Gå til innhold

Har du sett eller møtt romvesener?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

 

Intervence skrev (På 30.7.2023 den 7.52):

Ja, og det har muligens allerede skjedd og at det er noen som har besøkt hos ifra fremtiden.

Men, ja. Absolutt interessant tema. 

Denne hendelsen her er mest spekulære besøket vi har hatt hittil dersom det er reelt (noe mye tyder på det ettersom det har vært så mange vitner til hendelsen), og mange har forklart eksakt det samme hvordan nærområdet av UFO oppførte seg helt annerledes, og det er mange teorier om at det det er sub-universe når vi reiser gjennom tidsreiser som mange forskere prater om idag.

Bob Lazar har tidligere uttalt seg om om Project Looking Glass, men liker ikke å prate særlig om det ettersom det ikke er first-sight fra ham, men fått vite av noen andre som har jobbet med det.

 

Det blir også sakt av svært mange er at er det noe Bob Lazar er så er han ikke noen løgner. Vil også nevne om at Bob Lazar fikk tilsnakk av sikkerhetsvakter fra Area 51 om at han en gang sa ifra til familie/venner om at de burde komme til området for å se at mennesker kunne kjøre UFO som er blitt hentet ifra aliens som mest sannsynligvis har krasjet eller blitt etterlatt, og reverse recovery engineered UFO som har blitt fortalt i flere tiår at det har pågått.

Det at David Grusch ikke benektet at Roswell har skjedd vitner bare noe om at det er i ferd med å skje en stor kulturendring i USA. Han hevdet blant annet at reverse recovery engineered programs hadde eksistert siden 1947 nettopp det samme året som Roswell hendelsen. som er mest sannsynligvis et skritt nærmere å endelig få vite med sikkerhet at flere land og myndighetene har løyet til oss i flere tiår.

Siste hendelsen om aliens er jo også helt vanvittig som ikke skjedde for altfor lenge siden som igjen hadde mange vitner. Det at norske myndigheter er dårlige til å rapportere slike saker er ingen hemmelighet. De har jo nesten ikke pratet om kongress høringen om UFO. Så har blitt nødt til å følge med på nyheter ifra USA. (Det er sjeldent at jeg gidder!)

 

 

Endret av Sannhetsøkende
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegsierdetsomdeter
AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 15.55):

Hvor møtte du de?

Ble du redd?

Anonymkode: b19b0...81c

De har utviklet seg å er på et høyere plan, man kan møte noe om man astral travel ( hva heter det på norsk ? Sjelevandring ? .

De er ikke direkte farlige men ubehagelige å møte, disse skapningen med en agenda, litt lik oss selv, i sitt tankesett. Det ligger universale føringer på at alt liv skal utvikle seg i eget tempo, men er spesiell 1 rase som liker å manipulere oss.  

De som har gode hensikter , respektere normene og holder seg unna. Nøkkelen til universet blir aldri et fysisk sted , man må se innover. Når døra er åpen så vil den aldri bli låst igjen, tenk dere om før dere tar steget, 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Lange avstander, men nå er universet ganske så gammelt og. Vi mennesker vil lett kunne sende fartøy til andre solsystemer hvis vi får god tid på oss. Da kan man bare tenke på hva sivilisasjoner milliarder år foran oss i teknologisk utvikling er kapable til.

Anonymkode: 6966b...007

Dette er ren ønsketenkning.

Både i 1962 og 1983 var det nære på at det kunne bryte ut en atomkrig som kunne legge hele sivilisasjonen vår i grus, og ingenting tyder på at dette ikke vil kunne skje i fremtiden; steinaldermenneskene hadde bare evnen til å klubbe hverandre ned med steinøkser, men desto mer utviklet teknologien blir, desto større blir skadepotensialet.

Sivilisasjoner på andre planeter har sannsynligvis klart å destruere seg selv for lenge siden om de hadde teknologien til det.

Bildet av små, grønne menn som sannhetssøkende idealister stemmer nemlig ikke overens med det vi vet om universet, der det er voldsomme krefter i sving, og den sterkeste parten er den som vinner, akkurat som i dyreriket; et svart hull kommer ikke med en hyggelig forespørsel om det kan sluke en stjerne - det samme gjør ikke en hai; det bare sluker byttet.

Anonymkode: 260a7...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intervence skrev (18 timer siden):

Ja, og det har muligens allerede skjedd og at det er noen som har besøkt hos ifra fremtiden.

Men, ja. Absolutt interessant tema. 

Denne hendelsen her er mest spekulære besøket vi har hatt hittil dersom det er reelt (noe mye tyder på det ettersom det har vært så mange vitner til hendelsen), og mange har forklart eksakt det samme hvordan nærområdet av UFO oppførte seg helt annerledes, og det er mange teorier om at det det er sub-universe når vi reiser gjennom tidsreiser som mange forskere prater om idag.

Bob Lazar har tidligere uttalt seg om om Project Looking Glass, men liker ikke å prate særlig om det ettersom det ikke er first-sight fra ham, men fått vite av noen andre som har jobbet med det.

 

Det blir også sakt av svært mange er at er det noe Bob Lazar er så er han ikke noen løgner. Vil også nevne om at Bob Lazar fikk tilsnakk av sikkerhetsvakter fra Area 51 om at han en gang sa ifra til familie/venner om at de burde komme til området for å se at mennesker kunne kjøre UFO som er blitt hentet ifra aliens som mest sannsynligvis har krasjet eller blitt etterlatt, og reverse recovery engineered UFO som har blitt fortalt i flere tiår at det har pågått.

Det at David Grusch ikke benektet at Roswell har skjedd vitner bare noe om at det er i ferd med å skje en stor kulturendring i USA. Han hevdet blant annet at reverse recovery engineered programs hadde eksistert siden 1947 nettopp det samme året som Roswell hendelsen. som er mest sannsynligvis et skritt nærmere å endelig få vite med sikkerhet at flere land og myndighetene har løyet til oss i flere tiår.

Siste hendelsen om aliens er jo også helt vanvittig som ikke skjedde for altfor lenge siden som igjen hadde mange vitner. Det at norske myndigheter er dårlige til å rapportere slike saker er ingen hemmelighet. De har jo nesten ikke pratet om kongress høringen om UFO. Så har blitt nødt til å følge med på nyheter ifra USA. (Det er sjeldent at jeg gidder!)

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12175675/Pentagon-UFO-expert-says-aliens-crash-landed-Earth.html

Noe som undrer meg veldig mye er hvorfor Bob Lazar ikke er med på høringen selv om han ikke har jobbet på Area 51 på flere tiår, men burde ha blitt med på høringen som har first sight. Han har jo tidligere hevdet at han jobbet med UFO og i nettopp en av disse reverse recovery engineered programs som det er blitt pratet om i kongressen. Det er jo ganske så utrolig at USA og andre land har holdt dette her hemmelig i så mange år.

Du store.

Anonymkode: 38b7d...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noe jeg ikke vet hva er, og som flere andre enn meg har snakket om over en periode på 5-10 år. Jeg så en greie på himmelen da jeg var ca 6-7 år sammen med moren min. 
 

Det skjedde på en skogsbilveg på Østlandet. En greie fløy sakte over åsen og hadde en avlang form. 

Anonymkode: 61a0e...660

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Sannhetsøkende said:

 

 

 

Tusen takk for interessant svar og disse linkene skal ses med største glede. Jeg elsker sånt. Er så mye vi enda ikke vet, men mye som avsløres også.

Bare hyggelig. Det er ingenting som fascinerer meg mer enn å prate om UFO/aliens ikke minst om universet.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegsierdetsomdeter skrev (På 31.7.2023 den 1.49):

De har utviklet seg å er på et høyere plan, man kan møte noe om man astral travel ( hva heter det på norsk ? Sjelevandring ? .

De er ikke direkte farlige men ubehagelige å møte, disse skapningen med en agenda, litt lik oss selv, i sitt tankesett. Det ligger universale føringer på at alt liv skal utvikle seg i eget tempo, men er spesiell 1 rase som liker å manipulere oss.  

De som har gode hensikter , respektere normene og holder seg unna. Nøkkelen til universet blir aldri et fysisk sted , man må se innover. Når døra er åpen så vil den aldri bli låst igjen, tenk dere om før dere tar steget, 

 

Hvordan foretar man en sånn astralreise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervence skrev (På 31.7.2023 den 23.34):

Bare hyggelig. Det er ingenting som fascinerer meg mer enn å prate om UFO/aliens ikke minst om universet.

Samme her. Helst med likesinnede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har bodd romvesener i tv'en min siden 70-tallet. 

Screenshot_20200928_081042_com.google.an

Anonymkode: 0116b...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/27/2023 at 3:55 PM, AnonymBruker said:

Hvor møtte du de?

Ble du redd?

Anonymkode: b19b0...81c

Ja på kjøkkenet i dag tidlig, samboeren blir helt romvesen før frokost og ja jeg ble litt redd og sprang til jobben..........

Anonymkode: b68fb...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 2.25):

Kan folk slutte å misbruke ordet traume?

Anonymkode: 068d2...3b5

Kan folk slutte å forsøke kontrollere et fritt språk? Tror du "traumer" er det eneste begrepet som blir brukt som forsterker i språket? Så å si ALLE menneskelige lyter blir brukt som språklige virkemidler. Lær å leve med det, slik andre gjør! Det er sunt om man lærer seg at ikke alt skal tas personlig. 

Det er ikke sunt å tro man skal være universets sentrum og at ens personlige problemer til en hver tid skal ha forrang og skal i hensynstas til alle tider, til ulempe for flyt og effektivt språk.

Bare så det er sagt, jeg har kroppslige lyter som stadig vekk blir brukt i samme øyemed. Jeg lever fint med det. Det er ikke personlig.

Anonymkode: 97dd6...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt småsprø som nevner dette, men jeg har faktisk en hendelse fra slutten av 1970-tallet som jeg lurer veldig på den dag i dag... Jeg var ikke alene om å se det, hele klassen så den.

Vi var ute i et friminutt da noen i klassen oppdaget en sølvblank, kapselformet (avrundet i begge ender) og avlang "ting" som svevde stillestående i luften over oss. Alle barna så på den og vi snakket om hva det kunne være. Da det ringte inn og vi måtte gå inn, pekte vi den ut for læreren, som så på den gjennom vinduet (som vendte mot den), men så avfeide læreren den (for han skjønte ikke hva det kunne være) og sa at nå fikk det være nok, ro i timen, slutt å glo ut vinduet på den osv. 

Den sølvgrå svevende kapselen ble værende en stund i lufta utenfor. Jeg så på den flere ganger i løpet av skoletimen gjennom vinduet, men plutselig var den borte.

Det rare var at ingen snakket om det etterpå eller senere. Den sterkt usedvanlige svevende ufoen, og ingen snakket om det? Dette var på 70-tallet, lenge før vår teknologiske tidsalder hvor vi har droner osv. Tingen hadde ingen synlige åpninger, vinduer, vinger eller noe luftutslippshull. Bare helt glatt, sølvgrå og avlang "kapsel".

Hva var det jeg og klassen min så? Og hvorfor "glemte" alle den etterpå? Skjønte vi ikke hva det var vi KUNNE ha sett?

Kom igjen, si at jeg var gal som ti-elleve-tolv åring! 😆

Endret av Million
stavefeil rettet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 time siden):

Føler meg litt småsprø som nevner dette, men jeg har faktisk en hendelse fra slutten av 1970-tallet som jeg lurer veldig på den dag i dag... Jeg var ikke alene om å se det, hele klassen så den.

Vi var ute i et friminutt da noen i klassen oppdaget en sølvblank, kapselformet (avrundet i begge ender) og avlang "ting" som svevde stillestående i luften over oss. Alle barna så på den og vi snakket om hva det kunne være. Da det ringte inn og vi måtte gå inn, pekte vi den ut for læreren, som så på den gjennom vinduet (som vendte mot den), men så avfeide læreren den (for han skjønte ikke hva det kunne være) og sa at nå fikk det være nok, ro i timen, slutt å glo ut vinduet på den osv. 

Den sølvgrå svevende kapselen ble værende en stund i lufta utenfor. Jeg så på den flere ganger i løpet av skoletimen gjennom vinduet, men plutselig var den borte.

Det rare var at ingen snakket om det etterpå eller senere. Den sterkt usedvanlige svevende ufoen, og ingen snakket om det? Dette var på 70-tallet, lenge før vår teknologiske tidsalder hvor vi har droner osv. Tingen hadde ingen synlige åpninger, vinduer, vinger eller noe luftutslippshull. Bare helt glatt, sølvgrå og avlang "kapsel".

Hva var det jeg og klassen min så? Og hvorfor "glemte" alle den etterpå? Skjønte vi ikke hva det var vi KUNNE ha sett?

Kom igjen, si at jeg var gal som ti-elleve-tolv åring! 😆

Var det i nærheten av en militærbase?

Anonymkode: b19b0...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Var det i nærheten av en militærbase?

Anonymkode: b19b0...81c

Nei. Jeg vokste opp der, og hørte aldri om noe sånt på våre kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...