AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Del Skrevet 26. juli 2023 Er det noen måte å fortsatt få progresjon, eller må man over på frivekter? Jeg er snart der både på beinpress og hip thrust. Anonymkode: 58028...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Del Skrevet 26. juli 2023 Har du ikke apparater hvor du legger på vektskiver på senteret ditt? På mitt hvertfall så er det begge deler.. Bør sjekke hva max vekt på apparatene er, men de bruker å tåle en hel del.. Anonymkode: 1a285...6f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er det noen måte å fortsatt få progresjon, eller må man over på frivekter? Jeg er snart der både på beinpress og hip thrust. Anonymkode: 58028...ed9 Da starter du med knebøy og markløft. Anonymkode: 5c981...790 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Del Skrevet 26. juli 2023 Legge på vektskiver (fins mikrovektskiver), senke tempo, flere sett. Evt prøve ut andre øvelser som foreslått over. Anonymkode: 1dfdb...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Del Skrevet 26. juli 2023 Takker for tips! Da prøver jeg å senke tempoet og ta flere sett, og eventuelt legge på vektskiver. Etter å ha skadet underarmen (ikke treningsrelatert) måtte jeg gå over på apparater. Jeg kan fortsatt ikke belaste armen med nok vekt til at det blir utfordrende for underkroppen, så markløft og knebøy utgår foreløpig. Anonymkode: 58028...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 26. juli 2023 #6 Del Skrevet 26. juli 2023 Hip thrust med stang i stedet for maskin? Da kan du få en del mer kg, men samtidig ikke sikkert det er nødvendig i starten. Jeg syns det er lettere å løfte tungt i bootybuilderen enn hip thrust med stang pga stabilitet og benk/kasse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #7 Del Skrevet 26. juli 2023 ta ett og ett bein på maskinen istedenfor begge 😊 Anonymkode: fcee9...8db 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 27. juli 2023 #8 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ta ett og ett bein på maskinen istedenfor begge 😊 Anonymkode: fcee9...8db Ja, dette 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #9 Del Skrevet 27. juli 2023 Kicki_90 skrev (10 timer siden): Hip thrust med stang i stedet for maskin? Da kan du få en del mer kg, men samtidig ikke sikkert det er nødvendig i starten. Jeg syns det er lettere å løfte tungt i bootybuilderen enn hip thrust med stang pga stabilitet og benk/kasse. Oi! Her er det motsatt! Tar MYE mer med stang enn med booty builderen. Anonymkode: 13a50...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 27. juli 2023 #10 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Oi! Her er det motsatt! Tar MYE mer med stang enn med booty builderen. Anonymkode: 13a50...164 Og det er nok riktig for de fleste, men i starten så føler jeg på at booty builderen gjør det lettere å stabilisere enn med stang. Men etterhvert så vil man løfte tyngre med stang enn i booty buildermaskinen 😊 kommer sikkert litt an på maskinen og da, på mitt senter legger man på vektskiver på maskinen så man kan legge på ganske mye der om man bruker tynne skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #11 Del Skrevet 27. juli 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: ta ett og ett bein på maskinen istedenfor begge 😊 Anonymkode: fcee9...8db 9 hours ago, Sandum.PT said: Ja, dette 😊 Takk. Herlighet, at jeg ikke tenkte på det! Treffer man akkurat de samme musklene som ved vanlige hip thrusts og beinpress? Er det noe jeg må være obs på? Anonymkode: 58028...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #12 Del Skrevet 27. juli 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Oi! Her er det motsatt! Tar MYE mer med stang enn med booty builderen. Anonymkode: 13a50...164 1 hour ago, Kicki_90 said: Og det er nok riktig for de fleste, men i starten så føler jeg på at booty builderen gjør det lettere å stabilisere enn med stang. Men etterhvert så vil man løfte tyngre med stang enn i booty buildermaskinen 😊 kommer sikkert litt an på maskinen og da, på mitt senter legger man på vektskiver på maskinen så man kan legge på ganske mye der om man bruker tynne skiver. TS her. Jeg måtte starte med lavere vekt på bootybuildermaskinen enn jeg tok på vektstang før jeg skadet armen, så for meg er den nok tyngre. Like etter skaden kunne jeg ikke flytte vektskiver engang, så da var den veldig grei å forholde seg til, og så fortsatte jeg med den siden jeg uansett syntes det var tyngre. Anonymkode: 58028...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 28. juli 2023 #13 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk. Herlighet, at jeg ikke tenkte på det! Treffer man akkurat de samme musklene som ved vanlige hip thrusts og beinpress? Er det noe jeg må være obs på? Anonymkode: 58028...ed9 Spørs på maskinen, men stort sett ja. Litt mer stabilisering involvert, og kanskje du merker noen strykeforskjeller fra side til side. Da må du "følge" svakeste side så den rekker å ta igjen den andre 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #14 Del Skrevet 28. juli 2023 8 hours ago, Sandum.PT said: Spørs på maskinen, men stort sett ja. Litt mer stabilisering involvert, og kanskje du merker noen strykeforskjeller fra side til side. Da må du "følge" svakeste side så den rekker å ta igjen den andre 😊 Det skal jeg gjøre. Takk! ☺️ Anonymkode: 58028...ed9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå