GrønnNellik68 Skrevet 25. juli 2023 #1 Del Skrevet 25. juli 2023 Aldri har jeg hoppa i sofaen så mye og gjemt meg bak puter😂😂. Grusomt. Men samtidig så bra. Er det virkelig basert på en sann historie?? Tror fortsatt det er det oujjabrettet hun jenta glemte å stenge før hun la det under senga🫢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #2 Del Skrevet 27. juli 2023 Alle conjuring filmene er vel løst basert på sanne historier så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 27. juli 2023 #3 Del Skrevet 27. juli 2023 Conjuring 1 og 2 er bra filmer, likte 2 bedre enn 1, men likevel ikke den beste grøsser filmen jeg har sett. Jeg tror ingenting på at det er basert på sann historie. Jeg tror ikke på slikt. Det er nok mer sånn som blir sagt for å selge/gjøre folk nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. juli 2023 #4 Del Skrevet 27. juli 2023 Er den ny? Tror jeg har sett alle, men det er en ny en nå som heter red door eller noe. men den er vel forstatt på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 27. juli 2023 #5 Del Skrevet 27. juli 2023 Elooon skrev (1 minutt siden): Conjuring 1 og 2 er bra filmer, likte 2 bedre enn 1, men likevel ikke den beste grøsser filmen jeg har sett. Jeg tror ingenting på at det er basert på sann historie. Jeg tror ikke på slikt. Det er nok mer sånn som blir sagt for å selge/gjøre folk nysgjerrig Hva er den beste grøsseren du har sett? Kanskje jeg tør å se den ved dagslys 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Del Skrevet 27. juli 2023 Elooon skrev (4 minutter siden): Conjuring 1 og 2 er bra filmer, likte 2 bedre enn 1, men likevel ikke den beste grøsser filmen jeg har sett. Jeg tror ingenting på at det er basert på sann historie. Jeg tror ikke på slikt. Det er nok mer sånn som blir sagt for å selge/gjøre folk nysgjerrig Det er basert på sanne historier. Ed og Lorraine Warren levde og har gjort mange intervjuer rundt sine opplevelser. Ingen kan ta fra dem deres historie og hvordan de har opplevd sine opplevelser, uansett hva man tror selv. Ts: jeg likte også conjuring 1 og 2. Nr 3 syns jeg ikke var skummel, men gleder meg til den siste som kommer på kino i 2024 (tror jeg). Håper den er på nivå med de to første. Anonymkode: ac247...7a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 27. juli 2023 #7 Del Skrevet 27. juli 2023 chi skrev (13 minutter siden): Hva er den beste grøsseren du har sett? Kanskje jeg tør å se den ved dagslys 😄😄 Alien 1 og 2, predator, IT, babadook og Halloween filmene er noe av de beste filmene som har skrekk i seg for meg. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er basert på sanne historier. Ed og Lorraine Warren levde og har gjort mange intervjuer rundt sine opplevelser. Ingen kan ta fra dem deres historie og hvordan de har opplevd sine opplevelser, uansett hva man tror selv. Anonymkode: ac247...7a5 Folk får tro hva de vil ja. Noen tror på slikt. Andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Del Skrevet 29. juli 2023 The nun 2 kommer i september. Den karakteren ble vel først kjent i conjuring 2 Anonymkode: fb4da...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #9 Del Skrevet 30. juli 2023 lillevill skrev (På 27.7.2023 den 22.47): Er den ny? Tror jeg har sett alle, men det er en ny en nå som heter red door eller noe. men den er vel forstatt på kino. Det er ikke en conjouring film. Det er en film fra insidious universet, men det er samme skuespiller i begge filmene. Insidious filmene er også jæskla creepy hvis du ikke har sett dem. Anonymkode: e6769...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 30. juli 2023 #10 Del Skrevet 30. juli 2023 The woman in black er kanskje den skumleste jeg har sett første gang. Filmen i seg selv er ikke SÅ bra, så Conjuring er overall bedre filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. juli 2023 #11 Del Skrevet 30. juli 2023 Husker ikke men tror den var bra navnet virker kjent 😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #12 Del Skrevet 1. august 2023 Elooon skrev (På 27.7.2023 den 23.07): Alien 1 og 2, predator, IT, babadook og Halloween filmene er noe av de beste filmene som har skrekk i seg for meg. Folk får tro hva de vil ja. Noen tror på slikt. Andre ikke. Babadook var jo bare tragikomisk. Enig med Alien og gamle IT da. Anonymkode: c37ea...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå