Sun Mei Skrevet 23. februar 2006 #441 Del Skrevet 23. februar 2006 Chicken Korma høres interessant ut - hvordan lager du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 23. februar 2006 #442 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei Popelka! Jeg synes du höres ut som en kjempe god jente jeg! Ingen feil med deg - tro aldri det. Og glem teite ungdomskolen! Hvem fölte seg vakker og populär på den tiden? kanskje en prosent ? Og mange, mange fölte seg både utenfor og rare... Fler enn du kanskje vet om. Selv de mest populäre gjemmer en usikkerthet. Det fine er da man selv kan se at man ikke behöver å väre så veldig sikker alltid. Om noen ikke liker deg, er det iallefall ikke ditt problem! Det tenker jeg, også kjenner jeg så godt igjen dine tanker. Tro det eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #443 Del Skrevet 23. februar 2006 Chicken Korma høres interessant ut - hvordan lager du det? ← Me juksar litt... Med ferdikjopt kormasaus paa glass, og kyllingbryst i biter, samt brun basmati- og villris til. Og kanskje noen erter eller noe annet groent. Serveres med mango chutney og yoghurt, evt. poppadums til forrett. Om noen ikke liker deg, er det iallefall ikke ditt problem! Det tenker jeg, også kjenner jeg så godt igjen dine tanker. Tro det eller ei ← Det har du jamen rett i. Dessuten er det jo gjerne innbilt...Akkurat som jeg ikke gaar rundt og "hater" andre, saa tror jeg ikke noen misliker meg, hvertfall ikke sterkt, og ikke hele tiden! Saa lenge ens naere og kjaere er glad i en/fornoyd, saa er det ikke saa farlig uansett... Foeler meg fortsatt tipp-topp, er nok refleksologien pluss at jeg har sovet god t som gjorde susen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 23. februar 2006 #444 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei popelka! Så fint at du og T begge er opptat av prøvingen! Selv om det kan bli krangling, og en kan føle skyld, så er han vertfall interessert i prøvingen og tenker mye på det! Og du må bare glemme å føle skyld for manglende el *ser strengt på*, det er IKKE din feil! Jeg og mannen har også kranglet om dette med prøving, jeg føler at han er alt for opptimistisk, og han syns jeg er for negativ... Det skal ikke være lett! Som min kloke lillesøster trøstet meg med sist helg; Livet er uforutsigbart! Du kan aldri ta noe for gitt, for ingenting blir slike en har planlagt. Sånn er livet! Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver om å være litt små paranoid. Da jeg begynte i den nye jobben, på sykehuset, var (og er jeg), nervøs og redd for at noen ikke skal like meg, eller mene at jeg ikke gjør en god nok jobb... Men det nytter ikke tenke for mye på det, er det noe jeg kan gjøre bedre forventer jeg å få beskjed om det! Hater personer som går rundt å tisker og hvisker , og ikke sier det til den personen det gjelder! Så det så! Håper du får en strålende dag vennen! Tenk om vi får en baby i julepresang i år ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. februar 2006 #445 Del Skrevet 23. februar 2006 Bare innom og på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #446 Del Skrevet 23. februar 2006 til Monja og Bertine! Bare en liten frustrasjon: min svigerinne venter nummer fire! Er jo kjempekoselig for henne og mannen da, de har en jente paa ni, en gutt paa fem og en gutt paa to fra foer, men jeg synes kanskje det var en smule urettferdig, saerlig siden mannen egentlig ikke ville ha flere...Uansett, livet gaar videre, jeg unner dem jo alle de barna de maatte oenske, men var det ikke vaar tur naa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. februar 2006 #447 Del Skrevet 23. februar 2006 Skjønner godt at du føler det slik, selv om du unner dem barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 23. februar 2006 #448 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg tror jeg maa laere meg aa ikke ta alle sorger paa forskudd, tror jeg har en litt overaktiv fantasi noen ganger som setter tankene i sving... ← Da er vi to... Flott at du føler deg bedre! Chicken Korma er forresten kjempegodt! Gleder meg til alt jeg skal spise etter fødselen - bl.a. indisk mat, når halsbrannen forsvinner med hormonene. Apropos ungdomsskolen, så er vi vel mange som hadde en vanskelig periode da. (Er det noen som synes den tiden var lett?? Kan ikke være mange...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 24. februar 2006 #449 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Det er deilig aa slippe aa bekymre seg for at han var irritert paa meg. Igjen, et eksempel paa min hyperaktive fantasi. Jeg har saa lett for aa innbille meg at andre ikke liker meg, av en eller annen grunn. Kanskje en effekt av noen vanskelig aar paa ungdomsskolen som kommer tilbake og spoeker i bakgrunnen...←Jeg er sånn, jeg og. Håper jeg kan lære det av meg noen gang. Det tar mye krefter å gå å tenke på at den og den kanskje ikke liker en. Må tenke ut om det var noe en selv sa eller gjorde, siden vedkommende oppførte seg sånn og sånn.. Supert at du føler deg bedre! Endret 24. februar 2006 av Kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #450 Del Skrevet 24. februar 2006 Good morning girls! Her blaaser og regner det og jeg er glad for aa sitte paa et varmt kontor! T og jeg bestemte oss i gaar kveld for aa avlyse legetimen paa tirsdag. Vi fant ut at vi ville se om vi kunne klare det paa egenhaand, og heller sette oss paa den offentlige ventelisten med en gang slik at vi kan ta valget igjen om 4-6 mnd om vi ikke har lykkes innen da. Det er jo usannsynlig at jeg ALDRI har hatt eller kommer til aa ha EL, saa det er verdt aa proeve naturmetoden. Tusen takk for hilsener, jenter. Jeg leser alle og setter pris paa at dere tar dere tid til aa skrive. til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2006 #451 Del Skrevet 24. februar 2006 Høres ikke ut som noen dum avgjørelse dere har tatt der. Dere har jo ikke prøvd lenge, og det å skulle gjøre noe stort nummer ut av det hele med en gang, kan bli ganske frustrerende for dere begge.(Håper ikke du misforstår meg nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #452 Del Skrevet 24. februar 2006 Høres ikke ut som noen dum avgjørelse dere har tatt der. Dere har jo ikke prøvd lenge, og det å skulle gjøre noe stort nummer ut av det hele med en gang, kan bli ganske frustrerende for dere begge.(Håper ikke du misforstår meg nå...) ← Aboslutt. Selv om man har el-problemer saa er det jo fullt mulig aa bli gravid uten pergo. Sjansene er mindre, men de er der likefullt. Og det hadde vaert deilig om det klaffet helt av seg selv! Kanskje jeg skal kjoepe et termometer og begynne aa tempe, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. februar 2006 #453 Del Skrevet 24. februar 2006 God helg Popelka..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. februar 2006 #454 Del Skrevet 24. februar 2006 Innom for å ønske deg god helg! Flott at dere har bestemt dere for å prøve den naturlige måten først. Er jo ikke sååå bra å tukle med kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 24. februar 2006 #455 Del Skrevet 24. februar 2006 Gog fredag til deg hei og hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #456 Del Skrevet 24. februar 2006 Grace, MissS, Humlen: (en klem til hver! ) Ble minnet om at det er fastelavnssoendag paa soendag da jeg leste i Arkanas dagbok. Da skal jeg jamenmeg bake boller med krem! Ellers er programmet for helgen: lage ostepaier (faar besok av naboer i morgen kveld) shine huset (burde ikke ta altfor lang tid siden jeg gjorde storrengjoering forrige helg) trene litt pilates bake boller T skal male ferdig rommet vaart Ellers haaper jeg vi faar slappet av litt og faatt oss litt frisk luft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 24. februar 2006 #457 Del Skrevet 24. februar 2006 Så spennende at dere har bestemt dere for det.........du skal se at dere lykkes. Skal krysse fingrene for deg Kanskje litt av stresset med å bli gravid lettes............om det kan lettes........jeg kan love deg at jeg prøver å lette trykket, men det er vaaaanskelig! Jeg går nå og teller dager til 2. mars........ Høres ut som en travel helg! Vi går inn i en uke som blir mest av alt bare kos.........men det blir meg og gutten hjemme alene. Kanskje en liten tur med båten til danmark Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2006 #458 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Kanskje jeg skal kjoepe et termometer og begynne aa tempe, mon tro? ← Det synes jeg hørtes veldig smart ut. Dermed har du dine egne kurver som du kan ta med til første time. (Ja, om det ikke har klaffet før da! ) Endret 24. februar 2006 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #459 Del Skrevet 24. februar 2006 Takk for respons, Xavia. Anbefaler du en spesiell type termometer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 24. februar 2006 #460 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg svarer, jeg: Det er anbefalt å bruke et termometer med to desimaler. Jeg brukte et med kun ett, og det gikk også greit. Anbefaler i hvert fall å tempe vaginalt, selv om det kanskje høres ekkelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå