Gå til innhold

Skal vi danse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer det glatt, jeg storkoste meg!! Er ingen ekspert på dans, men jeg likte programmet, passet perfekt på en søndagskveld.

Nydelige kjoler, vakker musikk og elegante bevegelser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du! Men så har jeg alltid vært facinert av denne type dansing, og selv gått flere kurs i mine yngre dager. Jeg stemte til og med :ler:

Skrevet

Jeg likte også programmet.

Deilig avslappende å se på

Skrevet

Syns også det var kjekt å sjå på :) Men syntes litt synd på blomsterfinn...Han var betre enn ho der frå Elle!

Skrevet

syns oxo det var kult.. men gikk glipp av slutten, stemmes ingen ut før til neste uke?

Skrevet

Det er først neste veke utstemminga byrjar, ja. Og det passar meg fint det. Og - eg syntest programmet var litt koseleg eg. Det må eg ha gjort, for eg oppdaga at eg smilte fleire gongar :)

Skrevet
Syns også det var kjekt å sjå på :) Men syntes litt synd på blomsterfinn...Han var betre enn ho der frå Elle!

Absolutt enig!!!!

Skrevet

Absolutt underholdning som er verdt å se en søndagskveld. Elsker flotte kjoler og "ballroomdancing" ! Tror ikke jeg kommer til å stemme men.. er jo gøy å følge med uansett.

Skrevet (endret)

Syns det var et koselig program jeg også. Jeg likte det faktisk mye bedre enn det jeg trodde jeg kom til å gjøre. :ler:

Er nok enig i dere at Finn var flinkere enn hun redaktøren, ja.

Likte også godt at Tommy Steine i disse programmene ikke rekker å fjase og ødelegge programmet. :klappe:

Endret av Eføy
Gjest Rødtoppen
Skrevet

Morsomt og underholdende program dette her! Litt flau på noen av danserne sine vegne innimellom, men det er jo bare en del av moroa! :sjenert:

Kommer nok til å se på programmet videre, så sant jeg ikke jobber søndag kvelder da... Til og med sambo synes det var artig å se på!! Ikke dårlig! :klappe:

Skrevet

jeg syntes hun skiløperdama fortjente fler poeng enn hun fikk, hun var flink og så nydelig ut.

var moro å se på snekker otto, han så ut som han syntes det var kjempemoro, spesielt under opptakene fra øvinga

"ååh, kan ikke vi gjøre det en gang til"

"syntes du det var moro?"

"ja!", akkurat som en 5åring som gjør noe morsomt, så arti å se på.

Skrevet
Syns det var et koselig program jeg også. Jeg likte det faktisk mye bedre enn det jeg trodde jeg kom til å gjøre. :ler:

Likte også godt at Tommy Steine i disse programmene ikke rekker å fjase og ødelegge programmet. :klappe:

:Nikke:

Skrevet

Trodde jeg ville komme til å like det, men jeg syntes det var kjedelig og lite futt og fart.

Skrevet

Deilig med et program det går an å slappe av til. Synes slett ikke det gjør noe at det ikke er så mye futt og fart, det er da mer enn nok av stress i alle andre programmer.

For ikke å snakke om at drittsekkfaktoren fullstendig utelukkes... :)

Skrevet

Storkoste meg:)

Men generellt var det vel slik at de parene med kvinnelig kjendis scoret best. Og det er vel ikke så rart, iom at det må være lettere å føre enn å bli ført av en som ikke kan så masse?

Jeg heier litt på Finn jeg :) Han er iallfall mer sjarmerende i forhold til programkonseptet enn Signy Fardal.

Gjest Miloine
Skrevet

Jeg synns programmet var absolutt seerverdig.

Flotte kjoler.

Blomster Finn var mye flinkere enn Elle redaktøren, jeg ble litt flau på hennes vegne :sjenert:

Dette programmet kommer jeg til å følge med på.

Skrevet

Signerer!

Skrevet
Jeg heier litt på Finn jeg :) Han er iallfall mer sjarmerende i forhold til programkonseptet enn Signy Fardal.

Helt enig! Det var i alle fall et snev av eleganse over blomsterFinn. Og sjarm har han jo i bøttevis!

Synes programmet var helt passelig søndagsunderholdning, kommer til å følge med.

Skrevet

Likte programmet kjempegodt og kommer nok til å følge med fremover ja. :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...