AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Del Skrevet 27. juli 2023 Finnes det noen greie soveposer for oss som er overvektige? Liker å ha litt god plass og jeg trenger god plass også. Anonymkode: 081b0...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 27. juli 2023 #2 Del Skrevet 27. juli 2023 (endret) Denne typen? https://www.outnorth.no/arctic-tern/2-person-camping-sleeping-bag?gclid=EAIaIQobChMIn5SH_9KtgAMVAb53Ch0lhwFEEAQYBiABEgKxbPD_BwE&gclsrc=aw.ds eller https://no.coolshop.com/produkt/outwell-campion-lux-double-sleeping-bag-2023-230398/23CW69/?gclid=EAIaIQobChMIg-H4_tOtgAMV9JaDBx2FnA1dEAQYAyABEgIZk_D_BwE&gclsrc=aw.ds det er flere treff om du googler dobbel sovepose. Endret 27. juli 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. juli 2023 #3 Del Skrevet 27. juli 2023 Adobyen skrev (5 minutter siden): Denne typen? https://www.outnorth.no/arctic-tern/2-person-camping-sleeping-bag?gclid=EAIaIQobChMIn5SH_9KtgAMVAb53Ch0lhwFEEAQYBiABEgKxbPD_BwE&gclsrc=aw.ds Den var fin @Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 27. juli 2023 #4 Del Skrevet 27. juli 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Den var fin @Adobyen Takk @Maskinfører 😊jeg liker denne typen selv, glidelås hele veien og det er greit. De blir kalt for teppepose. Jeg er ikke stor, men kan ikke fordra smale soveposer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. juli 2023 #5 Del Skrevet 27. juli 2023 Adobyen skrev (3 minutter siden): Takk @Maskinfører 😊jeg liker denne typen selv, glidelås hele veien og det er greit. De blir kalt for teppepose. Jeg er ikke stor, men kan ikke fordra smale soveposer. Bare koselig du gjør det ja fikk aldri sove i sovepose så den ble benyttet som dyne i stedet nei er ikke stor jeg heller det grå på toppen er liksom puter det eller? mulig jeg bestiller en til høstjakta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Del Skrevet 27. juli 2023 Isbjørn syr på mål, der kan du få det du vil. warmpace wiking i ulike varianter skal være romslige. Marmot har flere wide-utgaver. Barents outdoor(deler av gamle Helsport) har en litt romsligere damemodell. Så finnes det DYRE utgaver i dun sydd på mål fra det store utland, men da må en vite at det blir brukt Anonymkode: d82c9...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Del Skrevet 27. juli 2023 Denne bør være stor nok til de fleste Anonymkode: d82c9...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #8 Del Skrevet 28. juli 2023 Finnes sånne soveposer for kun vinter også? Er en frysepinn. Anonymkode: 081b0...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #9 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Finnes sånne soveposer for kun vinter også? Er en frysepinn. Anonymkode: 081b0...3be Du blir varmere dersom det er mindre plass til luft i posen. Dvs at posen er ganske tilsittende (uten å være trang). Anonymkode: 4de3f...4ca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #10 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Finnes sånne soveposer for kun vinter også? Er en frysepinn. Anonymkode: 081b0...3be Ja, Isbjørn syr vinterposer på mål også Anonymkode: d82c9...4ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #11 Del Skrevet 1. august 2023 Hvor stor er du? Og er du kvinne eller mann? Hva/Hvor skal du bruke soveposen (sommersovepose (sørlandskysten om sommeren) eller vår-/høsttemperaturer)? Jeg har Alta lady long fra Helsport, som er en god tresesongsovepose (https://www.xxl.no/helsport-alta-lady-long-v-sovepose-dame-lilla/p/1164694_1_style). 185 cm lang og 85 cm bred. Vel verdt investeringen. Jeg er 171 cm og 100 kg, og har god plass. Når man sover i telt, skjer mye av kuldeoverføringen ned mot bakken. Et godt liggeunderlag er derfor viktig. Har man et godt liggeunderlag som isolerer godt, kan man åpne soveposen og bruke den som teppe over seg. Anonymkode: 5fc0c...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå