Gå til innhold

Er folk blitt mer grisete og gir de blaffen i håndvask????

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå i sommer har jeg vært mye på farten. Og som følge av det så har måtte spist en del på diverse spisesteder.

Og som hører med så må en på toalettbesøk selvsagt. Det jeg har sett når jeg har vært på der at det er mange som ikke vasker seg på hendene selv de har vært inne i bingen om de har gjort det ene eller det andre. De går bare rett ut der de har utført oppdraget og rett ut i den store spisestedverden uten å vasket hendene. Også treffer jeg de igjen ved matddisken, joda da forsyner seg med både kake og smørbrød omtrent som ingenting hadde skjedd...

For å være ærlig så får en ikke akkurat lyst på rekesmørbrød når en ser hva som her vært i aksjon før en i køa...

Jeg snakket med mannen min om det samme, og han kunne også fortelle det samme. Folk vasker seg ikke på hendene om de har vært på det lille rom og har gjort det ene eller det andre...

Så da lurer jeg på hva tenker du om dette? Vasker du deg på hendene etter du har vært toalettet?

PS!Et sted jeg var innom for å ha mat, men jeg reiste like så fort som jeg kom for jeg årket ikke å spise der...reiste heller på kiwi og kjøpte meg en is og brus og det var det hele. For det jeg synet jeg som jeg fikk se inne på den ene wcen gjorde at jeg ikke akkurat fikk matlyst...og vedkommende gikk bare rett ut igjen og skulle ha seg mat......jeg blir kvalm av skrive dette...

Ha en fortsatt fin sommer, og husk vask hendene!!!!!

Anonymkode: 13d03...401

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvor du spiser😅 Jeg har helt motsatt erfaringer, jeg. Om det er butikksenter, flyplass, restaurant, overalt, egentlig. Å vaske seg etter dobesøk er såpass viktig at jeg legger merke til andre. Jeg synes noen kanskje er litt for kjappe, enkelte hopper over såpe, men når jeg tenker meg om, så kan jeg ikke huske sist gang jeg så noen som gikk rett ut fra do uten å være innom vasken først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har alltid vært grisete. 

Men husk at noen doer har håndvask inne i bingen. Kan ha vasket seg der. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der jeg jobber er vaskene plassert utenfor toalettbåsene. Ca. 50 % går rett forbi vaskene etter å ha vært på toalettet. Gjelder både kvinner og menn. Så jeg tar helst ikke på noe felles (skapdører, skuffer, trappegelender), og vasker hendene som om jeg nettopp har kuttet opp chili og skal ta ut kontaktlinser.

Anonymkode: 5f0b6...a93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spriter meg istedet for å ta på vaskene på fellesdo. Jeg har med meg en liten sprayflaske i lommen og sprayer gjerne over håndtak inne på do før jeg tar på det (men det ser ingen).

Anonymkode: cef22...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har wipes i bilen jeg bruker, så slipper jeg å ta på de ekle fellesvaskene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker at mange folk alltid har vært uhygieniske. Men at man legger mer merke til det nå etter coviden. 

Anonymkode: 0c8b7...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt inntrykk er at flere kvinner enn menn vasker seg på henda etter toalettbesøk, selv om mennene har tatt på pikken sin som helt sikkert har avføringsbakterier på seg, fordi mange menn ikke dusjer daglig eller bytter undertøy.🤮

Anonymkode: e5acc...6f2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven

Folk har alltid vært grisete, det var ganske bra under covid men nå har folk gått tilbake til griseri 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lurven skrev (36 minutter siden):

Folk har alltid vært grisete, det var ganske bra under covid men nå har folk gått tilbake til griseri 

Hæ? Folk gikk da å klødde seg under munnbindet og plukket frukt.  

Et det blåsetørker på do bruker jeg egen sprit å går da rett ut av do. Meget mulig folk da tror jeg ikke vasker meg, mens faktumet er at jeg ikke vil bli med på å såre bakterier rundt.

Anonymkode: 779fa...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg synes er merkelig er at enkelte ikke tenker over hvor lytt det er. Flere steder jeg har vært hører man om personen vasker hendene etter et toalettbesøk. På min arbeidsplass er det 1 mann som ALDRI vasker hendene. Jeg hadde også en ex som aldri brukte vasken etter et toalettbesøk. Lukta kjønn av hendene hans innimellom. Han er forresten kokk på en populær restaurant!

Anonymkode: 2b4c1...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

https://www.dagbladet.no/nyheter/do-vane-sjokkerer-psykopat/78903453

Tik tok lærer folk hvordan det kan gjøres.

Jeg er faktisk hun frekke som legger frem gjestehåndkler, og som også kan si "det er lov å vaske hendene etterpå"

Jeg vasker meg. Og bruker papir eller albue for å åpne dører fra offentlige doer. Har også fått høre at jeg er hysterisk renslig, siden jeg vasker doen her hjemme hver dag. 

Anonymkode: 0a9f4...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 2.49):

Mitt inntrykk er at flere kvinner enn menn vasker seg på henda etter toalettbesøk, selv om mennene har tatt på pikken sin som helt sikkert har avføringsbakterier på seg, fordi mange menn ikke dusjer daglig eller bytter undertøy.🤮

Anonymkode: e5acc...6f2

Mitt inntrykk er at kvinner -særlig yngre kvinner - er enda mer uhygieniske enn menn på dette området. 

Anonymkode: 70d18...706

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...