Gå til innhold

Hva gir deg mening og lykke i livet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tid med mannen og venner. Jobben min. Matlaging og restaurantbesøk, gjerne med en god vin i glasset. En solskinnsdag der jeg kan pusle litt i hagen, og sitte litt i skyggen og surfe. Reise, og å oppleve nye steder. Men også enkelte materielle goder, som en ny kjole eller veske. 

Anonymkode: 679a9...248

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Halvsove i armene til min kjæreste i en trebåt og høre klukkingen fra sjøen

Anonymkode: 69298...f96

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Naturen, kjenne sola i ansiktet. Føle hvordan hånda glir igjennom strå og blomster. Høre på elva eller bølgeskvulp. Fuglesang. Lukta i skogen etter det har regnet. 

Kaffe i morgensola, total stillhet.

Anonymkode: 7fda0...a0d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobben min når det ikke er for travelt.

Barna mine.

Kjæresten min.

Å være i naturen og få fine opplevelser. 

Å ha en vellykket treningsøkt 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ting, men å ha skikkelig gode venner er faen meg undervurdert, det må jeg si.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mening og lykke ser jeg på som to forskjellige ting.

Jeg er frivillig og aktiv innenfor en del politiske ting, og det gir meg mening. Selv om hver ting jeg kan bidra med er liten, vet jeg at det utgjør en forskjell for andre. Jeg både ser det direkte og vet det indirekte. Litt vanskelig å forklare uten å gå inn i mye detaljer. Men å jobbe for en bedre tilværelse for andre er altså det mest meningsfulle jeg kan tenke meg.

Lykke er alt som gjør livet verdt å leve. Det er følelsen av sol på huden, latterkrampe med venner, når hunden min logrer med hele kroppen når jeg kommer hjem, gleden av når lyset slår seg av i kinosalen og filmen begynner, bøker som holder meg våken halve natta, å prøve på et egensydd plagg for første gang når det er ferdig, dype debatter, overtrøtt surring og flirende spillkvelder med samboeren, ny vekst på plantene, å bade i -15 minus i januar i solnedgang, å bade i +20 på sommeren i solnedgang, lukten av nyklipt gress, å våkne til en pus som har krøpet under dyna, og så videre.

Anonymkode: 06330...bab

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben min far og kattene bilen og alle de flotte menneskene på KG  :D 

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Å få og ha barn, den neste generasjon. 

Anonymkode: 6460a...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Minner og øyeblikk med barna, en hobby jeg deler med andre mennesker utenfor hjemmet, ferie og reiser, tid for meg selv til å gjøre/se på akkurat det jeg vil, sol, penger. 

Anonymkode: b4351...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Svarer.. for en venn

Familie, jobb, venner, egenutvikling og ny kunnskap, forandring, årstider, hverdagslykke som går opp og ned

Anonymkode: edd31...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Matlaging, friheten min, musikk,dansing, lære språk, le, samboer,venner,hunden min,turer, ski, ake, løpe, trene,familien min, solnedgang, sol, soloppgang, snødekt landskap, havet, strand, god mat, dessert, reise, sex, rydde og vaske, ryddig leilighet, ro og orden, egenutvikling, sitte ute, hengekøye....mm. 

Akkurat nå ligger jeg i senga med en kopp te før jeg skal gå en tur med hunden før frokost, så litt alenetid før kino og date med en venninne ikveld. 🥰

Anonymkode: 9dba9...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...