Gjest Gjest_Hanne S_* Skrevet 18. januar 2006 #22 Skrevet 18. januar 2006 Synes også programmet var helt herlig! Glimrende sendetid søndag kveld. Rolig og koselig avslutning av helgen. Hvem har dere stemt på? Jeg synes Guri Schanke og partneren hennes var strålende
Annie Skrevet 18. januar 2006 #23 Skrevet 18. januar 2006 Trodde jeg ville komme til å like det, men jeg syntes det var kjedelig og lite futt og fart. ← Det er jeg helt enig i. Hadde store forhåpninger, men tror ikke jeg gidder å se flere program.
Caramba Skrevet 18. januar 2006 #24 Skrevet 18. januar 2006 Jeg likte det godt. Morsomt konsept og bra sendetid. Holder en knapp på Guri Schanke, skjønt hun har vel det fortrinnet at hun har danset i diverse sceneshow før...
Gjest Gjest_Hanne S_* Skrevet 18. januar 2006 #25 Skrevet 18. januar 2006 Har sett Guri danse på teateret. Hun er absolutt ingen danser. Hun er skuespiller og sanger. Uansett synes jeg at man skal stemme på de som faktisk ER best... heiaaaaa
Gjest Very Victoria Skrevet 18. januar 2006 #26 Skrevet 18. januar 2006 Elle dama veier minst 30 kg. for mye til å drive med selskapsdans, det hele ble bare flaut for hennes del. Allerede før programmet visste jeg at Guri kom til å gjøre det bra, hun er elegant, kan føre seg og iom. at hun er skuespiller så kan hun overbevise stort. Dina var også flink.
lille__lulu Skrevet 18. januar 2006 #27 Skrevet 18. januar 2006 Syns også det var kjekt å sjå på Men syntes litt synd på blomsterfinn...Han var betre enn ho der frå Elle! ← Så sant, SÅ sant!! Blomsterfinn rocka jo hele showet da!!! hehe
Grace Skrevet 18. januar 2006 #28 Skrevet 18. januar 2006 Jeg innrømmer det glatt, jeg storkoste meg!! Er ingen ekspert på dans, men jeg likte programmet, passet perfekt på en søndagskveld. Nydelige kjoler, vakker musikk og elegante bevegelser! ← Helt enig!!! Dritmoro å se på. Men jeg blir litt flau innimellom sånn som når hun Signy Fardal danset. Kathrine Moholt har jo vært forhåndsfavoritt, men jeg holder en knapp på Guri Schanke.. Hun er jo så kul.. Kjenner han Thomas som danser med Anita og syns hun også hadde blitt kjempeflink. jeg vil også være danseprinsesse...
Gjest Gjest_Hanne S_* Skrevet 18. januar 2006 #29 Skrevet 18. januar 2006 Oi... oppdaget plutselig at det er et program i morgen også. Trinn for trinn fra trening.... gøy Hei Guri og Tom !!!!
Søtpotita Skrevet 18. januar 2006 #30 Skrevet 18. januar 2006 Og den kjolen til ho Fardal, var det meininga at den skulle framheva magen?
Gjest Very Victoria Skrevet 19. januar 2006 #31 Skrevet 19. januar 2006 Og den kjolen til ho Fardal, var det meininga at den skulle framheva magen? ← Den var helt grusom, hun så ut som en flodhest.
Gjest Gjest_Hanne S_* Skrevet 19. januar 2006 #32 Skrevet 19. januar 2006 Næmen! Dommernes mening fra sist søndag teller ikke når det første paret skal stemmes ut? Noen som vet hvorfor? Jeg som trodde Guri og Tom var sikret videre
Annie Skrevet 19. januar 2006 #33 Skrevet 19. januar 2006 Jeg klarer ikke Guri, så jeg håper hun ryker ut fort!
lille__lulu Skrevet 19. januar 2006 #34 Skrevet 19. januar 2006 Og den kjolen til ho Fardal, var det meininga at den skulle framheva magen? ← Grusom! GRUSOM!!! si meg har de ikke stylister som ser at sånt ikke ser bra ut???
Gjest Very Victoria Skrevet 19. januar 2006 #35 Skrevet 19. januar 2006 Grusom! GRUSOM!!! si meg har de ikke stylister som ser at sånt ikke ser bra ut??? ← Ikke god reklame for ELLE hvertfall.
lille__lulu Skrevet 19. januar 2006 #36 Skrevet 19. januar 2006 Ikke god reklame for ELLE hvertfall. ← Hehe!
Elbereth Skrevet 19. januar 2006 #37 Skrevet 19. januar 2006 Fardals kjole var ille, men dansen var da heller ikke den rette for henne? Stivbeint cha-cha-cha uten et eneste hoftevrikk er ikke mye elegant. Blir spennende å se parene trene i kveld...
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #38 Skrevet 19. januar 2006 Dommernes mening fra sist søndag teller ikke når det første paret skal stemmes ut? Noen som vet hvorfor? ← Er det ikke sånn at juryens stemmer skal telle 50% og seernes 50% da? Jeg oppfattet det iallefall slik. Jeg klarer ikke Guri, så jeg håper hun ryker ut fort! ← Det tviler jeg på, hun var jo kjempegod til å danse!
doodles Skrevet 19. januar 2006 #39 Skrevet 19. januar 2006 Åh, det programmet likte jeg godt! Endelig noe både svigermor og jeg vil se på. Praktisk å være enige når vi tilbringer søndagen der!
Gjest Gjest_Hanne S_* Skrevet 19. januar 2006 #40 Skrevet 19. januar 2006 Guri er en bra dame hun! Har truffet henne flere ganger. Har sjekket nå. Det stemmer at dommerne og seerne har 50% hver, men av en eller annen pussig grunn skal ikke dommernes karakterer fra første søndag gjelde. Så dust. Guri vant jo! Gleder meg til programmet i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå