Hoppetaujenta Skrevet 28. juli 2023 #21 Del Skrevet 28. juli 2023 Det gjelder å ha en hjerne som kan nullstilles, så blir alt som første gang igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. juli 2023 #22 Del Skrevet 28. juli 2023 Hvem glemmer vel den ? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #23 Del Skrevet 28. juli 2023 Den og Twin Peaks var nok de beste seriene på 90-tallet. Jeg satt som klistret foran skjemen Anonymkode: 0cf40...712 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 28. juli 2023 #24 Del Skrevet 28. juli 2023 Mark Snow's musikk for serien, spesielt i den nevnte filmen "I Want to Believe" er vakker. Men jeg antar man må være musiker for å IKKE bli creeped out av introen som dere sier XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #25 Del Skrevet 28. juli 2023 Jeg likte godt den når den gikk på tv. Anonymkode: c51c1...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanako Skrevet 29. juli 2023 #26 Del Skrevet 29. juli 2023 Det var lenge før min tid, men selvsagt har jeg hørt om den. Hadde den vært tilgjengelig et sted nå skulle jeg gjerne ha sett på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #27 Del Skrevet 29. juli 2023 Ja. Så på det på 90 tallet, var jo sååå skummelt. Prøvde å se det igjen for noen år siden, synes ikke det har tålt tidens tann, var ikke skummelt mer, bare dumt 😅 Klarte å se to episoder, og den ene var så klarrt når de var på den båten og folka liksom skulle snakke norsk. Som hørtes islandsk/svensk/tyskt ut 😄😄😄 Jeg elsker det mystiske, historier om det overnaturlige. Men X Files blir det ikke. Anonymkode: dccc5...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #28 Del Skrevet 29. juli 2023 1 hour ago, Hanako said: Det var lenge før min tid, men selvsagt har jeg hørt om den. Hadde den vært tilgjengelig et sted nå skulle jeg gjerne ha sett på. Ligger på Disney+ Anonymkode: 0b7a7...e0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanako Skrevet 29. juli 2023 #29 Del Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ligger på Disney+ Anonymkode: 0b7a7...e0d Nice! Takk for tips, da skal jeg ta en kikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 29. juli 2023 #30 Del Skrevet 29. juli 2023 Hadde X-Files-maraton i fjor. Koste meg skikkelig! Hadde litt problemer med sesongene der Mulder var borte, men jeg kom meg gjennom. Digger den fortsatt, selv om visse episoder er bedre enn andre. Home er for eksempel en skikkelig ekkel episode, selv om det ikke er noe overnaturlig i den. Tror den ble tatt ut av rotasjonen i USA en stund 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 29. juli 2023 #31 Del Skrevet 29. juli 2023 17 hours ago, Entern said: Var kjempefan av serien. Gikk på VGS da den gikk 😀 Gillian Anderson 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Gillian er en egen liga 😍 råflott og en fantastisk skuespiller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 29. juli 2023 #32 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) Husker serien godt. Gikk på VGS når den gikk på tv. Har sett hele serien flere ganger. Den anbefales på det sterkeste 😉😊 Endret 29. juli 2023 av Kittykat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 29. juli 2023 #33 Del Skrevet 29. juli 2023 23 hours ago, Inverto said: Hva er deres forhold til X-Files? Så dere på det? Anbefaler du serien? Jeg var tenåring. Hele familien satt i sofaen og så på X-files når det gikk på TV2. Mamma serverte brus og kanskje potetgull og vi skrudde av lyset for å skape riktig stemming. X-files var konge og en av seriene som definerte 90 tallet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #34 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg så den som barn og syntes den var kjempeskummel, men så likevel hver uke Anonymkode: 2a631...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 30. juli 2023 #35 Del Skrevet 30. juli 2023 Var genial på 90 tallet, spesielt episoden med innavl var temmelig intens. Synes ikke den har tålt tidens tann veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #36 Del Skrevet 30. juli 2023 Elsket den. Så om og om igjen (på opptak). Elsket Mulder, og var sjalu på Scully 😂. Kom nye episoder for noen år siden, men det ble en stor skuffelse. Bedre å se de gamle om igjen. De første sesongene er bra fortsatt synes jeg. Anonymkode: 59ac0...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2023 #37 Del Skrevet 30. juli 2023 anon01 skrev (21 timer siden): Gillian er en egen liga 😍 råflott og en fantastisk skuespiller! Ja hun er fantastisk ❤️ Tomas77 skrev (1 time siden): Var genial på 90 tallet, spesielt episoden med innavl var temmelig intens. Synes ikke den har tålt tidens tann veldig godt. Den episoden var spesielt jævlig 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2023 #38 Del Skrevet 30. juli 2023 De lagde forresten et par ekstra sesonger for noen år siden, jeg likte dem 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 10. august 2023 #39 Del Skrevet 10. august 2023 Ja husker X-Files har serien og de to filmene på DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #40 Del Skrevet 10. august 2023 Nikea skrev (På 29.7.2023 den 12.30): Hadde X-Files-maraton i fjor. Koste meg skikkelig! Hadde litt problemer med sesongene der Mulder var borte, men jeg kom meg gjennom. Digger den fortsatt, selv om visse episoder er bedre enn andre. Home er for eksempel en skikkelig ekkel episode, selv om det ikke er noe overnaturlig i den. Tror den ble tatt ut av rotasjonen i USA en stund 😄 Home var fæl, det er den jeg husker best. Anonymkode: 3d7a9...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå