AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg vurderer den her menyen: https://kreativcatering.no/produkt/stor-middagmeny/ noen som har testet den? Vi skal ha fest for ca 30 personer og vil komplettere med litt ost og skinke plus brød. Høres så billig ut vs andre vi sett på Anonymkode: d6969...039 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. juli 2023 #2 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 17.22): Jeg vurderer den her menyen: https://kreativcatering.no/produkt/stor-middagmeny/ noen som har testet den? Vi skal ha fest for ca 30 personer og vil komplettere med litt ost og skinke plus brød. Høres så billig ut vs andre vi sett på Anonymkode: d6969...039 Så godt ut 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Del Skrevet 1. august 2023 Så veldig godt ut ja! Anonymkode: 8ffe4...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 2. august 2023 #4 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg har bestilt koldtbord hos de til konfirmasjon i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg har vært i selskap med mat herfra. Synes det var nydelig mat og kom veldig delikat på pene fat. Vi planlegger å bestille herfra for et arrangement nå i høst😋 Anonymkode: 41405...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Del Skrevet 12. oktober 2023 Maskinfører skrev (På 31.7.2023 den 19.36): Så godt ut 😀 Jeg ble nesten lurt når jeg skulle bestille på Kreativ Catering i dag. De legger ut en pris på Tapas 398,- pr person så når jeg går til kassen og skal betale går de lagt på momsen - det er ikke lov - alle priser skal være inklusiv mva. Å bli forsøkt lurt er i alle fall ikke noen jeg vil anbefale Valgte Matspecialen.no i stedet. Anonymkode: 21bc9...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Del Skrevet 12. oktober 2023 De har generelt fått mye skryt. Jeg fikk testet det i sommer. Det var helt ok. Men det var muligens den kjedeligste menyen med norsk koldtbord. Var ikke sånn kjempeimponert over kyllingen. Og mengden vil jeg si var akkurat passe. Med mange storspisere kunne det kanskje bli litt snaut. Anonymkode: ed257...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Del Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har generelt fått mye skryt. Jeg fikk testet det i sommer. Det var helt ok. Men det var muligens den kjedeligste menyen med norsk koldtbord. Var ikke sånn kjempeimponert over kyllingen. Og mengden vil jeg si var akkurat passe. Med mange storspisere kunne det kanskje bli litt snaut. Anonymkode: ed257...0f1 Jeg la nettopp ut et innlegg - når de forsøker å lure oss forbrukere blir jeg sint. Jeg ble nesten lurt når jeg skulle bestille på Kreativ Catering i dag. De legger ut en pris på Tapas 398,- pr person så når jeg går til kassen og skal betale går de lagt på momsen - det er ikke lov - alle priser skal være inklusiv mva. Å bli forsøkt lurt er i alle fall ikke noen jeg vil anbefale Prisen fikk tillegg på kr 569,13 altså 15% mva Subtotal 3.980 kr for 10 personer MVA 569,13 kr Total 4.230 kr Anonymkode: 21bc9...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 #9 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 12.10.2023 den 15.56): Jeg ble nesten lurt når jeg skulle bestille på Kreativ Catering i dag. De legger ut en pris på Tapas 398,- pr person så når jeg går til kassen og skal betale går de lagt på momsen - det er ikke lov - alle priser skal være inklusiv mva. Å bli forsøkt lurt er i alle fall ikke noen jeg vil anbefale Valgte Matspecialen.no i stedet. Anonymkode: 21bc9...511 Nei og bli lurt er ikke noe særlig men spørsmålet er hvem dette selskapet retter seg mot er det bedrifter så blir alt oppgitt eks mva og dette dobbeltsjekker jeg i alt jeg foretar meg privat være seg strøm eller mobil drev firma før og ikke nå og fikk noen overraskelser den veien da Fakturaer avvek fra den faktiske prisen privat skal pris alltid oppgis med mva/moms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå