AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Del Skrevet 27. juli 2023 Kan sminkefjerner fungere som rens eller må man bruke begge deler? Anonymkode: 26658...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. juli 2023 #2 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan sminkefjerner fungere som rens eller må man bruke begge deler? Anonymkode: 26658...e52 Ja,en god rens kan også fungere som rens. Jeg syns sensai sin step 2 milky cleanser er veldig god til å også fjerne sminke med. Men,jeg foretrekker å fjerne sminke først,de dagene jeg bruker mye sminke. Så slipper jeg å gni så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 flusa skrev (På 27.7.2023 den 17.28): Ja,en god rens kan også fungere som rens. Jeg syns sensai sin step 2 milky cleanser er veldig god til å også fjerne sminke med. Men,jeg foretrekker å fjerne sminke først,de dagene jeg bruker mye sminke. Så slipper jeg å gni så mye. Takk for tips, den har jeg ikke prøvd. Bruker som regel ikke så mye sminke, men har av og til mascara så da må jeg kanskje uansett bruke en mer spesifikk sminkefjerner. Anonymkode: 26658...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #4 Del Skrevet 4. august 2023 Bruker kun rens. Tar mascara som er vannfast uten problem. Anonymkode: f31ea...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bruker kun rens. Tar mascara som er vannfast uten problem. Anonymkode: f31ea...6a8 Hvordan gjør du det, skummer og gnir over med hendene? Anonymkode: 26658...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 Bruker du vannfast solkrem, så bør du dobbeltrense. På sommeren eller dager med mye sminke bruker jeg oljerens for deretter en vanlig rens etterpå. Bruker ikke sminkefjerner i tillegg. Anonymkode: b4c59...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 6. august 2023 #7 Del Skrevet 6. august 2023 Kommer vel an på preferanse je bruker kun rens fra cerave og den gjør jobben. Renser to ganger for å få huden ordentlig ren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jans Skrevet 6. august 2023 #8 Del Skrevet 6. august 2023 En oljebasert rens er å anbefale om du bruker vannfast solkrem og/eller sminke, men anbefaler å være forsiktig med å være for "ivrig" på rensingen - dobbelrens kun når det er nødvendig. Vanligvis holder det med vannbasert rens og det finnes det et hav av utvalg både av oljebaserte renser og vannbaserte renser. Anbefaler at du finnet ut av hudtypen du har for å finne en optimal rens som passer til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå