Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Riktig god tur til Norge! Håper det er masse snø dit du skal. Har vært mye regn enkelte steder i det siste. Her er snøen dessverre borte.

Forstår det går med en del EL-tester hos deg, også, selv om du blir målt hos legen. :) Hehe, samme som meg. Kjempespennende å se om EL kommer! Hittil har den latt vente på seg. Vi får smøre oss med tålmodighet!

Kos deg på hytta. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saeria: saa langt lar jeg det ligge, orker ikke aa forklare til dem, saa lenge de ikke spoer saa synes jeg det er lettere aa la vaere...men det er litt ubehagelig og stressende...

Kakao: Det skal vaere sne der vi skal, vi skal paa fjellet (Telemark), der er det alltid sne paa denne tiden av aaret heldigvis! Skal maale EL igjen i kveld, det hadde jo vaert opploeftende aa faa positivt utslag! Har forresten begynt med Agnus Castus: http://www.positivehealth.com/permit/Artic...bal/atkin23.htm (samme link som paa proeverforumet), jeg haaper det har positiv innvirkning!

Kom akkurat tilbake fra to timer lang (!) lunsjpause - tar saa lang tid naar legekontoret er i andre enden av byen....pluss at jeg var innom Boots ogsaa :flau:

Kjopte ny foundation og en lebepomade, og fikk lebestift, enda en lebepomade, oeynekrem og full-size mascara paa kjoepet! :overrasket::sjarmor: Jeg tror damen bak disken var litt borte i dag, jeg! :ler: Tror ikke det var meningen at jeg skulle faa SAA mye gratis - men jeg merket det ikke foer jeg kom tilbake til kontoret og naa er det litt sent aa gaa tilbake... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei!

Så spennende med el testing og prøving!! :hoppe:

Jeg holder på med el testing nå, spennende å se om det blir en positiv test snart!! Nå må jeg på trening, vi snakkes:)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm back! :sjarmor:

Har nytt Norges vinterland til det fulle, med to laaange skiturer (virket lange paa meg som ikke gaar saa ofte paa ski - ca. 3 timer per tur!) og en halv dag i slalombakken. Har pustet inn ren fjelluft, sovet ut og spist godt. Hygget meg med mannen og mamma og pappa. Og lille vofs selvsagt!

I gaar dro vi fra minus 8 til pluss 11 her i Skottland, men jeg savner kulden allerede! :tristbla: Og den friske luften, naturen og sneen....

Skal atter en gang til legen for aa ta blodproeve i dag....

Masse tirsdagsklemmer til alle som var/er innom! :klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en perfekt fjelltur, Popelka! :-D Været har vel vært ganske bra også, har det ikke?

Jeg har ikke ski en gang jeg da, men akkurat når været og snøen er sånn som nå så skulle jeg gjerne hatt et par...men jeg vil ikke kjøpe meg ski, for det kan gå år mellom det er såpass vinter her jeg bor som det det er nå, så det blir på en måte en bortkasta investering syns jeg...ikke liker jeg å gå på ski heller - det er jo grunnen til at jeg ikke har ski i utgangspunktet! ;)

Ha en god dag - til tross for stikk... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Kverula og Impia.

Saa er det tilbake til hverdagen. De samme rutinene, de samme arbeidsoppagvene, ingenting er skjedd paa de korte fem dagene. Men det hadde jeg jo ikke regnet med heller.

Fikk en mail fra svigerinnen min. Hun er interiorraadgiver "paa si," og hjelper oss med ideer til soverommet. Vi hadde lyst til aa sende henne gavekort til en interiorbutikk som takk for hjelpen, men jamenmeg kom hun oss ikke i forkjopet og fortalte hvor mye hun tar i timen :overrasket: Hun gir oss halv pris, dvs. 25 puund. T og jeg ble litt sjokkerte, trodde hun hjalp oss for aa vaere hyggelig...men vi betaler selvsagt..Fikk bare litt rar smak i munnen av det.

Vi kommer nok til aa foelge raadene hennes saann ca., men vi tar detaljene selv. Hun har gitt oss masse inspirasjon, men noe maa man finne ut av selv ogsaa! Det er jo halve moroa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er merkelig at dere fikk en rar smak i munnen av det. Jeg hadde da vel aldri tatt betalt for å hjelpe familie med litt inspirasjon :overrasket:

Høres ut som om turen til Norge var veldig vellykket. Men jeg skjønner ikke at du savner kuldegrader jeg da. Kanskje jeg skal sende deg litt kuldegrader, snø og frisk luft så kan du sende litt varme?

Lykke til med blodprøver.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar hun betalt for å veilede broren sin litt????

Nei, det er konen til broren. Men likevel....Hun sendte oss to forslag (fine, detaljerte tegninger) og dette tok sikkert litt tid. Dette har hun ikke tatt betalt for, men hvis hun skal lage et hefte med stoffproever, informasjon om hvor vi faar tingene fra osv. skal hun ha betalt. Derfor velger vi aa ikke motta et slikt hefte, men vi betaler henne 50 pund for det hun har gjort, pluss at vi ber om forslag til maling for vegg og seng/nattbord.

Synes ikke det er merkelig at dere fikk en rar smak i munnen av det. Jeg hadde da vel aldri tatt betalt for å hjelpe familie med litt inspirasjon :overrasket:

Høres ut som om turen til Norge var veldig vellykket. Men jeg skjønner ikke at du savner kuldegrader jeg da. Kanskje jeg skal sende deg litt kuldegrader, snø og frisk luft så kan du sende litt varme?

Lykke til med blodprøver.

Jeg hadde aldri tatt betalt paa den maaten jeg heller. Men det er jo jobben hennes...hun tar oppdrag i ny og ne og bruker jo en del tid paa det....tror ikke vi skal bruke henne igjen...selv om hun er flink altsaa.

Du kan gjerne sende kuldegrader, men bare hvis jeg kan sende den skotske vinden nordover! ;)

Takk for lykkeoenskning mht. blodproeven. Jeg haaper inderlig den viser at jeg har hatt EL!! Vil ikke innse at jeg ikke er "normal" og kanskje maa ha pergo eller noe annet....Synes det er et nederlag. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner at du vil være "normal", Popelka, men jeg syns ikke du skal føle det som et "nederlag" om det skulle vise seg at feks pergo må til. Det er jo ingenting du har gjort/kan gjøre som er årsak til dette - derfor syns jeg ikke du må ta det som et nederlag heller...selvom jeg jo skjønner hva du mener med det...

:kose:

Jeg krysser fingre og tær for deg i dag! :klem:

Ang. denne svigrinnen syns jeg det er litt drøyt å ta på seg oppdrag for familiemedlemmer for så å ta betalt for det etterpå...men meg om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som om dere har kost dere på turen her i Norge. :-D Synd at dere måtte reise hjem igjen så fort da. :(

Håper inderlig blodprøvene dine går bra. Ingenting hadde vel vært bedre enn normal EL. Krysser fingrene for dere jeg;)

Jeg syntes også det hørtes rart ut at hun tok betalt. Dere er jo tross alt familie. Skjønner godt at dere heller har lyst å gjøre alt selv neste gang. Hadde blitt litt :overrasket: jeg og hvis det var meg som fikk tilbudet om "bare" å betale £25 i timen. Synes det i grunnen er mye jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverula: :klem: Du har saa rett saa rett. Uansett spiller det ingen rolle hvilken metode som maa til, det viktigste er aa faa en liten gutt/jente som vi kan elske, oppdra og laere og kjenne... Det enkleste er jo ofte det beste, saa jeg haaper i det lengste vi slipper sterke medikamenter/behandlinger. Kanskje fotsoneterapien kan hjelpe? Har time paa torsdag, blir spennende....

Saeria: :klem: Ja, det er jo mye med 25 pund, hvertfall hvis det dreier seg om mange timer...naa begrenser vi det til 2, har faatt nok ideer naa tror jeg!

Det er rart hvor forskjellige man er....hun kommer fra en annen bakfrunn enn resten av Ts familie...litt mer business-mennesker, paa en maate. Men de er styrtrike og trenger ikke pengene...naa er ikke vi fattige heller da, men det er liksom prinspippet som teller synes jeg. Bedre aa ikke blande familie og forretninger i fremtiden, tror jeg.

Var og fikk stikk i armen i dag, gjorde ikke noe vondt og var over paa sekunder. Er jo vant til sproeyter naa. Er helt skutt, er like foer mensen og pms'en er der for fullt. Likevel er det ikke meg selv jeg synes mest synd paa akkurat naa. Leste i Peonys dagbok i sted, det var jamenmeg veldig trist lesning. :tristbla: Sender boenner og tanker til henne og Lillemann i kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...