Gå til innhold

33 år og evig singel.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har lest mye ille, det kan hende det maler hva du skriver og assosierer til det. 

Jo det er normalt, men det er mer komplisert når du har sånn et negativt syn på relasjoner og kvinner som har sex tydeligvis. Det er det forstyrrende her. Forståelig at du vil ha hverdagslivet med noen, det er kjedelig ja men også koselig. Om man har riktig partner da, å da kommer singelhet inn i bildet. Jeg er glad folk kan avslutte relasjoner selv etter at de er gravide. Pappa min er syk, vi måtte dra. Stefaren min var utro mot mamma, vi måtte dra. Nå har hun det bra igjen med en ny å han er snill. Livet og kjærlighet er ikke lett. 

Bra du ikke vil herpe barndommen til barn. 

Å snakke om følelser er bra, jeg er glad du gjør det. Men tror du jeg kan snakke om mine følelser å det er helt greit fordi jeg er kvinne? Nei, har aldri opplevd støtte her inne foreksempel av å dele noe. Det er ingen garanti at noen er der å tar imot når man faller, å det er kjipt. Men det er ikke det samme som at du ikke skal snakke om ting. Selvsagt skal du snakke om ting.

Men om jeg ser noe som bekymrer meg må jeg reagere sånn tilfelle, beklager er jo ekstremt engasjert. Men tror deg når du sier du er ansvarlig, å du er nok av sorten som tenker veldig mye før du handler. Beklager for å ha missforstått deg, om jeg har det. Du blottlegger deg, ikke en morsom posisjon å være i sikkert.

Går ut av denne samtalen nå, å ønsker deg lykke til med alt. 

Anonymkode: 8a592...5a6

Jeg har ikke negativt syn på relasjoner. Du må gjøre akkurat hva du vil. Men må forstå at majoriteten av menn ikke vil investere langsiktig i en dame som har hvert på Tinder og blitt gravid å nå leter etter en mann. Jeg har sett dem også. De er som mannlige fuckboys. 

Beklager. Det er så mange i tråden som tydeligvis tror de skal kritisere andre fremfor å faktisk se på eget liv og se at de neppe er bedre. Feie for egen dør som jeg driver med. 

jeg har alltid sagt man må være sammen et år for å se at partneren faktisk er den rette før man får kids. Selvsagt så skjer det ting og alle historier er unike. Noen gjør det best i å dra. Det gjorde hun, og når jeg hørte årsaken så fikk jeg masse respekt for henne. 

for jeg som mann leter etter den damen som hadde oppdratt ungene mine om jeg f eks hadde gått bort. Hun må ha kvaliteter som få unge kvinner i dag har. Jeg leter etter det foreldre generasjonen min har, de som fant hverandre og 40 år etterpå så sitter latteren der, humoren der, man har det bra. 

jeg er ute etter en feminin kvinne. Ikke en mann, men jeg er oppdratt i Disney generasjonen så jeg forsto ikke hva det ville si å være en mann i tenårene. Og begravde meg i arbeid og vokste med årene. Forsto at en på 23 er langt fra ferdig utviklet i hodet. Forsto at en mann har mye ansvar, hvordan skal man være osv. Med det så har jeg de siste årene sett at kvinner oftere og oftere vil bli kjent. Men jeg er ikke perfekt. Langt derifra. 

Kvinner må gjerne ha masse forskjellige partnere. Det har jeg ingen ting med, men hun kan ikke forvente at jeg vil være seriøs med henne og bruke 40 år av livet mitt til døden kommer da. Det er forskjeller på kjønnene. Og kvinner har da dobbeltmoral hele tiden. Bare se hvordan det er greit å hakke på mannen fordi han prøver. Men når menn ber kvinner ta ansvar for handlingene sine så flyr de i fistel. 

det er helt legitimt å ha krav til den andre, og jeg hadde ikke dumpet dama om hun hadde hatt 5-10 partnere. Folk lever sine liv, men jeg ser etter stabile relasjoner. 

jeg tror vi er enige i noen av tingene og uenige i noen av de. Helt fair. Problemet med dette er at folk leser og folk er tøffe bak tastaturet. Og gjerne langt mer negative. Man ser det hele tiden på nett. Samtidig hadde de ikke hatt ryggrad i det virkelige liv eller hatt sjans til å tjene 1.2 mill i året som flere av mine ansatte gjør. Jeg må sørge for at familiene deres har mat på bordet. Her blir man kalt umoden av hva slags folk.. Du var ikke en av de for ordens skyld. Takk for rådene. Kjipt med opplevelsene dine. Det er mange drittsekker i begge kjønn. Verden er hard og urettferdig. man har selv ansvaret for å stille sterkt. 

alle mine barndomsvenner og klassekompiser er hovedsakelig i forhold på 5-10 år nå, men man kan liksom ikke spørre de sånn ut av det blå uten å ha snakket alt for mye da årene har gått med på å bygge sin egen fremtid. 

ha en fin dag videre. Beklager at man blir litt oppgitt når man ser hvordan enkelte bedrevitere flyr rundt å slenger fra seg kommentarer om at mannen er det greit å hakke på. Jeg spurte kun om råd og blir fremstilt som en drittsekk. Nei takk. Da skulle jeg heller likt å se disse folka og om de hadde feiet for sine egne dører før de begynte å feie for min. 

ja jeg tenker før jeg handler. Jeg investerer med logikk. Ikke følelser. En dag så får jeg kanskje døtre og da er det min jobb til å lære henne opp om hvordan mange menn er. Noe man ofte leser på nett at mange menn ikke gjorde. Følelser er hva som trigges her. Logikk er er det klokt? Nei. Det er ganske mange som burde gjort det samme når man ser forskjellige skjebner i samfunnet. 

Her han man blitt kalt umoden fordi man har masse tanker og dette. Forstår at om hun hadde hvert interessert så må jeg ta noen valg i livet. I min verden så heter ikke det å være umoden. Barn er noe av det viktigste for meg da jeg hadde en forferdelig barndom og hadde jeg ikke hatt et trygt hjem og gode rammer der hadde jeg endt opp ille som mange av mine barndomskompiser gjorde. Jeg tok valg når jeg var ung og jobbet hardt, leste meg opp på alt mulig rart og ble voksen den harde veien. Man glemte dette i alt sammen, men det betyr ikke at man ikke kan bli flinkere på det man ikke er flink på. 

Endret av Valentin
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Valentin skrev (40 minutter siden):

Jeg har ikke negativt syn på relasjoner. Du må gjøre akkurat hva du vil. Men må forstå at majoriteten av menn ikke vil investere langsiktig i en dame som har hvert på Tinder og blitt gravid å nå leter etter en mann. Jeg har sett dem også. De er som mannlige fuckboys. 

Beklager. Det er så mange i tråden som tydeligvis tror de skal kritisere andre fremfor å faktisk se på eget liv og se at de neppe er bedre. Feie for egen dør som jeg driver med. 

jeg har alltid sagt man må være sammen et år for å se at partneren faktisk er den rette før man får kids. Selvsagt så skjer det ting og alle historier er unike. Noen gjør det best i å dra. Det gjorde hun, og når jeg hørte årsaken så fikk jeg masse respekt for henne. 

for jeg som mann leter etter den damen som hadde oppdratt ungene mine om jeg f eks hadde gått bort. Hun må ha kvaliteter som få unge kvinner i dag har. Jeg leter etter det foreldre generasjonen min har, de som fant hverandre og 40 år etterpå så sitter latteren der, humoren der, man har det bra. 

jeg er ute etter en feminin kvinne. Ikke en mann, men jeg er oppdratt i Disney generasjonen så jeg forsto ikke hva det ville si å være en mann i tenårene. Og begravde meg i arbeid og vokste med årene. Forsto at en på 23 er langt fra ferdig utviklet i hodet. Forsto at en mann har mye ansvar, hvordan skal man være osv. Med det så har jeg de siste årene sett at kvinner oftere og oftere vil bli kjent. Men jeg er ikke perfekt. Langt derifra. 

Kvinner må gjerne ha masse forskjellige partnere. Det har jeg ingen ting med, men hun kan ikke forvente at jeg vil være seriøs med henne og bruke 40 år av livet mitt til døden kommer da. Det er forskjeller på kjønnene. Og kvinner har da dobbeltmoral hele tiden. Bare se hvordan det er greit å hakke på mannen fordi han prøver. Men når menn ber kvinner ta ansvar for handlingene sine så flyr de i fistel. 

det er helt legitimt å ha krav til den andre, og jeg hadde ikke dumpet dama om hun hadde hatt 5-10 partnere. Folk lever sine liv, men jeg ser etter stabile relasjoner. 

jeg tror vi er enige i noen av tingene og uenige i noen av de. Helt fair. Problemet med dette er at folk leser og folk er tøffe bak tastaturet. Og gjerne langt mer negative. Man ser det hele tiden på nett. Samtidig hadde de ikke hatt ryggrad i det virkelige liv eller hatt sjans til å tjene 1.2 mill i året som flere av mine ansatte gjør. Jeg må sørge for at familiene deres har mat på bordet. Her blir man kalt umoden av hva slags folk.. Du var ikke en av de for ordens skyld. Takk for rådene. Kjipt med opplevelsene dine. Det er mange drittsekker i begge kjønn. Verden er hard og urettferdig. man har selv ansvaret for å stille sterkt. 

alle mine barndomsvenner og klassekompiser er hovedsakelig i forhold på 5-10 år nå, men man kan liksom ikke spørre de sånn ut av det blå uten å ha snakket alt for mye da årene har gått med på å bygge sin egen fremtid. 

ha en fin dag videre. Beklager at man blir litt oppgitt når man ser hvordan enkelte bedrevitere flyr rundt å slenger fra seg kommentarer om at mannen er det greit å hakke på. Jeg spurte kun om råd og blir fremstilt som en drittsekk. Nei takk. Da skulle jeg heller likt å se disse folka og om de hadde feiet for sine egne dører før de begynte å feie for min. 

ja jeg tenker før jeg handler. Jeg investerer med logikk. Ikke følelser. En dag så får jeg kanskje døtre og da er det min jobb til å lære henne opp om hvordan mange menn er. Noe man ofte leser på nett at mange menn ikke gjorde. Følelser er hva som trigges her. Logikk er er det klokt? Nei. Det er ganske mange som burde gjort det samme når man ser forskjellige skjebner i samfunnet. 

Forstår du er oppgitt. 

Syns du er flink til å stå opp for degselv, det er bra.

Ha en fin dag du også 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 9.22):

ukene gikk så jeg sendte meld om kaffe. Og fikk jo panikk når hun ikke svarte. (Igjen mitt problem og jeg må la disse følelsene få jobbe ut litt da dette er første gang jeg har følt noe sånn for en jente..)

Anonymkode: 2366c...e5d

Har hun svart i det hele tatt?

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 94ffb...b12

• Nyttig 1
Skrevet
exictence skrev (2 timer siden):

Har hun svart i det hele tatt?

Ja. Hun sa hun gjerne ville. Jeg overtenker bare. Hun var med på kaffe, men jeg som andre ser spøkelser på høylys dag og tror det verste. Fremfor å gi det tid. Jeg er dessverre naturlig kritisk og det er en bra egenskap, men ikke når det kommer til dette. 

om det blir noe kaffe eller ikke får man se. Jeg stresser bare fordi jeg vil ikke angre på at man var passiv, fremfor å faktisk være «mann» på dette og ta en dag om gangen. Være den som faktisk er på. Jeg har brent meg på dette før og prøver å ikke gjøre samme feil igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Anonymkode: 94ffb...b12

Takk. Jeg tok tiden og så på den. Helt korrekt. Jeg har alt annet i livet som mange bare kunne drømt om. Jeg har lyst til å kaste bort tiden og ressursene mine på å være ulykkelig lykkelig😅

Jenta smelta hjertet mitt, men man må se. Hun er unik alt annet jeg har møtt i livet mitt og jeg har masse respekt for henne for valgene hun har gjort så ja. Livet er en gang. Jeg vil ikke angre på om jeg ikke så om det var liv laga. 💪

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har passert 30 og strever med å være "evig singel" så vil jeg absolutt anbefale deg å se utenfor landegrensene. Det norske markedet er lite som det er, og det blir ikke lettere med alderen. De som kom tidlig i gang har på mange måter vunnet. Var du ikke en av de så er løpet her til lands om ikke helt kjørt så ikke langt ifra det. 

Årene løper i fra oss alle. Ikke ta deg for god tid og vent på å finne noe her hvis du allerede har ventet flere år.

Anonymkode: 641a3...76c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvis du har passert 30 og strever med å være "evig singel" så vil jeg absolutt anbefale deg å se utenfor landegrensene. Det norske markedet er lite som det er, og det blir ikke lettere med alderen. De som kom tidlig i gang har på mange måter vunnet. Var du ikke en av de så er løpet her til lands om ikke helt kjørt så ikke langt ifra det. 

Årene løper i fra oss alle. Ikke ta deg for god tid og vent på å finne noe her hvis du allerede har ventet flere år.

Anonymkode: 641a3...76c

Jeg er evig singel fordi jeg er oppdratt i Disney generasjonen. Jeg trodde min sjelevenn kom flyvende med storken. 

jeg forsto ikke at en mann må ta ansvar. Jeg har tenkt på det tidligere, men bare fordi jeg ikke forsto at jeg måtte faktisk ta initiativ. Jeg strever med å være evig singel fordi jeg er veldig grønn på dette fordi jeg bygde min fremtid i 20 årene. Jeg har blitt sjekket opp når jeg har fylt drivstoff.. så jeg må bare bli tryggere på dette. hadde jeg ikke hvert så ressurssterk hadde jeg for lengst funnet lykken i et annet land. 

jeg tenkte som deg når jeg var mot slutte av 20 årene. Jeg har allerede «vunnet» da jeg er mer ressurssterk og mer midler en folk tjener i løpet av et liv før jeg fyller 34. Det er ikke derfor jeg stresser med dette, jeg hadde heller aldri giddet å ville bli kjent med en alenemor hadde det ikke hvert for at dama på meg har virket bra og bare blitt bedre og bedre desto tiden gikk og jeg ble litt mer kjent med henne. Hun er en keeper og det er sjeldent i dette samfunnet. Jeg har heller ikke ventet, jeg har skapt min fremtid da ingen gjør det for deg og menn må skape sin egen fremtid. 

jeg venter ikke. Jeg får likes på Tinder fra meget vakre jenter, men den appen er dårlig deal for å faktisk finne ut kjemi. Spesielt om man bare chatter. Man må ut og vise hvem man faktisk er. Det er det jeg ville ovenfor denne jenten. Vise at jeg digget henne og ville bli bedre kjent, men jeg syntes dette er vanskelig. Det er lett og sende inkasso på 300.000 til en person. Dette derimot krever at man bruker hjertet sitt og det er noe som en mann kan slite med. At jeg er evig singel betyr ikke at jeg ikke har hatt mange som har villet bli kjent. 

tempus fugit. Problemet er at vi tror vi har tid. Flere av mine tidligere sjefer fant først sine damer i 40 årene og har i dag 2-3 barn så jeg stresser ikke sånn. Men jeg syntes det kan være ensomt til tider å være «alene» i livet, selv om man har stort nettverk med folk som ikke vet hvor ensomt man har det til tider. 

Skrevet
FruR skrev (16 timer siden):

.jeg oppfordret først Ts til å ta kontakt med alenemoren men der var før jeg leste de videre konmentarene hans nedover i tråden . 

Jeg har allerede tatt kontakt og hun sa ja. Spørsmålet er om jeg tør å følge opp. Du er sikkert mer perfekt en meg. 

At hun er alenemor er null stress helt utrolig nok. Når jeg hørte årsaken så vant hun ovenfor ei 10 år yngre som var barnløs. Hun er den man gir alt for. De fleste alenemødre hadde man ikke giddet å hvert seriøs med. denne dama derimot kommer som hun gjør. Jeg har ikke tenkt på at hun har kids, eller brydd meg, for jeg har sett hun ha verdier ekstremt få andre kvinner har. Ikke nok med at hun smeltet hjertet mitt, hun er så vakker at jeg så kvinner snu seg etter henne. Hun er unik i dagens samfunn. Hun er en keeper. Den mannen som får henne er faktisk heldig. 

Mener du at man skulle bare hvert naiv og følt hele veien? Hun er bedre en 9/10 jenter. I dette samfunnet kvinner klager på menn. 

Hun er en jeg er villig til å slippe alt for. Men du er sikkert perfekt. Jeg er mann som har mer kapital og bedriftsledere rundt meg en hva folk noen gang vil ha. Sjefen til de fleste hadde holdt kjeft når jeg snakket. Men du vet sikkert mer en meg. 

Gjest Drakensson
Skrevet
Example skrev (På 29.7.2023 den 9.19):

Du må bygge opp din egen erfaring, samt prøve og feile. Sjansen er svært liten for at en kvinne vil komme å sjekke opp deg. Du må selv ta ansvar for å gjøre det, i alle fall vise litt initiativ.

Det kan hende hun dama du snakker med ikke vil ha noe mer enn vennskap, men det vet du ikke. Om ikke vennskapet med henne er så viktig for deg, bør du prøve å ta initiativ. Det verste som kan skje er at du blir avvist. Og det er helt vanlig. En del av det å date er å tåle å bli avvist. Da tar man det som en mann og går videre med en ny erfaring.

Jeg må bare spør et naivt spørsmål: er du den personen i profilbildet ditt? Om så, så ser du ganske classy ut :D 

Skrevet
Drakensson skrev (2 minutter siden):

Jeg må bare spør et naivt spørsmål: er du den personen i profilbildet ditt? Om så, så ser du ganske classy ut :D 

Ja. Det er meg som 8 åring. 🤣

jeg er classy og naiv. (Ops glemte du spurte José Mourinho.)🤣

Dette er KG. Forumet hvor folk får selvtillit til å rakke ned på folk de ikke har en fuckings peiling på. Bare være negativ er hvert motto. Sutre og peke på gutter/menn for at de faktisk er engasjert i å finne en seriøse partner. Fack dem. La oss alle danse mot leirbålet og klage på det motsatte kjønn, eller sitt eget. Fordi livet suger så vi må være sjef på et random forum. Skakkjørte tall biter ikke på. 

Hva mr Mourinho og mr dating coach i samfunnet med flere single en noen gang. La oss lytte til dem. Det er oppskriften på suksess. 

Gjest Drakensson
Skrevet
Valentin skrev (18 minutter siden):

Ja. Det er meg som 8 åring. 🤣

jeg er classy og naiv. (Ops glemte du spurte José Mourinho.)🤣

Dette er KG. Forumet hvor folk får selvtillit til å rakke ned på folk de ikke har en fuckings peiling på. Bare være negativ er hvert motto. Sutre og peke på gutter/menn for at de faktisk er engasjert i å finne en seriøse partner. Fack dem. La oss alle danse mot leirbålet og klage på det motsatte kjønn, eller sitt eget. Fordi livet suger så vi må være sjef på et random forum. Skakkjørte tall biter ikke på. 

Hva mr Mourinho og mr dating coach i samfunnet med flere single en noen gang. La oss lytte til dem. Det er oppskriften på suksess. 

No more drugs for you! 

Skrevet
Drakensson skrev (1 minutt siden):

No more drugs for you! 

Det sa legen til meg i oppveksten også. Han begynte å bare gjøre som jeg sa når jeg satte i gang.

Skrevet
Drakensson skrev (5 minutter siden):

No more drugs for you! 

Jeg ville ikke endre siden jeg kontra så fort. 

folk flest i dag er NPC. De er hjernevasket. Har ikke peiling på deg, men så et par av disse folka. Jeg skulle likt og se hva slags folk. Og om jeg burde tatt «råd» fra dem. Mest antagelig ikke. 

Jeg har hvert heldig i livet. For jeg hadde folk rundt meg og vokste opp i ruinene av et kjøpesenter i en bydel i Oslo på 90 tallet. 

jeg tror ikke man skal ta disse folka her inne alt for seriøst. Er nok mye folk som ikke kommer med råd som ville hjulpet. 

Gjest Drakensson
Skrevet
Valentin skrev (3 minutter siden):

jeg tror ikke man skal ta disse folka her inne alt for seriøst. Er nok mye folk som ikke kommer med råd som ville hjulpet. 

Jada, den sier jeg meg enig i. Jeg verdsetter heller egen dømmekraft.
Og i nød, spør jeg heller virkelige venner

Skrevet
Drakensson skrev (Akkurat nå):

Jada, den sier jeg meg enig i. Jeg verdsetter heller egen dømmekraft.
Og i nød, spør jeg heller virkelige venner

Det er klokt. Jeg har snakket masse om dette med venninner. De har en helt annen virkelighets oppfatning en folk flest. Om man skal bruke et forum som dette som mal. 

Skrevet
Valentin skrev (7 timer siden):

Ja. Hun sa hun gjerne ville. Jeg overtenker bare. Hun var med på kaffe, men jeg som andre ser spøkelser på høylys dag og tror det verste. Fremfor å gi det tid. Jeg er dessverre naturlig kritisk og det er en bra egenskap, men ikke når det kommer til dette. 

Forstår

Valentin skrev (7 timer siden):

om det blir noe kaffe eller ikke får man se. Jeg stresser bare fordi jeg vil ikke angre på at man var passiv, fremfor å faktisk være «mann» på dette og ta en dag om gangen. Være den som faktisk er på. Jeg har brent meg på dette før og prøver å ikke gjøre samme feil igjen. 

Synes godt du kan være litt mer på. Det er tiltrekkende når en mann viser at han virkelig har lyst til å treffe meg, og at han ikke gir opp.

Du kunne godt ha sagt: forstår at det er ferietid og alt det, men en kaffe på en liten time kunne vi vel tatt på ............ . Det hadde vært så fint å se deg.

Dette er smigrende

Lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at du sover så lite? Håper du sover nå da. For så lite søvn over så lang tid, det vil bare forsterke all overtenkingen veldig. Alt du skriver og hvordan du skriver virker litt manisk, det er noe som skurrer litt og jeg tror det er derfor mange reagerer. Kan være søvnmangelen og det kan være at ting har vert vanskelig lenge. 

Jeg nevner det ikke som ett angrep på deg, men fordi det vil påvirke svarene du får her. Jeg som mange andre reagerer på at du tar med å utrolig mye irrelevant informasjon. For hva har det å si at hun er alenemor, hva du tjener, markedsverdig og jeg vet ikke hva som ikke har vert baket inn i en diskusjon som egentlig handler om hvor på du skal være når det kommer til en dame du er forelsket i. 

Du trenger ikke å legge en strategi, du trenger ikke overtenke dette (selv om det er teit og si for du gjør det allerede), alt du trenger å gjøre er det du føler er riktig for deg. For det er meningen at hun skal like deg for den du er, er det ikke det? Da er det dumt å spille spill og late som du er mer selvsikker, rikere, sprekere eller hva det måtte være folk later som. Vær deg, men vet du hvem det er? Vet du hva du egentlig ønsker deg, foruten henne? 

En annen ting, er det virkelig henne du er forelsket i, eller er det ideen av hvordan hun kunne vert som kone? Ser du for deg hvor perfekt hun er på alle vis? For kjenner du henne godt nok enda til å vite at hun er riktig? Jeg tror ikke det. Jeg tror du er blendet av forelskelsen akkurat nå. Du bygger henne opp til å være perfekt omtrent, du kommer til å bli skuffet når du finner ut at hun ikke er det. Når du bygger henne så opp før dere har datet så legger du opp til at fallhøyden blir så vanvittig stor om du skjønner? 

Nei, det var ingen invitasjon til å snakke henne ned. Det er en invitasjon til å skulle å veie alt for og mot nå før hele eventyret har begynt en gang. Du trenger ikke å bestemme deg om du liker henne godt nok til å være med henne resten av livet nå, vi kan bare konkludere med at du liker henne godt nok til at du vil prøve å finne ut av om hun er den rette. 

Start med denne kaffen, hvis du vil ta kontakt nå før, så gjør det. Hvis du er usikker og vil ta det sakte så gjør det. Før du gjør noe mer eller noe annet med dette må du sove først! Så kanskje du ser ting litt klarere. 

Anonymkode: 6eb49...84f

Skrevet (endret)

Huff, TS.

Du er virkelig din egen verste fiende her.  Her må du nok gå i deg selv hvis du ikke vil fortsette å få de samme resultatene du alltid har fått. Skulle gjerne ha skrevet en lang tekst og spesifisert alt som er galt med det du skriver. Mye av konklusjonene dine er basert på liten reel erfaring med kvinner og forhold generelt. Dette er både naivt og ulogisk.

Syntes det er mange gode råd i tråden her og relativt få innlegg som kan tolkes som angrep. Mitt råd ville være å aktiv gi slipp på dømmingen du har mot andre. Preferansene dine er dine egne, men om det skulle ha seg sånn at du underbevisst projiserer negative holdninger mot kvinner generelt i livet er det ikke alltid like lett å skru denne vanen av om du møter en du virkelig liker.  Hvis du mener at du har et positiv forhold til kvinner generelt anbefaler jeg å lese gjennom det du selv har skrevet.

+ Stopp overanalyseringen.

Håper du finner ut av det.

Best of luck!

Endret av Bigote
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer for at du river av plasteret og følger opp 😊

Valentin skrev (8 timer siden):

hun er så vakker at jeg så kvinner snu seg etter henne. Hun er unik i dagens samfunn. Hun er en keeper. Den mannen som får henne er faktisk heldig

Som kvinne så ser jeg på nesten alle kvinner. Ofte for mentalt annerkjenne, ja der er det en person. Noen ganger fordi jeg tenker wow fint hår, fint skjørt! Andre ganger tenker jeg at jeg vil se ut som henne, det spørs på mitt situasjonelle humør også. Det er et spekter av ting som gjør det.

Spørsmålet her er: Hva om alle andre , ikke tenker at hun er den flotteste? Vil det holde for deg at DU er den som tenker det? 

Føler du fort begynner å dra alle andre inn i bildet. Du kan ikke nevne at hun er alene mor uten å dra inn dine tanker om alene mødre, eller at du kunne fått ei som er yngre uten barn. Hvorfor?

Hvorfor ikke bare si:

Hun er en nydelig kvinne jeg vil bli bedre kjennt med. Hun har 3 barn, noe som er helt nytt for meg, da jeg først helst var ute etter å møte ei som er uten, slik som jegselv er. Men sånn går det, hun smeltet hjerte mitt.

Føler du at du må overbevise oss? Overbevise deg? Eller er det bare din måte å måle kjærlighet? Sammenligne den med både det du ikke liker, som bedre enn det du kunne/skulle ha likt?

Du er i en sårbar posisjon her inne, så jeg forstår litt at du føler du må kjempe litt. Jeg mener ikke å hakke på deg, sier dette for å forstå deg og hjelpe deg. Men om det føles som hakking, så føles det som hakking, å da beklager jeg for å såre deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...