Holly Hobbie Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #161 Del Skrevet 30. januar 2006 Det var koselig sagt, Arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 #162 Del Skrevet 30. januar 2006 Hva blir det til middag idag da? Dere har jo så fryktelig lange arbeidsdager. Når får dere tid til å prøve å lage baby? *unnskyld at jeg er litt direkte * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. januar 2006 #163 Del Skrevet 30. januar 2006 Vi har forresten satt igang proeving for fullt! ← Så veldig bra! Gratulerer med full prøving, og lykke til med EL-tester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #164 Del Skrevet 30. januar 2006 Hva blir det til middag idag da? Dere har jo så fryktelig lange arbeidsdager. Når får dere tid til å prøve å lage baby? *unnskyld at jeg er litt direkte * ← Det ble omelett med babyspinat (hihi!), purre, roedloek og mozzarella, samt en ristet skive baltisk broed med roastbiff fra i gaar. Gjoer ikke noe at du er direkte, Monja - helt aerlig har vi ikke hatt saa mye energi til det paa hverdagene...men det har plutselig bedret seg litt naa som det er et "maal" med det! Så veldig bra! Gratulerer med full prøving, og lykke til med EL-tester! ← Tusen takk, Fjellrypa! Ingen utslag paa testene ennaa...men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. januar 2006 #165 Del Skrevet 30. januar 2006 Bare innom for å klemme litt! Er så trøtt i dag, at jeg tror jeg snart legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 31. januar 2006 #166 Del Skrevet 31. januar 2006 En snikleser står frem.... Ville bare innom å si hei, spennende å følge deg i prøvetiden. Vi er begge 2004-bruder, så vi har nok hilst litt før (den gangen het jeg bare M og hadde en løve som avatar, og det ble så forvirrende fordi det var en som het *M* der samtidig.) på tide å smøre seg litt frokost! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. januar 2006 #167 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Heia vennen! Du må jo være noe avd et mest energiske jeg har vært borte i på lenge... Tror jeg hadde lagt meg en og sovet i to uker i strekk om jeg hadde hatt en av dine uker! Hvordan står det til med ELtestene nå da? Skjer det noe?? Husk, det er full rapporteringsplikt her Ha en finfin dag da!! Endret 31. januar 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2006 #168 Del Skrevet 31. januar 2006 Innom å snikleser litt.... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 31. januar 2006 Cr@sh: hyggelig at du stikker innom! Lykke til videre med den lille spiren! Missbumblebee: Mest energiske, jeg?! Skulle oenske jeg hadde mer energi, jeg! Men hvem gjoer vel ikke det...? Noen uker er jeg saa sliten at jeg vil bare legge meg ned og sove gjennom vinteren, mens akkurat naa gaar det greit! EL-testene kan bare dra til Bloksberg, for de er jo aldri positive! Skjoenner ikke hvorfor ikke jeg har EL! Murf: Moro at du var M!! Husker jo deg! Saa goey at du er gravid, haaper 2006 er et spesielt fruktbart aar! Lykke til videre med graviditeten! Saeria: Haaper du fikk sove godt! Her er en nattaklem for i kveld! -------- I dag har jeg vaert hos fotpleieren og fysioterapeuten. I morgen er det legen som staar for tur. Tirsdag er det legetime igjen (blodproeve denne gangen ogsaa) og neste torsdag er det fysioterapi pluss fotsoneterapi paa kvelden. Er det noe paa meg som ikke maa fikses?! I kveld skal jeg begynne aa pakke, torsdag morge drar vi jo paa hytta. Vi skal ordne med mat og drikke og varte opp mamma og pappa i helgen! Det blir baade slalom og langrenn og et etterlengtet gjensyn med mamma og pappas hund, som dessverre har faatt kennelhoste! Men han er bedre naa, heldigvis. Stakkars lille gutten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. januar 2006 #170 Del Skrevet 31. januar 2006 Har sovet riktig godt, ja. Daakar vovven! Håper han blir frisk fort. Skal vel bli fint å kose med han. Skal vel bli herlig med en tur til mamma og pappa? Ikke rart at de er savnet av deg. Håper dere får en alle tiders tur til moderlandet og at turen hjem igjen går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #171 Del Skrevet 31. januar 2006 En liten huskeliste for meg selv: pakke finne kyllingoppskrift til helgen kjoepe inn gode poelser til helgen pluss haggis(!) og ost ta sitronolje paa den dumme fotvorten min dra i banken i morgen dra paa posten og veksle noen penger vaske klaer pakke (huske passet!) Har jeg forresten fortalt at vi skal pusse opp soverommet vaart? Skal bli svensk stil (ala Carl Larsson), gleeeeder meg til aa komme i gang! Faar hjelp av svigerinnen min, hun er saa flink. Pleide aa jobbe i Vogue... Denne internettsiden er forresten veldig bra: http://www.nordicstyle.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. januar 2006 #172 Del Skrevet 31. januar 2006 Heia!! Så gøy å pusse opp soverommet da! Det vil jeg også.... Hvor lenge har du testet med EL-tester da? Jeg får ikke positive tester før på dag 21 eller 22 jeg. Holdt på å gi opp første mnd ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. januar 2006 #173 Del Skrevet 31. januar 2006 Så gøy med oppussing. Dere kommer sikkert til å få det kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #174 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er dag 20 i dag. Skal teste i kveld! Skal jo uansett maale prog. i dag og paa tirsdag, saa da faar jeg jo vite om jeg har el svart paa hvitt.. Det begynner aa bli litt pinlig med alle lege/fysioterapeuttimene mine....heldigvis skal jeg dra i lunsjen, men det er ganske tidlig (maa dra halv tolv). Har jo ikke lyst aa si hvorfor jeg skal til legen til mine mannlige kolleger. Men paa den annen side er det ikke saaa kult naar jeg vet at de spekulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #175 Del Skrevet 1. februar 2006 Så fint at dere skal reise på hytta da! Det høres helt topp ut! Og så er jeg nysgjerrig på oppussingsprosjektet deres, det hørtes veldig, veldig spennende ut! Håper du holder oss oppdatert! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. februar 2006 #176 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei! Innom for å ønske deg en god onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. februar 2006 #177 Del Skrevet 1. februar 2006 Der skal til Norge ja Det blir vel deilig tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. februar 2006 #178 Del Skrevet 1. februar 2006 God morgen på deg! Blir spennende og få sjekket blodprøver nå da! Håper du får en finfin dag, og at blodprøvene er like "friske og raske" som de skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #179 Del Skrevet 1. februar 2006 til alle besokende! Blir deilig med hyttetur. Hytta er varmet opp og har vann (paa kanner) pluss en del mat er der allerede, takket vaere mine snille foreldre som var der i helgen! Gleder meg til aa puste i frisk fjelluft, kjenne kuldegradene i ansiktet og faa brukt kroppen i skiloypene! Fredag blir det slalom og loerdag og soendag blir det langrenn, regner jeg med. Haaper vaeret blir bra. Skal kose masse med hunden, jeg haaper han er i bedre form snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. februar 2006 #180 Del Skrevet 1. februar 2006 Skjønner godt at du ikke har lyst å annosere til enhver kollega hvorfor du går til legen en del for tida. Det er ikke som som det er alles buisness. Klart det er dumt med spekulasjoner. Man blir liksom sittende mellom barken og veden. Skal jeg fortelle, sånn at alle får vite hva som muligens feiler meg....eller skal jeg bare la dem tro hva de vil.. Uff kjip situasjon. Håper du får positivt svar på blodprøvene dine, men før du gjør det så får du ha god tur til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå