*Mocca* Skrevet 31. juli 2023 #21 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes ikke den ser liten ut på han. Egentlig er det dumt å overdrive størrelsen, tenk litt på "negative space". Man kan jo og utbrodere sånne design senere om man vil, greit å ikke gjøre for mye ut av en enkel ide. Anonymkode: e4066...a56 Helt greit det, det ble spurt om meninger. Du har din mening, jeg har min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
casee Skrevet 1. august 2023 #22 Del Skrevet 1. august 2023 (endret) Jævlig harry. Endret 1. august 2023 av casee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #23 Del Skrevet 2. august 2023 Svennis skrev (På 31.7.2023 den 11.45): Hæ? Tenker du på den albanske ørnen? Helt annet design. Ørn er ørn Anonymkode: 2c6c7...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. august 2023 #24 Del Skrevet 2. august 2023 Tatoveringen i seg selv var fin, men om man skal ha den der mellom skulderbladene, så burde den være litt større. Det synes i hvert fall jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå