Gå til innhold

Ungdom og mageproblemer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Leste litt no. Men ble ikke klokere. Står at man må ha 2 av disse symptomer: 

Dårlig appetitt, blekhet og kvalme/ oppkast 

Dette har han når han har får de magesmerterne. Men ikke ellers. Sa har han veldig god matlyst og er en aktiv gutt. 

Anonymkode: 9a533...075

Jeg har ikke så veldig peiling på det, så ta det jeg skriver med en klype salt.

Men jeg har (vanlig) migrene, og når jeg har anfall har jeg hodesmerter, og får gjerne flere symptomer i tillegg (kvalme, lyssky, utmattelse m.m.) Alle disse symptomene opptrer bare i forbindelse med anfall, og utenom anfall er jeg meg selv. 

Jeg tenker at det kan være mye som kan forårsake din sønns symptomer. Kastet bare frem en mulig forklaring, men det kan jo være så mye annet.

Enig, det er ikke så lett å bli klok på det. Håper dere får god hjelp og at legene finner ut av det så sønnen din får hjelp! Lykke til!

Anonymkode: 2fbec...a32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke så veldig peiling på det, så ta det jeg skriver med en klype salt.

Men jeg har (vanlig) migrene, og når jeg har anfall har jeg hodesmerter, og får gjerne flere symptomer i tillegg (kvalme, lyssky, utmattelse m.m.) Alle disse symptomene opptrer bare i forbindelse med anfall, og utenom anfall er jeg meg selv. 

Jeg tenker at det kan være mye som kan forårsake din sønns symptomer. Kastet bare frem en mulig forklaring, men det kan jo være så mye annet.

Enig, det er ikke så lett å bli klok på det. Håper dere får god hjelp og at legene finner ut av det så sønnen din får hjelp! Lykke til!

Anonymkode: 2fbec...a32

Takk for det. 

Når jeg tenker tilbake så har han hatt dette lenge. Men da har jeg bare tenkt at det var noe han hadde spist. Husker når han Gikk i 2-3 trinn så fikk jeg telefon fra Sfo. Han hadde vondt i magen. Når jeg kom dit så gråt han og klarte ikke å gå oppreist. I bila begynte han å hylgrine og jeg kjørte til legevakten. Der ble vi sittende i noen timer. Han gråt og sov litt. Plutselig kastet han opp i søppelbøtten og da fikk vi komme inn. Men da var smertene borte. Så de fant ingenting. 

Jeg kan ikke huske flere ganger fra han var liten, men bare fra de siste årene 

Anonymkode: 9a533...075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...