Gå til innhold

Har du sett eller møtt romvesener?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt opptil flere romvesener boende i huset, - det er en periode som pleier å inntre når barna nærmer seg eller kommer i tenårene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spør på feil forum. Her er det bare drittfolk.

Anonymkode: 9104c...739

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme med jobbfester på jobben min. Traumer for livet. 

Anonymkode: e0e89...14e

Kan folk slutte å misbruke ordet traume?

Anonymkode: 068d2...3b5

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Sannhetsøkende said:

Utrolig interessant. Er det sant det snakkes mulighet for å reise i tid?

Ja, og det har muligens allerede skjedd og at det er noen som har besøkt hos ifra fremtiden.

Men, ja. Absolutt interessant tema. 

Denne hendelsen her er mest spekulære besøket vi har hatt hittil dersom det er reelt (noe mye tyder på det ettersom det har vært så mange vitner til hendelsen), og mange har forklart eksakt det samme hvordan nærområdet av UFO oppførte seg helt annerledes, og det er mange teorier om at det det er sub-universe når vi reiser gjennom tidsreiser som mange forskere prater om idag.

Bob Lazar har tidligere uttalt seg om om Project Looking Glass, men liker ikke å prate særlig om det ettersom det ikke er first-sight fra ham, men fått vite av noen andre som har jobbet med det.

 

Det blir også sakt av svært mange er at er det noe Bob Lazar er så er han ikke noen løgner. Vil også nevne om at Bob Lazar fikk tilsnakk av sikkerhetsvakter fra Area 51 om at han en gang sa ifra til familie/venner om at de burde komme til området for å se at mennesker kunne kjøre UFO som er blitt hentet ifra aliens som mest sannsynligvis har krasjet eller blitt etterlatt, og reverse recovery engineered UFO som har blitt fortalt i flere tiår at det har pågått.

Det at David Grusch ikke benektet at Roswell har skjedd vitner bare noe om at det er i ferd med å skje en stor kulturendring i USA. Han hevdet blant annet at reverse recovery engineered programs hadde eksistert siden 1947 nettopp det samme året som Roswell hendelsen. som er mest sannsynligvis et skritt nærmere å endelig få vite med sikkerhet at flere land og myndighetene har løyet til oss i flere tiår.

Siste hendelsen om aliens er jo også helt vanvittig som ikke skjedde for altfor lenge siden som igjen hadde mange vitner. Det at norske myndigheter er dårlige til å rapportere slike saker er ingen hemmelighet. De har jo nesten ikke pratet om kongress høringen om UFO. Så har blitt nødt til å følge med på nyheter ifra USA. (Det er sjeldent at jeg gidder!)

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12175675/Pentagon-UFO-expert-says-aliens-crash-landed-Earth.html

Noe som undrer meg veldig mye er hvorfor Bob Lazar ikke er med på høringen selv om han ikke har jobbet på Area 51 på flere tiår, men burde ha blitt med på høringen som har first sight. Han har jo tidligere hevdet at han jobbet med UFO og i nettopp en av disse reverse recovery engineered programs som det er blitt pratet om i kongressen. Det er jo ganske så utrolig at USA og andre land har holdt dette her hemmelig i så mange år.

Endret av Intervence
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervence skrev (1 time siden):

Ja, og det har muligens allerede skjedd og at det er noen som har besøkt hos ifra fremtiden.

Men, ja. Absolutt interessant tema. 

Denne hendelsen her er mest spekulære besøket vi har hatt hittil dersom det er reelt (noe mye tyder på det ettersom det har vært så mange vitner til hendelsen), og mange har forklart eksakt det samme hvordan nærområdet av UFO oppførte seg helt annerledes, og det er mange teorier om at det det er sub-universe når vi reiser gjennom tidsreiser som mange forskere prater om idag.

Bob Lazar har tidligere uttalt seg om om Project Looking Glass, men liker ikke å prate særlig om det ettersom det ikke er first-sight fra ham, men fått vite av noen andre som har jobbet med det.

 

Det blir også sakt av svært mange er at er det noe Bob Lazar er så er han ikke noen løgner. Vil også nevne om at Bob Lazar fikk tilsnakk av sikkerhetsvakter fra Area 51 om at han en gang sa ifra til familie/venner om at de burde komme til området for å se at mennesker kunne kjøre UFO som er blitt hentet ifra aliens som mest sannsynligvis har krasjet eller blitt etterlatt, og reverse recovery engineered UFO som har blitt fortalt i flere tiår at det har pågått.

Det at David Grusch ikke benektet at Roswell har skjedd vitner bare noe om at det er i ferd med å skje en stor kulturendring i USA. Han hevdet blant annet at reverse recovery engineered programs hadde eksistert siden 1947 nettopp det samme året som Roswell hendelsen. som er mest sannsynligvis et skritt nærmere å endelig få vite med sikkerhet at flere land og myndighetene har løyet til oss i flere tiår.

Siste hendelsen om aliens er jo også helt vanvittig som ikke skjedde for altfor lenge siden som igjen hadde mange vitner. Det at norske myndigheter er dårlige til å rapportere slike saker er ingen hemmelighet. De har jo nesten ikke pratet om kongress høringen om UFO. Så har blitt nødt til å følge med på nyheter ifra USA. (Det er sjeldent at jeg gidder!)

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12175675/Pentagon-UFO-expert-says-aliens-crash-landed-Earth.html

Noe som undrer meg veldig mye er hvorfor Bob Lazar ikke er med på høringen selv om han ikke har jobbet på Area 51 på flere tiår, men burde ha blitt med på høringen som har first sight. Han har jo tidligere hevdet at han jobbet med UFO og i nettopp en av disse reverse recovery engineered programs som det er blitt pratet om i kongressen. Det er jo ganske så utrolig at USA og andre land har holdt dette her hemmelig i så mange år.

Utrolig irriterende at de bare kuttet videoen til politimannen og at når hele familien så disse vesnene så var det ingen som filmet det?

Det er jo dessverre akkurat derfor vi ikke får svar på om det er ekte eller får gode bevis. Jeg skjønner at man kan bli satt ut, men gud så irriterende. Vi filmer jo alt annet og fanger alt mulig annet på film. 😅

Mhm. Tid er bare en dimensjon og kan "enkelt" påvirkes eller bøyes hvis man har verktøyene til det. For menneskene foreløpig bare i teorien, selv om menneskene i romstasjonene opplever å få litt ekstra tid, hvis man sammenligner tiden deres med vår tid.

Jeg vil ha svar!!! Og bevis! 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blåttvann said:

Utrolig irriterende at de bare kuttet videoen til politimannen og at når hele familien så disse vesnene så var det ingen som filmet det?

Det er jo dessverre akkurat derfor vi ikke får svar på om det er ekte eller får gode bevis. Jeg skjønner at man kan bli satt ut, men gud så irriterende. Vi filmer jo alt annet og fanger alt mulig annet på film. 😅

Mhm. Tid er bare en dimensjon og kan "enkelt" påvirkes eller bøyes hvis man har verktøyene til det. For menneskene foreløpig bare i teorien, selv om menneskene i romstasjonene opplever å få litt ekstra tid, hvis man sammenligner tiden deres med vår tid.

Jeg vil ha svar!!! Og bevis! 😅

Same. Ja, det er ufattelig irriterende, men for meg beviser det igjen at de holder ting hemmelig for oss. Vi skal ikke få vite at det finnes andre enn oss menneskene på grunn av religion. Religion kan brenne et viss sted som er basert på "samme historier" som julenissen. Tull og fanteri.

På grunn av religion har satt oss 76 år tilbake i tid. Tenk på de pengene som blir brukt på telescope for å finne ut om det faktisk finnes liv på andre steder, og så mye stigma som kunne ha vært unngått. Det hadde vært utelukkende mer åpenhet i samfunnet om de bare hadde vært ærlig ifra dag #1 eller det var de jo, men ifra dag #2 så løy de.

I stedet for nord-korea tilstander der hvor de ikke får vite at det finnes andre land så får vi ikke vite at det finnes andre romvesener. Pengene hadde mest sannsynligvis blitt brukt på telescope for å etterforske om hvor det kan finnes liv, men man kunne ha brukt mye mere penger på UFO-teknologi, kunne muligens ha tatt oss andre veier med tanke på teknologi. Med all det hemmligholdet så blir det ikke mere interesse for forskning faktisk så blir det mye mindre interesse av det.

Endret av Intervence
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intervence skrev (35 minutter siden):

Same. Ja, det er ufattelig irriterende, men for meg beviser det igjen at de holder ting hemmelig for oss. Vi skal ikke få vite at det finnes andre enn oss menneskene på grunn av religion. Religion kan brenne et viss sted som er basert på "samme historier" som julenissen. Tull og fanteri.

På grunn av religion har satt oss 76 år tilbake i tid. Tenk på de pengene som blir brukt på telescope for å finne ut om det faktisk finnes liv på andre steder, og så mye stigma som kunne ha vært unngått. Det hadde vært utelukkende mer åpenhet i samfunnet om de bare hadde vært ærlig ifra dag #1 eller det var de jo, men ifra dag #2 så løy de.

I stedet for nord-korea tilstander der hvor de ikke får vite at det finnes andre land så får vi ikke vite at det finnes andre romvesener. Pengene hadde mest sannsynligvis blitt brukt på telescope for å etterforske om hvor det kan finnes liv, men man kunne ha brukt mye mere penger på UFO-teknologi, kunne muligens ha tatt oss andre veier med tanke på teknologi. Med all det hemmligholdet så blir det ikke mere interesse for forskning faktisk så blir det mye mindre interesse av det.

Ikke bare religion, men menneskelige følelser er det som setter oss tilbake. Vi klarer jo ikke samarbeide om noe som helst fordi vi er mer opptatt av hevn og stolthet enn samarbeid og utvikling. Bare se på Putin... Idioten kunne brukt alle disse midlene på teknologisk utvikling fremfor en krig startet fordi han trengte å utvide landområdene sine og føle seg litt mektigere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 15.55):

Hvor møtte du de?

Ble du redd?

Anonymkode: b19b0...81c

Når og OM det skjer,så håper jeg noen tar ansvar og får lagt meg inn på tvang.

Anonymkode: 4e7aa...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser dem. Men mange av dem beveger seg på en høyere frekvens og derfor er de fleste usynlige for oss mennesker. 
 

Anonymkode: 09d16...4f6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervence skrev (2 timer siden):

Ja, og det har muligens allerede skjedd og at det er noen som har besøkt hos ifra fremtiden.

Men, ja. Absolutt interessant tema. 

Denne hendelsen her er mest spekulære besøket vi har hatt hittil dersom det er reelt (noe mye tyder på det ettersom det har vært så mange vitner til hendelsen), og mange har forklart eksakt det samme hvordan nærområdet av UFO oppførte seg helt annerledes, og det er mange teorier om at det det er sub-universe når vi reiser gjennom tidsreiser som mange forskere prater om idag.

Bob Lazar har tidligere uttalt seg om om Project Looking Glass, men liker ikke å prate særlig om det ettersom det ikke er first-sight fra ham, men fått vite av noen andre som har jobbet med det.

 

Det blir også sakt av svært mange er at er det noe Bob Lazar er så er han ikke noen løgner. Vil også nevne om at Bob Lazar fikk tilsnakk av sikkerhetsvakter fra Area 51 om at han en gang sa ifra til familie/venner om at de burde komme til området for å se at mennesker kunne kjøre UFO som er blitt hentet ifra aliens som mest sannsynligvis har krasjet eller blitt etterlatt, og reverse recovery engineered UFO som har blitt fortalt i flere tiår at det har pågått.

Det at David Grusch ikke benektet at Roswell har skjedd vitner bare noe om at det er i ferd med å skje en stor kulturendring i USA. Han hevdet blant annet at reverse recovery engineered programs hadde eksistert siden 1947 nettopp det samme året som Roswell hendelsen. som er mest sannsynligvis et skritt nærmere å endelig få vite med sikkerhet at flere land og myndighetene har løyet til oss i flere tiår.

Siste hendelsen om aliens er jo også helt vanvittig som ikke skjedde for altfor lenge siden som igjen hadde mange vitner. Det at norske myndigheter er dårlige til å rapportere slike saker er ingen hemmelighet. De har jo nesten ikke pratet om kongress høringen om UFO. Så har blitt nødt til å følge med på nyheter ifra USA. (Det er sjeldent at jeg gidder!)

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12175675/Pentagon-UFO-expert-says-aliens-crash-landed-Earth.html

Noe som undrer meg veldig mye er hvorfor Bob Lazar ikke er med på høringen selv om han ikke har jobbet på Area 51 på flere tiår, men burde ha blitt med på høringen som har first sight. Han har jo tidligere hevdet at han jobbet med UFO og i nettopp en av disse reverse recovery engineered programs som det er blitt pratet om i kongressen. Det er jo ganske så utrolig at USA og andre land har holdt dette her hemmelig i så mange år.

Alt vi har fra Bob Lazar er hans historie. De som vitner nå har lang karriere i militæret med videoer og flere vitner som backer dem opp.

Sier ikke at Lazar juger, men det blir litt for tynt for å ta han med på denne høringen.

Anonymkode: 6966b...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt vi har fra Bob Lazar er hans historie. De som vitner nå har lang karriere i militæret med videoer og flere vitner som backer dem opp.

Sier ikke at Lazar juger, men det blir litt for tynt for å ta han med på denne høringen.

Anonymkode: 6966b...007

Det er jeg enig i, men nå tyder jo alt på at disse programmene eksisterer som han pratet om for flere tiår siden når ingen trodde at det noe slikt fantes. Kongressen kunne jo også ha invitert de han inviterte til og sto utenfor Area 51 ettersom han påpekte han og de (vennene og familien?) så UFO'en som var styrt av mennesker. Det ville naturligvis ha gitt mye mere troverdighet til Bob Lazar sin historie selv om jeg personlig stoler på uttalelsene hans.

Endret av Intervence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervence skrev (8 timer siden):

Du er psykotisk om du tror vi er alene i universet? Med 2 milliarder galakser i observable universe som er kun 4% av hele universet av den typen som vi vet om, og i de galaksene er det minimum 100 milliarder stjerner. Det er fire planeter (lavt estimat) ved siden av alle stjernene. Melkeveien alene har 200 milliarder stjerner og med 4 planeter ved siden av hver stjerne tilsvarer det 800 milliarder planeter. Bare i vår egen galakse. Vi vet også at det finnes flere dimensjoner som vil øke sannsynligheten for andre verdener, og det er også diskusjoner om det kan være parallelle universe, mest sannsynligvis er time travel en annen dimensjon som kan skape andre tidslinjer og ulike historier også finnes det mest sannsynligvis andre ting som vi ikke klarer å fatte og begripe per dags dato.

Du forstår vel poenget? Vi har bare såvidt startet med undersøkelsene og iløpet av noen tusentalls av eksoplaneter så er flere av disse interessante for å lete etter liv så er tallene på ukjente planeter som kan eksistere liv astronomiske.  Det at de kan være flere millioner og milliarder år eldre enn oss menneskene er det ingen tvil om når vi er human sapiens er (knappe 300,000 år gamle).

De vil mest sannsynligvis kunne bryte de fysiske lovene som vi kjenner til idag. Husk at mye av kunnskapen vi har om universet har vi lært iløpet av de siste 600 årene bare. Så vi er fortsatt svært tidlig i fase, men allerede nå kan vi reise til månen, om ikke mange årene kan vi reise til mars og andre planeter med bedre teknologi. Tenk deg så mye kunnskaper vi kan ha om 10,000 år.

Det har flere ganger blitt sett UFO på radar med vitner på bakken som har flydd i vanvittige hastigheter som etter beregninger var over 115,000 KM/H. Våre fly eller mennesker ville ikke ha klart å håndtere den hastigheten.

Jeg tror ikke vi er eneste levende vesener i universet. Men vet også mye mer enn det. De er så langt bort at de kommer seg ikke hit. 

Ja ufo er uidentifisert flygende objekter. Ikke uvanlig. Men romvesen er det ikke I de.

Anonymkode: d00a8...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg tror ikke vi er eneste levende vesener i universet. Men vet også mye mer enn det. De er så langt bort at de kommer seg ikke hit. 

Ja ufo er uidentifisert flygende objekter. Ikke uvanlig. Men romvesen er det ikke I de.

Anonymkode: d00a8...0fd

Lange avstander, men nå er universet ganske så gammelt og. Vi mennesker vil lett kunne sende fartøy til andre solsystemer hvis vi får god tid på oss. Da kan man bare tenke på hva sivilisasjoner milliarder år foran oss i teknologisk utvikling er kapable til.

Anonymkode: 6966b...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intervence skrev (53 minutter siden):

Det er jeg enig i, men nå tyder jo alt på at disse programmene eksisterer som han pratet om for flere tiår siden når ingen trodde at det noe slikt fantes. Kongressen kunne jo også ha invitert de han inviterte til og sto utenfor Area 51 ettersom han påpekte han og de (vennene og familien?) så UFO'en som var styrt av mennesker. Det ville naturligvis ha gitt mye mere troverdighet til Bob Lazar sin historie selv om jeg personlig stoler på uttalelsene hans.

Syns ikke det hadde passet seg på denne høringen. Kan vel komme senere hvis kongressen bestemmer for å etterforske videre.

Anonymkode: 6966b...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lange avstander, men nå er universet ganske så gammelt og. Vi mennesker vil lett kunne sende fartøy til andre solsystemer hvis vi får god tid på oss. Da kan man bare tenke på hva sivilisasjoner milliarder år foran oss i teknologisk utvikling er kapable til.

Anonymkode: 6966b...007

Ville tatt  36000år å komme til Proxima centauri. Men det er kun en rød dvergstjerne, så sjansen er liten, dog kan det eksisterer. Mest sannsynlig tar det enda lengre tid. Universet er gammelt ja. Her går man på sannsynligheter. Og sannsynligheten for aliens er såpass liten at den er ikke eksisterende. Så det å tenke at noen kan ha kommet lengre øker ingen sannsynlighet altså. Mye man kan tenke. Jeg forholder meg til det vi faktisk vet. 

Og at en alien skal oppsøke 1 individ, som noen tror er rett og slett hull i hode. 

Anonymkode: d00a8...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville tatt  36000år å komme til Proxima centauri. Men det er kun en rød dvergstjerne, så sjansen er liten, dog kan det eksisterer. Mest sannsynlig tar det enda lengre tid. Universet er gammelt ja. Her går man på sannsynligheter. Og sannsynligheten for aliens er såpass liten at den er ikke eksisterende. Så det å tenke at noen kan ha kommet lengre øker ingen sannsynlighet altså. Mye man kan tenke. Jeg forholder meg til det vi faktisk vet. 

Og at en alien skal oppsøke 1 individ, som noen tror er rett og slett hull i hode. 

Anonymkode: d00a8...0fd

Hvem er det som påstår at aliens har oppsøkt ett individ?

 

36000 år er ingenting i forhold til universets alder, og det er en hastighet vi kan oppnå etter et par hundre år med teknologisk utvikling. 

Du sier du forholder deg til det vi vet, men sier i setningen før at sannsynligheten for aliens er så liten at den ikke eksisterer. Noe vi på ingen måte har noen forutsetning for å vite noe om. Du får prøve å holde bullshittet ditt litt mer sammenhengende neste gang.

Anonymkode: 6966b...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem er det som påstår at aliens har oppsøkt ett individ?

 

36000 år er ingenting i forhold til universets alder, og det er en hastighet vi kan oppnå etter et par hundre år med teknologisk utvikling. 

Du sier du forholder deg til det vi vet, men sier i setningen før at sannsynligheten for aliens er så liten at den ikke eksisterer. Noe vi på ingen måte har noen forutsetning for å vite noe om. Du får prøve å holde bullshittet ditt litt mer sammenhengende neste gang.

Anonymkode: 6966b...007

Her på jorden er mente jeg ang aliens trodde det var rimelig lett å forstå.

Mange påstår de har møtt aliens. De har til og med vært på skipet deres. Altså psykotiske. Det også trodde jeg sa seg selv. 

Da har jeg lært at jeg skal skrive meget detaljert for at det skal forståes.

Anonymkode: d00a8...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Her på jorden er mente jeg ang aliens trodde det var rimelig lett å forstå.

Mange påstår de har møtt aliens. De har til og med vært på skipet deres. Altså psykotiske. Det også trodde jeg sa seg selv. 

Da har jeg lært at jeg skal skrive meget detaljert for at det skal forståes.

Anonymkode: d00a8...0fd

At mange kommer med røverhistorier sier ingenting om aliens har vært/er her eller ikke, så det blir et stråmannsargument.

 

Vi har heller ikke noen forutsetninger for å vite noe om sannsynligheten for at aliens har vært her på jorden eller ikke, så fortsatt bullshit.

Anonymkode: 6966b...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke vi er eneste levende vesener i universet. Men vet også mye mer enn det. De er så langt bort at de kommer seg ikke hit. 

Ja ufo er uidentifisert flygende objekter. Ikke uvanlig. Men romvesen er det ikke I de.

Anonymkode: d00a8...0fd

De kan ha funnet ut hvordan man reiser i både tid og rom.

Og ved bruk av worm holes, bøying av verdensrommet etc.

Mye vi ikke vet. Vi er veldig unge fortsatt.

Anonymkode: f4b70...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem er det som påstår at aliens har oppsøkt ett individ?

 

36000 år er ingenting i forhold til universets alder, og det er en hastighet vi kan oppnå etter et par hundre år med teknologisk utvikling. 

Du sier du forholder deg til det vi vet, men sier i setningen før at sannsynligheten for aliens er så liten at den ikke eksisterer. Noe vi på ingen måte har noen forutsetning for å vite noe om. Du får prøve å holde bullshittet ditt litt mer sammenhengende neste gang.

Anonymkode: 6966b...007

Det er det som er poenget mitt. Vi er i begynnelsen av industri tiden og ikke minst space craft dersom man tenker på historien til human sapiens. 200 år er ingenting, og vi har allerede utviklet oss SpaceShip (Space X) har en vanvittig hastighet på 28,000 km/h. Om bare tusen år kan vi gange det med mange ganger. Bare det å reise i universet har vi bare holdt på med i 53 år.

Endringene har vært store og raske, og med lærdom av UFO og dersom vi får mere åpenhet er jeg helt sikker på at vi kommer til å lære så mye om deres teknologi "raskt".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...