AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Del Skrevet 25. juli 2023 Er kvinne, bor sammen med ektefelle (forholdet er over men han vil ikke flytte). Jeg er utslitt, har latt meg selv forfalle, strever på jobb og har det ikke bra. Kommer jeg meg ut av denne floka, og opplever kjærlighet igjen? Anonymkode: 4d6f7...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 25. juli 2023 #2 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er kvinne, bor sammen med ektefelle (forholdet er over men han vil ikke flytte). Jeg er utslitt, har latt meg selv forfalle, strever på jobb og har det ikke bra. Kommer jeg meg ut av denne floka, og opplever kjærlighet igjen? Anonymkode: 4d6f7...f11 Du må vel først komme deg ut av floka før du opplever kjærlighet igjen. Legg godt merke til hvem som skal komme seg ut av floka; du sa DU. Det er også DU. Hvis DU ikke GJØR det som skal til for å komme ut, blir du der. Hvis noen skulle se deg i ny kjærlighet eller ute av floken; hoppet de over hva du måtte gjøre. Det betyr at de ikke hjelper deg til annet enn å se hva du kan oppnå hvis du vil, men som du også går glipp av hvis du absolutt må forbli der du er fordi du ikke gjør noe med det. Det blir ditt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 25. juli 2023 #3 Del Skrevet 25. juli 2023 Jeg tror du er for sliten til å kunne oppleve kjærlighet igjen. Du tar nok også med mye bagasje både bevisst og ubevisst. Å ha en ektefelle er en viljeshandling fra begge to, og man må gi og ta og tåle å være ulike og gi hverandre rom. Sånn som mennesker har blitt er det ofte for store ubalanser i et forhold. Men en forelskelse vil du sikkert kunne oppleve, men å være i et langt lykkelig forhold er det ganske få som får til. Skulle du likevel ønske å finne ut mye mer så ikke la folk legge kort, men vær ærlig med deg selv og sett sunne grenser. Sannsynligvis burde dere forsøkt terapi så du skjønner dine skjulte sider som ikke er så bra, det samme gjelder jo han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Del Skrevet 26. juli 2023 Det er ikke for sent for deg å få et nytt forhold. Det er alltid muligheter når du ønsker noe sterkt nok. Anonymkode: 600ff...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #5 Del Skrevet 27. juli 2023 Ser at han er noe «aggressivt» innstilt kontra deg, og ikke er ferdig med forholdet. Det blir liksom ikke mindre slitsomt med det første hva angår praktiske gjøremål osv., men du mer positiv i innstillingen og kommer til å føle mer kontroll og positivitet Anonymkode: 8fa2b...443 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser at han er noe «aggressivt» innstilt kontra deg, og ikke er ferdig med forholdet. Det blir liksom ikke mindre slitsomt med det første hva angår praktiske gjøremål osv., men du mer positiv i innstillingen og kommer til å føle mer kontroll og positivitet Anonymkode: 8fa2b...443 Du ser ikke en shit. Slutt å gi folk håp. Helt dust Anonymkode: 9437d...f06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ser ikke en shit. Slutt å gi folk håp. Helt dust Anonymkode: 9437d...f06 Njaa… Ser at du er misfornøyd med kroppen din og pirkete mentalt hva angår den Anonymkode: 8fa2b...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #8 Del Skrevet 28. juli 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Ser at han er noe «aggressivt» innstilt kontra deg, og ikke er ferdig med forholdet. Det blir liksom ikke mindre slitsomt med det første hva angår praktiske gjøremål osv., men du mer positiv i innstillingen og kommer til å føle mer kontroll og positivitet Anonymkode: 8fa2b...443 Du har dessverre rett i at han er aggressiv, han liker meg ikke og er tydelig på at parforholdet er over. Hva tror du han er ute etter? Jeg er i gang med ta grep for å ta tak i dette og komme meg videre, og føler allerede mer kontroll og positivitet. Men jeg klarer ikke å forestille meg hva "livet etterpå" vil tilby. For eksempel om jeg etterhvert kan få en (ny?) karriere, og kjærlig partner, og en aktiv kropp. Anonymkode: 4d6f7...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 18.51): Er kvinne, bor sammen med ektefelle (forholdet er over men han vil ikke flytte). Jeg er utslitt, har latt meg selv forfalle, strever på jobb og har det ikke bra. Kommer jeg meg ut av denne floka, og opplever kjærlighet igjen? Anonymkode: 4d6f7...f11 Kom deg videre i livet. Anonymkode: fa854...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Del Skrevet 1. august 2023 Slapp av. Ikke stress. Anonymkode: fa854...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå