AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Del Skrevet 24. juli 2023 F eks vært en mann ett år og deretter tilbake til å være en kvinne? Anonymkode: acd06...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Del Skrevet 25. juli 2023 Nei. Hvorfor synke så lavt… Anonymkode: 195c3...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Del Skrevet 25. juli 2023 Nei, aldri i livet. Hadde ikke følt meg hjemme i egen kropp. Elsker å være kvinne, og alt som hører med. Også at jeg etterhvert får hengepupper etter amming, og trolig litt slappere underliv etter snart 3 fødsler. Det er dette som er å være kvinne for meg - muligheten til å skape liv. Helt fint å takke nei også, men takknemlig for muligheten. Håper menn føler det samme. Anonymkode: 24363...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Del Skrevet 25. juli 2023 Husk at det kun er et juridisk skifte som trengs om det er studieplassene det refereres til nå. Anonymkode: 2176c...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 25. juli 2023 #5 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): F eks vært en mann ett år og deretter tilbake til å være en kvinne? Anonymkode: acd06...40b Om du tenker juridisk skifte så skjønner jeg at enkelte kan ty til det all tid dagens kvoteringssystem helt klart forfordeler menn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 25. juli 2023 #6 Del Skrevet 25. juli 2023 Nei strengt tatt ikke, og det ville nok føltes veldig feil og som en form for underkastelse å bytte juridisk kjønn for å unnslippe samfunnets diskriminering av menn. Om noen likevel gjør det er det likevel et tankekors. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 25. juli 2023 #7 Del Skrevet 25. juli 2023 Nei. Ikke søren. Har ikke lyst til å bli en amøbe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #8 Del Skrevet 25. juli 2023 Det kommer helt ann på fordelene. Billigere rente fordi jeg er mann/dame hadde lett byttet. Enklere videre utdanning, absolutt. Trenger ikke leve livet på hard når det finnes enklere ting. Som f.eks studie saken som var i avisene i går eller noe. Ta opp fag og få et bedre snitt fordi du ikke kommer inn kontra bytte kjønn og komme inn. Et år spart bare på å bytte kjønn? Sign me up Anonymkode: aba7a...754 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #9 Del Skrevet 25. juli 2023 Ja, det kunne jeg funnet på å gjøre. Det er jo bare noen bokstaver på ID-en din. Om det kan gi fordeler, så hvorfor ikke? Anonymkode: a546f...8eb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #10 Del Skrevet 25. juli 2023 Bytte orker jeg ikke, men jeg tror jeg kunne levd helt fint som motsatt kjønn også. Særlig med alle de fordeler som det kjønnet kommer med. Anonymkode: 5bb83...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #11 Del Skrevet 25. juli 2023 Så lenge jeg slipper å ta hormoner og operasjoner, ja hvorfor ikke Anonymkode: 2886b...766 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. juli 2023 #12 Del Skrevet 25. juli 2023 Nei takk. Jeg er født kvinne, er kvinne, er fornøyd med å være kvinne og blir det til dagen jeg dør. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #13 Del Skrevet 25. juli 2023 Tror ikke jeg hadde giddet å endre juridisk kjønn. Det er heller ikke nødvendig i de fleste situasjoner fordi man kan fritt definere sitt eget kjønn som det passer der og da, finnes ingen regler eller retningslinjer på dette så det er fritt fram. Anonymkode: c1372...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #14 Del Skrevet 25. juli 2023 Kunne ikke tenkt meg å være en mann 1 time engang. Anonymkode: c620c...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #15 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): F eks vært en mann ett år og deretter tilbake til å være en kvinne? Anonymkode: acd06...40b Nei, det hadde vært en alt for egoistisk handling, på grensen til juks, for min del. Nå har opplevd diskriminering på grunn av kjønn (flere fritidsaktiviteter tillot ikke jenter ). En venninne av meg lot som om hun var gutt i 5 år bare for å være med på fotballtrening, mens resten av jentene demonstrerte og kranglet for å skaffe jenter adgang, og vi klarte det! Hun som lot som om hun var gutt fikk være med fra starten, men hun skapte ingen endring, det var det vi som gjorde, da vi slåss mot regelverket. Når man bytter kjønn for å få personlige fordeler tenker man kun på seg selv Når man står på barrikadene for å endre systemet tenker man på fellesskapet, og på alle de som står og kommer til å stå, i samme situasjon som en selv. Anonymkode: 8a7c5...7fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #16 Del Skrevet 26. juli 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Nei, det hadde vært en alt for egoistisk handling, på grensen til juks, for min del. Nå har opplevd diskriminering på grunn av kjønn (flere fritidsaktiviteter tillot ikke jenter ). En venninne av meg lot som om hun var gutt i 5 år bare for å være med på fotballtrening, mens resten av jentene demonstrerte og kranglet for å skaffe jenter adgang, og vi klarte det! Hun som lot som om hun var gutt fikk være med fra starten, men hun skapte ingen endring, det var det vi som gjorde, da vi slåss mot regelverket. Når man bytter kjønn for å få personlige fordeler tenker man kun på seg selv Når man står på barrikadene for å endre systemet tenker man på fellesskapet, og på alle de som står og kommer til å stå, i samme situasjon som en selv. Anonymkode: 8a7c5...7fa Stå på barrikadene er selvsagt viktigtere, men det er en lite protest i seg selv å lure seg inn ved å bytte kjønn. Gjør mange det, så må man endre reglene. Anonymkode: a546f...8eb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #17 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stå på barrikadene er selvsagt viktigtere, men det er en lite protest i seg selv å lure seg inn ved å bytte kjønn. Gjør mange det, så må man endre reglene. Anonymkode: a546f...8eb Bare hvis de er åpne om det, og står frem med grunnen om hvorfor. Hvis de gjør det i det skjulte er det ingen protest, bare "juks". Anonymkode: 8a7c5...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #18 Del Skrevet 26. juli 2023 Adrenalina1 skrev (På 25.7.2023 den 9.49): Nei. Ikke søren. Har ikke lyst til å bli en amøbe. Uff, går det ikke an å holde et visst nivå på svarene? Anonymkode: 3c96e...559 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #19 Del Skrevet 26. juli 2023 Juridisk kjønn: det kommer helt an på fordelene. fysisk bytte kjønn med hormoner og operasjon: nei. (Kunne kanskje tatt litt hormoner og fjernet brystene dersom jeg fikk veldig mye for å gjøre dette) om jeg magisk kunne byttet kropp med en mann: ja, det hadde vært spennende å oppleve å være biologisk mann: Anonymkode: c7b06...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #20 Del Skrevet 26. juli 2023 Sånne spørsmål blir så hypotetiske at det ikke er gøy engang. Det lar seg jo ikke gjøre. Blir som å spørre om man kunne tenke seg å være lemur Anonymkode: ee0e7...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå