AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Hvor møtte du de? Ble du redd? Anonymkode: b19b0...81c 2
Blåttvann Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Nei dessverre. Håper jeg blir utvalgt en dag! 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 Nei. Har aldri vært psykotisk. Anonymkode: d00a8...0fd 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 Ja naboen ser ut som en for han er helt grønn i trynet til tider. Anonymkode: 67a91...d55 1
Jonas95 Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 Pleier å se dem innimellom hvert år i slutten av oktober måneden.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 Nei, men har vært på bygdefest i et dalføre i Indre Troms og det er omtrent det samme. Eller grunnen til at romvesene bråsnudde og aldri kommer til å sette sin fot på denne planeten. Anonymkode: 9ab07...19b 6
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2023 #9 Skrevet 29. juli 2023 Nei. Jeg håper at jeg slipper det...for det kan hende at det er veldig annerledes enn jeg hadde tenkt meg og ikke kompatibelt med en liten menneske-utgave. Ellers kan det jo hende at jeg har truffet noen som der og da hadde tatt på seg menneskehammen sin og de sa ingenting om det til meg og det takker jeg for. 1
Gjest Lurven Skrevet 29. juli 2023 #10 Skrevet 29. juli 2023 Så en grønn mann inni et trafikklys en gang
Sannhetsøkende Skrevet 29. juli 2023 #12 Skrevet 29. juli 2023 Blåttvann skrev (På 27.7.2023 den 17.21): Nei dessverre. Håper jeg blir utvalgt en dag! Samme her.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #13 Skrevet 29. juli 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Nei, men har vært på bygdefest i et dalføre i Indre Troms og det er omtrent det samme. Eller grunnen til at romvesene bråsnudde og aldri kommer til å sette sin fot på denne planeten. Anonymkode: 9ab07...19b Samme med jobbfester på jobben min. Traumer for livet. Anonymkode: e0e89...14e 2
Intervence Skrevet 29. juli 2023 #14 Skrevet 29. juli 2023 (endret) On 7/27/2023 at 4:23 PM, AnonymBruker said: Nei. Har aldri vært psykotisk. Anonymkode: d00a8...0fd Du er psykotisk om du tror vi er alene i universet? Med 2 milliarder galakser i observable universe som er kun 4% av hele universet av den typen som vi vet om, og i de galaksene er det minimum 100 milliarder stjerner. Det er fire planeter (lavt estimat) ved siden av alle stjernene. Melkeveien alene har 200 milliarder stjerner og med 4 planeter ved siden av hver stjerne tilsvarer det 800 milliarder planeter. Bare i vår egen galakse. Vi vet også at det finnes flere dimensjoner som vil øke sannsynligheten for andre verdener, og det er også diskusjoner om det kan være parallelle universe, mest sannsynligvis er time travel en annen dimensjon som kan skape andre tidslinjer og ulike historier også finnes det mest sannsynligvis andre ting som vi ikke klarer å fatte og begripe per dags dato. Du forstår vel poenget? Vi har bare såvidt startet med undersøkelsene og iløpet av noen tusentalls av eksoplaneter så er flere av disse interessante for å lete etter liv så er tallene på ukjente planeter som kan eksistere liv astronomiske. Det at de kan være flere millioner og milliarder år eldre enn oss menneskene er det ingen tvil om når vi er human sapiens er (knappe 300,000 år gamle). De vil mest sannsynligvis kunne bryte de fysiske lovene som vi kjenner til idag. Husk at mye av kunnskapen vi har om universet har vi lært iløpet av de siste 600 årene bare. Så vi er fortsatt svært tidlig i fase, men allerede nå kan vi reise til månen, om ikke mange årene kan vi reise til mars og andre planeter med bedre teknologi. Tenk deg så mye kunnskaper vi kan ha om 10,000 år. Det har flere ganger blitt sett UFO på radar med vitner på bakken som har flydd i vanvittige hastigheter som etter beregninger var over 115,000 KM/H. Våre fly eller mennesker ville ikke ha klart å håndtere den hastigheten. Endret 30. juli 2023 av Intervence 10 9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #15 Skrevet 29. juli 2023 Nei, det er det heller ingen som har gjort. Anonymkode: 5b09e...d54
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #16 Skrevet 29. juli 2023 Såvidt jeg vet her jeg ikke det. Men kjenner en som har det. De var etterhvert ca 20 personer som så det samme. Dessverre før mobilkameraenes tid, og ingen hadde kamera der de var. Ingen rus inne i bildet, godt voksne menn som ikke trodde på slikt i utgangspunktet. Det som ble sett var stort, men ble ikke sett på radarer da det forsvant luftveien og ut i rommet igjen. Det var levende vesener som hadde menneskelignende skikkelser, og de hadde også mindre fartøyer som de brukte utenfor morskipet. Anonymkode: a4eb0...72a 1 3
Sannhetsøkende Skrevet 29. juli 2023 #17 Skrevet 29. juli 2023 Intervence skrev (41 minutter siden): Du er psykotisk om du tror vi er alene i universet? Med 2 milliarder galakser i observable universe som er kun 4% av hele universet av den typen som vi vet om, og i de galaksene er det minimum 100 milliarder stjerner. Det er fire planeter (lavt estimat) ved siden av alle stjernene. Melkeveien alene har 200 milliarder stjerner og med 4 planeter ved siden av hver stjerne tilsvarer det 800 milliarder planeter. Bare i vår egen galakse. Vi vet også at det finnes flere dimensjoner som vil øke sannsynligheten for andre verdener, og det er også diskusjoner om det kan være parallelle universe, dersom time travel kan skape andre tidslinjer og ulike historier og andre ting som vi ikke klarer å fatte og begripe per dags dato. Du forstår vel poenget? Vi har bare såvidt startet med undersøkelsene og iløpet av noen tusentalls av eksoplaneter så er flere av disse interessante for å lete etter liv så er tallene på ukjente planeter som kan eksistere liv astronomiske. Det at de kan være flere millioner og milliarder år eldre enn oss menneskene er det ingen tvil om når vi er human sapiens er (knappe 300,000 år gamle). De vil mest sannsynligvis kunne bryte de fysiske lovene som vi kjenner til idag. Husk at mye av kunnskapen vi har om universerset har vi lært iløpet av de siste 600 årene bare. Så vi er fortsatt svært tidlig i fasen, men allerede nå kan vi reise til månen, om ikke mange årene kan vi reise til mars og andre planeter med bedre teknologi. Det har flere ganger blitt sett UFO på radar med vitner på bakken som har flydd i vanvittige hastigheter som etter beregninger var over 115,000 KM/H. Våre fly eller mennesker ville ikke ha klart å håndtere den hastigheten. Utrolig interessant. Er det sant det snakkes mulighet for å reise i tid?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #19 Skrevet 29. juli 2023 Rent teknisk så befinner vi oss i verdensrommet. Vi befinner oss på kloden som befinner seg i verdensrommet. Altså er vi alle romvesener. Også kjæledyrene våre, til og med insektene og dyrene rundt oss. Vi er alle romvesener. Sånn sett så ja, jeg har sett og ser romvesener hver dag. Anonymkode: 7cfa2...255 5
Hunter7 Skrevet 30. juli 2023 #20 Skrevet 30. juli 2023 Ja, men byttet romvesene ut med Tequila-vesener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå