AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg pleier å få en dag med brunt utflod før mensen starter med store mengder blod. Skal jeg beregne at min syklus starter på den dagen med brunt utflod eller den dagen med blod? Anonymkode: 5bf95...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. juli 2023 #2 Del Skrevet 30. juli 2023 Blod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg trodde brun utflod betyr at man blør, bare lite og at det bruker tid på å komme ut. Jeg ville regnet fra den dagen med brun utflod. Må lese meg opp da. Her er det i strie strømme fra første minutt, null smerter, null tegn på forhånd. Gikk fint så lenge jeg var regelmessig, men nå er syklusen på en snurr etter jeg var alvorlig syk et par mnd. Forrige mnd fikk jeg mensen en uke for tidlig og blødde igjennom for første gang siden ungdomsårene, på jobb… er 33 år. Anonymkode: edf5f...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg trodde brun utflod betyr at man blør, bare lite og at det bruker tid på å komme ut. Jeg ville regnet fra den dagen med brun utflod. Må lese meg opp da. Her er det i strie strømme fra første minutt, null smerter, null tegn på forhånd. Gikk fint så lenge jeg var regelmessig, men nå er syklusen på en snurr etter jeg var alvorlig syk et par mnd. Forrige mnd fikk jeg mensen en uke for tidlig og blødde igjennom for første gang siden ungdomsårene, på jobb… er 33 år. Anonymkode: edf5f...daa Nei. Dagen med frisk rødt blod er mens. Brunt er spotting Anonymkode: 244df...86d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Del Skrevet 30. juli 2023 Første dag med friskt blod skal regnes som første dag i syklus aka første blødningsdag. Brun utflod er ikke blødning. Anonymkode: 84df0...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå