Gå til innhold

Har du opplevd noe overnaturlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er personlig ikke nødvendigvis "troende" og skjønner at mange situasjoner som virker uvirkelige ofte har rasjonelle begrunnelser bak, men synes det er så spennende å høre og snakke om slik. Selv har jeg hatt noen par rare opplevelser, da de fleste litt kjedelige. Har blant annet vært et par ganger hvor jeg har vært helt alene hjemme, og plutselig hører jeg fotsteg som beveger seg gjennom huset, og noen ganger dører som åpner og lukker seg (og når jeg sjekker er fortsatt ingen hjemme, og dørene låst). Var også en gang når jeg var litt yngre som var ganske ubehagelig, hvor moren min gikk inn på rommet mitt pga. hun mente hun hadde hørt noen som gikk rundt i huset. Jeg trodde ikke på henne, så vi gikk ut i stuen og begge hørte ganske tydelig noen som gikk rundt i huset. Etter litt hørtes det ut som om de gikk inn og lukket døren til boden, som har en spesiell knirke-lyd, men når vi sjekket var ingen der. Har også hatt en del av det typiske "så noen som gikk forbi i sideblikket", hvor flere i familien min har hatt den samme opplevelsen på samme rom. 

Noen andre som har slike opplevelser? Kanskje også noe litt mer spennende? 

Anonymkode: 4a26f...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett en UFO bare, men det vet vi nå at ikke er overnaturlig. Så nei. Har opplevd lyder og lys som skrur seg av og på i gamle bygg men har alltid bare tenkt at det er bygget som er gammelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev nettopp dette i en annen tråd, men passer kanskje bedre her?:  Jeg våknet en natt av at bestemor ( som hadde vært død i 5-6 år på det tidspunktet ) satt på sengekanten og smilte til meg, det var mørkt i rommet, men liksom lyst i henne så jeg såg henne tydelig. Hadde en litt uforklarlig varm og god følelse i kroppen som varte utpå morgenen. Trodde egentlig jeg hadde drømt. Men så ringte moren min og sa at onkelen min som var syk hadde dødd i løpet av natten. Jeg fikk liksom følelsen av at hun var og hentet han, og stakk innom og sa hei til meg. Har aldri sett henne hverken før eller seinere. 

Anonymkode: e88e9...6d7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg skrev nettopp dette i en annen tråd, men passer kanskje bedre her?:  Jeg våknet en natt av at bestemor ( som hadde vært død i 5-6 år på det tidspunktet ) satt på sengekanten og smilte til meg, det var mørkt i rommet, men liksom lyst i henne så jeg såg henne tydelig. Hadde en litt uforklarlig varm og god følelse i kroppen som varte utpå morgenen. Trodde egentlig jeg hadde drømt. Men så ringte moren min og sa at onkelen min som var syk hadde dødd i løpet av natten. Jeg fikk liksom følelsen av at hun var og hentet han, og stakk innom og sa hei til meg. Har aldri sett henne hverken før eller seinere. 

Nå fikk jeg frysninger. Håper at det er sånn det er, at nære og kjære avdøde kommer og henter når noen dør.

Anonymkode: 32ebf...c5f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg sitter og skriver dette pga en random sædcelle far sprøyt inn i mor for 30 år siden er overnaturlig nok for meg 🙂 

Anonymkode: c3fce...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå fikk jeg frysninger. Håper at det er sånn det er, at nære og kjære avdøde kommer og henter når noen dør.

Anonymkode: 32ebf...c5f

Jeg er overbevist om at det var ekte. Det kan jo selvfølgelig være jeg drømte, onkelen min var syk som sagt og det var veldig trist. Men selv om dette var mange år siden, husker jeg det som ekte, det har ikke falmet slik drømmer ofte gjør. Og den følelsen også var ubeskrivelig, varm og trygg, ja det var helt spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polyester skrev (På 30.7.2023 den 16.54):

Har sett en UFO bare, men det vet vi nå at ikke er overnaturlig. Så nei. Har opplevd lyder og lys som skrur seg av og på i gamle bygg men har alltid bare tenkt at det er bygget som er gammelt.

Har også sett ailiens. 

Anonymkode: 9b304...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har også sett ailiens. 

Anonymkode: 9b304...bf9

Aliens eller UFO? Hva så du? Fortell gjerne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd at en defekt radio som ikke hadde virket på mange år, brått og gæli spilte av morgenandakten og det var slettes ikke morgen! Jeg har også opplevd å møte en langs veien som jeg i det jeg passerte kom på at var død, og da jeg snudde meg for å se en gang til var han borte. Ellers har det mest gått i lyden av fortrinn, skygger i sidesynet og lukter som ikke hører til men dukker opp. Opplever også ofte vardøger. 

Anonymkode: de93d...2ac

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...