Margeritt Skrevet 31. juli 2023 #21 Del Skrevet 31. juli 2023 Syns det var moro at «Per Ivar» var med, jeg, og at han klarte det han skulle uten å drite seg ut 😝 Syns filmen var bra, og barna mine på 16 og 18 år syns den var veldig bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #22 Del Skrevet 31. juli 2023 Filmen er jo kvalitet fra ende til annen. At man finner den kjedelig er for meg totalt uforståelig. Hva er det som savnes? Raske biler, skyting og nakne damer? For meg var det en optimal kinopplevelse med et helt strålende soundtrack Anonymkode: 8bfd9...197 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #23 Del Skrevet 31. juli 2023 Synes den var bra jeg. Lærerik. Anonymkode: 08115...6f2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #24 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 15.49): Ganske enkelt valg: Har mastergrad eller høyere: Se Oppenheimer. Har bachelorgrad eller lavere: Se Barbie. Anonymkode: 3665a...334 Tja, hvis man skal snakke om samfunnskritikk, stikker vel Barbie dypere enn Oppenheimer. Sånn egentlig. Anonymkode: 36002...4b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #25 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Filmen er jo kvalitet fra ende til annen. At man finner den kjedelig er for meg totalt uforståelig. Hva er det som savnes? Raske biler, skyting og nakne damer? For meg var det en optimal kinopplevelse med et helt strålende soundtrack Anonymkode: 8bfd9...197 For min del ble det litt for mye lyd. Eneste jeg kan si negativt om filmen. Anonymkode: 08115...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 31. juli 2023 #26 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For min del ble det litt for mye lyd. Eneste jeg kan si negativt om filmen. Anonymkode: 08115...6f2 Ja, det er noe dritt med for mye lyd på kino. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #27 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 15.49): Ganske enkelt valg: Har mastergrad eller høyere: Se Oppenheimer. Har bachelorgrad eller lavere: Se Barbie. Anonymkode: 3665a...334 Jeg ville heller sagt: Er interessert i historie, se Oppenheimer. Hvis ikke, se barbie Anonymkode: c93e2...178 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #28 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 15.49): Ganske enkelt valg: Har mastergrad eller høyere: Se Oppenheimer. Har bachelorgrad eller lavere: Se Barbie. Anonymkode: 3665a...334 Jeg har hverken master eller bachelorgrad. Men jeg likte Oppenheimer og gir den terningkast 5. Barbie kommer jeg ikke til å se. Men jeg har 3 utdannelser. Sikkert derfor jeg er like smart som alle geniene med master... 🥴 Anonymkode: 6261e...f75 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #29 Del Skrevet 31. juli 2023 DeLorean skrev (46 minutter siden): Ja, det er noe dritt med for mye lyd på kino. Jeg er faktisk enig i at det i noen scener var for høy musikk. Jeg tenker filmen gjerne kunne vært mer stillferdig. Less is more. Anonymkode: 36002...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #30 Del Skrevet 31. juli 2023 drit i terningkast. Gjør opp deres egen mening. Dette er viktig historie. Bra regissør iallfall. Skal se den. Anonymkode: 15a74...e00 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #31 Del Skrevet 31. juli 2023 Tenker at det er irriterende med folk som går på kino med helt feil forventninger, i alle fall hvis de er typen som blir skuffa… Har ikke sett filmen ennå, men ut fra beskrivelsen høres det ut som det jeg forventer ut fra plakaten og regissøren… At det er historien om Oppenheimer. Kan ikke helt skjønne at noen tror filmen handler om og viser scener fra Hiroshima og Nagasaki. Anonymkode: 91785...50c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #32 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 15.49): Ganske enkelt valg: Har mastergrad eller høyere: Se Oppenheimer. Har bachelorgrad eller lavere: Se Barbie. Anonymkode: 3665a...334 Har ingenting, men tror jeg vil like begge Tror du man blir mer intelligent og dyp av utdannelse? Anonymkode: 91785...50c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #33 Del Skrevet 31. juli 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Skal innrømme at selve bombingen av Hiroshima og Nagasaki var et antiklimaks, men Oppenheimer var jo heller aldri direkte involvert i dette. Synes filmen formidlet godt hvor klaustrofobisk det var å bo i USA på den tiden, med all paranoiaen omkring kommunister. Det var en heksejakt. Men hvorfor folk forlot salen helt rystet, kan jeg ikke forstå, men filmen var veldig bra. En litt svak 5. Jeg så Barbie samme dag og den får også en 5 fra meg. Anonymkode: a7706...6b2 Nettopp, skulle gjerne hørt nærmere fra de som skal ha blitt rystet, jeg gjetter fake news for å selge inn filmen der altså. 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville heller sagt: Er interessert i historie, se Oppenheimer. Hvis ikke, se barbie Anonymkode: c93e2...178 Jeg er veldig interessert i historie. Men sikkerhetsklareringen til Oppenheimer blir for smalt for selv meg. 1 hour ago, AnonymBruker said: Tenker at det er irriterende med folk som går på kino med helt feil forventninger, i alle fall hvis de er typen som blir skuffa… Har ikke sett filmen ennå, men ut fra beskrivelsen høres det ut som det jeg forventer ut fra plakaten og regissøren… At det er historien om Oppenheimer. Kan ikke helt skjønne at noen tror filmen handler om og viser scener fra Hiroshima og Nagasaki. Anonymkode: 91785...50c Det skyldes nok nettopp det at folk skal ha blitt så rystet, da forventer man sterke scener. En sikkerhetsklarering ryster ingen. Anonymkode: bfd8a...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #34 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg var litt skeptisk i starten, 3 timer på kino er i lengste laget for min del. Ble veldig positivt overrasket, så ikke på klokka før det gjensto 15 minutter. Jeg ble helt oppslukt, fikk til og med gåsehud av enkelte scener - det er ikke ofte. Anonymkode: bfa43...c76 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 31. juli 2023 #35 Del Skrevet 31. juli 2023 Nei, nydelig film 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jessop Skrevet 31. juli 2023 #36 Del Skrevet 31. juli 2023 On 7/30/2023 at 3:49 PM, AnonymBruker said: Ganske enkelt valg: Har mastergrad eller høyere: Se Oppenheimer. Har bachelorgrad eller lavere: Se Barbie. Anonymkode: 3665a...334 Har ingen av delene. Likte Oppenheimer veldig godt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #37 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nettopp, skulle gjerne hørt nærmere fra de som skal ha blitt rystet, jeg gjetter fake news for å selge inn filmen der altså. Jeg er veldig interessert i historie. Men sikkerhetsklareringen til Oppenheimer blir for smalt for selv meg. Det skyldes nok nettopp det at folk skal ha blitt så rystet, da forventer man sterke scener. En sikkerhetsklarering ryster ingen. Anonymkode: bfd8a...264 Jeg ble faktisk ganske rystet av den. Særlig slutten. Ikke nødvendigvis pga filmen i seg selv, men fordi jeg følte den rettet seg mye mot nåværende situasjon i Europa og at tematikken er høyaktuell i så måte. Var liksom noe med at man tok alvoret enda mer innover seg. Tror ikke jeg har vært i en kinosal som har vært SÅ stille etter filmen er slutt noen gang. Og folk ble sittende en stund før de reiste seg også. Anonymkode: 87630...66e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #38 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ville heller sagt: Er interessert i historie, se Oppenheimer. Hvis ikke, se barbie Anonymkode: c93e2...178 Skal se begge jeg. Anonymkode: 46b35...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #39 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er veldig interessert i historie. Men sikkerhetsklareringen til Oppenheimer blir for smalt for selv meg. Anonymkode: bfd8a...264 For meg handlet ikke filmen om sikkerhetsklareringen til Oppenheimer. I USA hadde de så mye frykt for kommunisme at de så fanden over alt. For meg hadde filmen mange lag. Det at frykt avler frykt. Aggresjon avler aggresjon. Opprustning hos en part fører til opprustning hos en annen. Osv osv. Det er en av de tingene som ble belyst ved å fokusere på den sikkerhetsklareringen. Anonymkode: 6261e...f75 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supertramp89 Skrevet 1. august 2023 #40 Del Skrevet 1. august 2023 Det hadde jo også vært umulig for Nolan å vise eksplosjonene i japan, da han ikke bruker CGI. Synes den var fantastisk. 10/10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå