Gjest mango Skrevet 3. november 2002 #1 Del Skrevet 3. november 2002 Har noen av dere noen oppskrifter å dele? Tenkte å ønske meg blender til jul, slik at jeg kan lage disse deilige eksotiske fruktdrinkene selv, uten å måtte dra på Amys(Cafe,Stavanger) for å nyte de! :D hva begynner jeg for eksempel med å ha oppi mixeren? er det is eller jordbær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 3. november 2002 #2 Del Skrevet 3. november 2002 Du finner masse masse oppskrifter på nett - hvis du søker på smoothies, f.eks på Google. Jeg fant bl.a denne http://www.recipesource.com/side-dishes/be...ies/index1.html lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 3. november 2002 #3 Del Skrevet 3. november 2002 Smakte en for en stund siden. Var en eller annen yougurt, banan og bringebær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 4. november 2002 #4 Del Skrevet 4. november 2002 Hallu På begeret til Youghurt med vaniljesmak står det en oppskrift: 2dl youghurt 2dl frossen bær 1/2 banan Den er god, pleier å kjøpe samme type youghurt som de frosne bærene jeg skal bruke. Men det er godt å bruke vanilje yoghurt også. Jeg har ikke en slik blender, men bruker bare stavmikseren. Det blir bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå