Lea Skrevet 31. juli 2023 #41 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg kunne gjerne ha leid ut til folk med både katt og hund og små dyr. Det er vanskelig å finne leiligheter som tillater det å ha dyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #42 Del Skrevet 31. juli 2023 Bråk Slitasje av gulv Allergi(hundehår sniker seg inn over alt) Anonymkode: 94c06...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #43 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I tillegg til alt som er nevnt her i tråden, er det å ha hund også ganske skadelig for miljøet. Med tanke på alt kjøttet hundene spiser bl.a. Anonymkode: 830e5...2eb Skal utleier kreve av leieboere at de ikke har bil, at de ikke flyr og at de er veganere? Jeg håper at de som leier ut har litt mindre herskebehov enn som så Anonymkode: 617fc...c0f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #44 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg har hund. Stor, tung og fremdeles litt pling i bollen. Det sliter på parketten. Nå er parketten ganske sliten, så jeg ville ha vært villig til å leie ut til noen med hund hvis de og hunden var fornuftig Anonymkode: 617fc...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 31. juli 2023 #45 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I tillegg til alt som er nevnt her i tråden, er det å ha hund også ganske skadelig for miljøet. Med tanke på alt kjøttet hundene spiser bl.a. Anonymkode: 830e5...2eb 😄 😂 😄 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. juli 2023 #46 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) De er som regel gjerrige og livredde for slitasje (Slitasje= Utgifter) Endret 31. juli 2023 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 31. juli 2023 #47 Del Skrevet 31. juli 2023 Noen tenker kanskje på allergi og renhold. Noen på at mange hunder kan gjøre skade på boligen, og de ønsker ikke å ta de kampene, da det kan bli til en krig mot leietakere. Noen kan tenke på økt slitasje i boligen. Noen hunder vil føre til mere slitasje på noen gulv, og den regningen er det huseieren som sitter igjen med. Kanskje gulvet må byttes etter 5 år, i stedet for etter 15 år, for eksempel. Noen tenker på bråk, da mange hunder kan bråke og bjeffe mye, spesielt om hundeier er mye borte, eksempelvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #48 Del Skrevet 31. juli 2023 De som sier at hunder gjør fra seg inne til tider, diare eller ikke. Regner med at barn også er noe det sies nei til ved utleie? Barn i bleiesluttperioden bæsjer og tisser også inne. Man tørker opp, det er vel ikke verre å tørke opp etter hunden? Er ikke hunden stueren i det hele tatt så er det noe annet så klart. Større slitasje med små barn vil jeg si, hard lek sliter på gulvene blant annet. Jeg leier og dyrehold var på forespørsel. Jeg beskrev hunden min med størrelse og alder og fikk lov til å ha hund i leiligheten. Jeg har en liten hund som ikke skraper på dører eller andre ting og er rolig av seg. Den får ikke gå uten bånd i hagen da huseier har katt og det respekterer jeg. Fornøyd med at huseier sa ja, det er ingen selvfølge. Anonymkode: 4e39e...427 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #49 Del Skrevet 1. august 2023 Maskinfører skrev (22 timer siden): De er som regel gjerrige og livredde for slitasje (Slitasje= Utgifter) Så eeenig med deg! Anonymkode: e771a...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. august 2023 #50 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så eeenig med deg! Anonymkode: e771a...95c Så bra 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas95 Skrevet 1. august 2023 #51 Del Skrevet 1. august 2023 Tror de hater dyr. Glad for at jeg fikk lov til å ha hunden min i leiligheten min selv om det opprinnelig ikke var lov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 1. august 2023 #52 Del Skrevet 1. august 2023 Fordi hund er sjenerende og gir økt slitasje på boligen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #53 Del Skrevet 1. august 2023 Ene utleieleiligheten min leier jeg alltid til noen med katt eller hund. Som de sier over- de er svært glad å få muligheten og er sikre betalere, flytter «aldri» ut. Er på andre leieboer nå på 20 år. Og, ja leiligheten blir fikset innimellom og jeg betaler for maling om de vil male osv. Nå har jeg kjøpt leilighet i nybygg. Aldri i livet om jeg leier ut til noen med dyr, heller ikke barn. ( Uansett, så liten at om de får barn så flytter de ganske kjapt.) Det blir lukt, slitasje og alt som er. Jeg elsker dyr og har både hund og katt selv. Men…. Anonymkode: a2f6c...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #54 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg hadde ikke leid ut til folk med hund, har hund selv. Forskjellen er at jeg vet at min hund ikke ødelegger noe, verken klorer eller tygger på ting. Ikke tisser eller driter han inne heller. Men han uler og bjeffer. Kan jo ikke stole blindt på at leieboer ikke lyver om dette før det er for sent. Hadde ikke skaffet meg hund om jeg var avhengig av å leie. Anonymkode: 87bc6...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #55 Del Skrevet 2. august 2023 Jonas95 skrev (11 timer siden): Tror de hater dyr. Glad for at jeg fikk lov til å ha hunden min i leiligheten min selv om det opprinnelig ikke var lov. Det tror jeg og. Det værste er at det finnes folk som og nekter de de leier ut til å ha hund, også har de det selv. Hyklersk. Anonymkode: e771a...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #56 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg hadde ikke leid ut til folk med hund, har hund selv. Forskjellen er at jeg vet at min hund ikke ødelegger noe, verken klorer eller tygger på ting. Ikke tisser eller driter han inne heller. Men han uler og bjeffer. Kan jo ikke stole blindt på at leieboer ikke lyver om dette før det er for sent. Hadde ikke skaffet meg hund om jeg var avhengig av å leie. Anonymkode: 87bc6...366 Så hyklersk 😂 Anonymkode: e771a...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 3. august 2023 #57 Del Skrevet 3. august 2023 Fordi det er utleiers marked og man kan velge og vrake. Hvem er det egentlig da som velger å leie ut til folk med hund (eller katt eller undulat for den saks skyld). Lukt er uungåelig og akkurat som røykere ikke merker røyklukt merker ikke dyreeiere dyrelukt, men andre gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå