Gå til innhold

Når starter syklusen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg pleier å få en dag med brunt utflod før mensen starter med store mengder blod. Skal jeg beregne at min syklus starter på den dagen med brunt utflod eller den dagen med blod?

Anonymkode: 5bf95...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg trodde brun utflod betyr at man blør, bare lite og at det bruker tid på å komme ut. Jeg ville regnet fra den dagen med brun utflod. Må lese meg opp da. Her er det i strie strømme fra første minutt, null smerter, null tegn på forhånd. Gikk fint så lenge jeg var regelmessig, men nå er syklusen på en snurr etter jeg var alvorlig syk et par mnd. Forrige mnd fikk jeg mensen en uke for tidlig og blødde igjennom for første gang siden ungdomsårene, på jobb… er 33 år.

Anonymkode: edf5f...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg trodde brun utflod betyr at man blør, bare lite og at det bruker tid på å komme ut. Jeg ville regnet fra den dagen med brun utflod. Må lese meg opp da. Her er det i strie strømme fra første minutt, null smerter, null tegn på forhånd. Gikk fint så lenge jeg var regelmessig, men nå er syklusen på en snurr etter jeg var alvorlig syk et par mnd. Forrige mnd fikk jeg mensen en uke for tidlig og blødde igjennom for første gang siden ungdomsårene, på jobb… er 33 år.

Anonymkode: edf5f...daa

Nei. Dagen med frisk rødt blod er mens. Brunt er spotting

Anonymkode: 244df...86d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første dag med friskt blod skal regnes som første dag i syklus aka første blødningsdag. Brun utflod er ikke blødning. 

Anonymkode: 84df0...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...