Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Takk for besok, jenter! Koselig at dere er en del av dagboken min! :kose:

Sitter her og hoerer paa en eks av broren min som synger paa radioen akkurat naa. Ganske komisk aa tenke paa at hun var sammen med ham! Men det er leeeenge siden naa. Haaper han faar seg en kjaereste snart, tror han hadde trengt det litt.

Har nettopp tatt meg et bad, spilt litt piano (Seterjentens soendag er favoritt for tiden), og naa skal jeg slappe av litt paa sengen. T kommer litt sent hjem pg.a et moete. I kveld skal jeg lage istand noe godt, og saa skal vi se paa Poirot paa video.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for hilsener, jenter.

Saa er nesten helgen over alt. I gaar var vi paa en skikkelig Ikea-tur og brukte en del penger der. Kjopte hvite trepersienner, gardiner, sengeteppe og diverse puter (alt i hvitt) til soverommet. T er tilbake der naa og henter nattbordet, som var utsolgt i gaar.

Vi var ogsaa og svoemte, og jeg klarte aa sparke en dame (uten aa mene det selvsagt) og endte opp med en knallblaa taa. Au!

I gaar kveld spiste vi smoked haddock chowder og saa litt paa tv.

Naa skal jeg trene pilates og med tennisball (ryggtrening). Fysioterapeuten min fant kjernen til ryggplagene mine paa fredag og er fast bestemt paa aa loese dette. Men da maa egentrening til!

Begynner aa bli kraftig lei av rygg- og nakkesmerter, kjenner jeg. Det er jo blitt kronisk. Jeg har vel egentlig mistet haapet om at det kan bli borte for godt, men jeg haaper det kan komme sjeldnere og sjeldnere hvis jeg er flink til aa trene. Samtidig er det urealistisk saa lenge jeg har kontorjobb....

Ingen mens forelopig, foeles ikke som den er paa vei heller. Hmmm....Gidder ikke teste, siden jeg er sikker paa at jeg ikke hadde EL denne maaneden, men tror jeg tester paa fredag dersom mensen ikke har kommet da.

Skal lage svinekoteletter til lunsj. Faar sette i gang med pilates og rydding naa! Ha en god soendag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som en deilig søndag.

Håper du får bukt med rygg og nakkeplager. Det høres jo fryktelig ut å ha det kronisk da. Og jeg som sutrer bare jeg får litt kink i ryggen.

Håper du har hatt EL denne mnd. Spennende å se hva som skjer i neste uke da. Om mensen kommer eller om du må teste på fredag. Så vi får gå her å vente på mensen begge to enn så lenge.

Kos deg med koteletter.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og tittet litt rundt i dagboka di i dag, lenge siden jeg har vært innom.. Lykke til videre med prøving, og ha en fortsatt fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentrening er sikkert ikke dumt nei. Så lenge fysioterapeuten har funnet årsaken til prblemet ser jeg ingen grunn til at du kan bli mye bedre. Det er hvertfall bedre om de dagene du har vondt blir færre og færre.

Kose deg i dag, vennen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentreningen hjelper! Nå vet jo ikke jeg hva som er galt, men min erfaring er i alle fall at mye kan løses med riktig trening og god behandlig. Jeg var mye plaget med hodepine i lang tid (8 år) og gikk til diverse fysioterapauter med begrenset effekt. Hadde egentlig gitt opp. Så var jeg til en ny fysio pga et annet problem her i vinter, og siden hun virket flink ba jeg henne se på nakken min også. Etter 2 (TO!!!!) timer og noen uker med daglig egentrening har hele greia forsvunnet! Nesten bittert at så lite skulle til, etter alle de årene med vondt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner så altfor godt til nakke, rygg og skulderplager, desverre. Har gått til litt forskjellig behandlig og min erfaring er at kan ikke den ene hjelpe deg, så kankje den neste kan. Så ikke gi opp. Og egentrening er viktig.

Kos deg med treninga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige hilsener, jenter. Ja, jeg SKAL bli kvitt ryggproblemene, hvertfall saapass at de ikke irriterer meg. Hvis/naar jeg blir gravid er det jo sikkert lurt at ryggen er saa smertefri som mulig ogsaa....

Ble forsinket paa jobb i dag fordi jeg hadde forlagt bilnoekkelen. Ikke goey, men jeg tror ikke noen merket at jeg var for sen.

Skal paa pilates i dag.

Soveromsoppussingen er begynt - kan legge ut foer og etter-bilde naar vi er ferdige. Blir lys blaatt og hvitt (blaa vegger og hvite moebler).

Fortsatt ikke mensen. Satte IKM som 12. februar, men det er jo umulig aa vite naar datoen skal vaere pg.a uregelmessige sykluser...

Moro at MissBumblebee er blitt gravid, haaper det smitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten hadde også forlagt nøklene sine i dag morges, og han løp rundt for å finne dem. Spurte om han ikke kunne ta mine, men problemet var at nøklene til kontoret også var borte. Han fant dem til slutt, etter å ha vekke meg grundig opp. Og da jeg akkurat hadde sovnet igjen, så ringte telefonen... ;) Men jeg ente med å sove til 10, så det er vel ikke så synd på meg.

Ha en fin uke!

:klem: Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piglet: :ler: Noekler er ikke alltid gode aa ha med aa gjoere, nei!

MissS: tusen takk! Samme til deg! :klem:

Er akkurat tilbake fra pilatestime. Foeler fortsatt at magemusklene, saerlig de nedre, er svake. Det tar vel litt tid aa merke forskjell tror jeg. Jeg faar bare "keep on truckin'".

Naa ringer jeg til legekontoret for aa hoere om blodproevene er kommet tilbake....venter mens resepsjonisten leter....dette tok visst sin tid...den foerste prog.testen er tilbake, men ikke den andre...naa driver hun og finner ut hva resultatet var...under 3! :overrasket::sur: Det er megalavt...saa paa dag 26, naar el normalt skulle ha funnet sted, har jeg saa lave verdier at jeg umulig kan ha hatt el...kan jo ha hatt det senere, men det viser kanskje neste blodproeve? Aesj, er skikkelig oppgitt naa. Er jo sunn og frisk ellers, hvorfor skal akkurat dette vaere i veien med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så kjedelig at du skal ha så mye trøbbel med disse hormonene. Men dette skal gå bra. Dere har god tid på dere og jeg krysser fingre og tær og er sikker på at det blir positiv test i løpet av 2006. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper at du tror paa meg, Arkana! :tommelsmil: Stoler paa doemmekraften din, skjoenner du! :klem:

Det som irriterer meg er at jeg proever aa vaere sunn og gjoere alt "riktig," men likevel klarer ikke kroppen min aa gjoere det jeg ber den om! :forvirret: Men som T sier: " I'm sure with all the modern science and some prayer we will get you pregnant.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...