Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Pi@! :klem:

Har ikke faatt tilbud om ny jobb altsaa, bare en litt annen type stilling. Men det er spennende det. Faar hoere litt mer om den i dag.

Er litt slapp naa, har endelig faatt spist (mmm...mat har sjelden smakt saa godt!) og er paa jobb.

Blodproevene gikk fint, fikk beskjed om aa ringe paa fredag for aa faa resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ingen mens. Var oem i puppene i helgen men det er borte naa. Tok en test paa fredag som var negativ. Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skulle du hatt mensen?

Kanskje ta en test til? :)

Jeg har uregelmessig mens saa det er umulig aa finne ut naar jeg skulle hatt den...forrige syklus var paa hele 46 dager. Naa er jeg paa dag 36. Siden jeg ogsaa har faatt paavist manglende el saa er jeg 99% sikker paa at det ikke har klaffet denne maaneden. Naar jeg faar clomid derimot kommer jeg nok til aa vaere mye mer utaalmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foeler meg som en ballong som luften er gaatt ut av. Var helt hyper loerdag morgen og har fortsatt i samme sporet - har foelt meg kjempeopplagt og pigg. Naa foeler jeg mest for aa legge meg en times tid...Kanskje vi skal hjem og slappe av litt foer vi drar ut og spiser. Skal hente gjestene om en halvtime.

Skal en og en halv uke til Norge i mai. Skal dekke masse store nyheter - kan bli stress, men sikkert laererikt. Det er rett etter at mamma og pappa kommer hit - ja ja. Og rett foer Ts foreldre kommer paa besok.

Det kommer til aa bli travelt fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke jobbing i Norge krasjer for mye med el da. Greit å treffe sånn ca nå som kroppen skal "hjelpes" litt, og jeg aner en viss interesse hos deg for å bli gravid så fort som mulig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Gratulerer med nye oppgaver på jobb! Høres jo helt ideelt ut! Skjønner likevel at det kan bli litt utfordrende mhp EL og prøving. Akkurat den problematikken sliter jeg veldig jevnlig med, siden Ørnen min ukependler og i tillegg må reise noen helger. Hvis du kan påvirke hvilke uker du er i Norge er jo det aller meste løst i alle fall!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jobbing i Norge krasjer for mye med el da. Greit å treffe sånn ca nå som kroppen skal "hjelpes" litt, og jeg aner en viss interesse hos deg for å bli gravid så fort som mulig... ;)

Nei, det var det....Naa fikk jeg mensen i dag. Saa hvis jeg begynner paa clomid denne syklusen kommer jeg til aa proeve aa regne ut naar el er og proeve aa ikke dra da....

:klem: Gratulerer med nye oppgaver på jobb! Høres jo helt ideelt ut! Skjønner likevel at det kan bli litt utfordrende mhp EL og prøving. Akkurat den problematikken sliter jeg veldig jevnlig med, siden Ørnen min ukependler og i tillegg må reise noen helger. Hvis du kan påvirke hvilke uker du er i Norge er jo det aller meste løst i alle fall!

Uff, er ikke greit alltid nei. Jeg skal hvertfall proeve iherdig aa ikke vaere borte naar jeg tar clomid, ellers er det jo bortkastet aa i det hele tatt ta tablettene...

Jeg skal ringe legen min i dag og arrangere en ny ul. Haaper inderlig den dumme cysten er borte naa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa har jeg tatt to paracet. Men jeg har uansett ikke saa vondt som ved forrige mens. Hadde syklus paa 37 dager denne gangen - det er jo mye bedre enn 46, som var lengden forrige gang!

Haaper jeg rekker aa ta clomid denne maaneden....

Har sendt mail med noen spoersmaal til legen min - haaper paa raskt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gjestene dratt ogsaa. Var utrolig koselig aa ha dem paa besok. I gaar kveld dro vi til puben "vaar" og spiste deilig sjoemat og spilte paa en morsom spillautomat. T ble skikkelig gira! :ler:

Vi fikk koselig avskjedspresang, Little Britain-boken, i tillegg til at jeg fikk Sharon Osbourne-biografien (signert!), to peanut butter cups og Ferris Bueller's Day Off (Skulk med stil) paa dvd. Gleder meg til aa se en gammel favoritt igjen!

Neste helg blir nok litt roligere. Skal paa konsert med et vennepar - Northern Streams med Mari Eggen og Helene Hoeye, to hardingfelespillere, paa loerdag. Gleder meg!

Ellers haaper jeg paa fint vaer slik at vi kan nyte sol og frisk luft! Kanskje ta oss en joggetur i nye joggesko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol ute. Kramper i magen. Eller livmoren,da. Har spist en bakt potet med kylling i majones og groennsaker. Tror jeg skal ta meg en tur ut.

Haaper ikke all denne pendlingen skal gaa ut over babylaging og evt. den bittelille spiren naar den tid kommer. Hvis legen sier det er risikabelt aa fly saa mye kommer jeg til aa fortelle jobben det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aesj. Ser ut som jeg har gjort et par feil i en artikkel i dag. Fikk en mail fra en teit pr-dame, faar se om jeg kan korrigere feiliene. :sur:

Ellers har jeg tatt fire paracet tilsammen i dag, men jeg har likevel kjempevondt. Har lyst til aa legge meg ned og sove...

Hvorfor har vi ikke en seng her paa kontoret? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaget plutselig at jeg fikk et digert blaamerke paa armen i gaar etter et av sproeytestikkene. Heldigvis er det ikke sommer slik at det synes i kortermet topp!

Maa faa litt fri paa fredag ogsaa, naa tror jeg snart at jeg maa forklare til sjefen hvorfor jeg er saa ofte hos legen. Kommer ikke til aa si akkurat hva det er, men bare at.. ja, hva SKAL jeg egentlig si? Uten aa si hva det er? Er ikke saa enkelt...

I kveld er planen: tidlig til seng. Ingenting annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslaget. Men det hoeres aa kryptisk ut (og jeg vet ikke hva det heter paa engelsk...). Og saa er det jo ikke riktig. Er ferdig med utredningen naa...Jeg faar tenke videre...

Inspirert av diverse andre brukeres dagboeoker lager jeg en liste over hvem som har skrevet i dagboken min:

Holly Hobbie 305

Missbumblebee 71

Saeria 61

Sun Mei 48

monja 43

Kverula 41

*MissS* 30

Pi@ 28

Bertine 19

Kakao 19

Fjellrypa 16

Arkana 14

April 12

Siam 12

¤Humlen¤ 10

Grooo 10

Mrs. Potter 9

Snøengel 9

Peony 8

Poca 8

Xavia 7

Epona 7

Rognebær 6

Martha Stewart 6

lunacia 5

Epica 5

apple 5

Lythande 4

LoisLane 4

-TeddyToria- 3

Isowen 3

Bjørnsdatter 2

Cr@sh 2

shy 2

Ceres 2

Cymbidium 2

Piglet 2

Murf 1

veslo 1

tuji 1

pondusa 1

Rannva 1

KATTAstrofe 1

Grace 1

Fru Biscuit 1

nat26 1

Leya 1

Sukkerert 1

La Traviata 1

IdaC 1

Cathie 1

tøydukke Anna 1

Herved utnevner jeg Missbumblebee som bidragsyter nummer 1! :klappe: (etter meg, da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du ikkje berre sei at du er under utredning?

...dessuten har jeg mannlig sjef. Ikke saa lett aa snakke om saant med menn....(eller kvinner, men verre med menn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg sa akkurat på medarbeidersamtale at vi er under utredning, og veldig gjerne ønsker å bli gravide. Det var litt sprøtt å se det svart på hvitt på et referat i ettertid. :flau:

Nå har jeg en leder jeg har en veldig god og fortrolig tone til, og siden hun vet om aborten på sensommeren, så ble det ikke så unaturlig at vi pratet om det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med venninnen min som var her paa besok. Hun sa de hadde kost seg og hadde hatt en perfekt ferie. Koselig aa hoere.

Men jeg synes saa synd paa henne! Kjaeresten hennes bor fremdeles hjemme hos mamma og har ikke fast jobb (han er over 30..). De har befunnet seg paa stedet hvil i nesten fire aar - de har ingen planer om verken giftermaal, samboerskap, bytte av jobb eller flytting. Men jeg vet at hun kjempegjerne vil gifte seg, faa barn etc. Uff. Unner henne all lykke, men noen ganger maa man skjoenne at ting ikke bare kommer av seg selv...tror hun har gitt opp og er vant til aa ikke forvente noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...