Gå til innhold

Damenes VM-kamp i morgen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet når den går? Jeg klarer ikke finne ut av det... :flau:

Anonymkode: a79e7...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er Viasat som har rettighetene til denne kampen, så den går enten der eller på TV 3.

Anonymkode: 3bf2b...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fant programmet - over kamper og tv-sendinger i Aftenposten. Nrk og Viaplay deler rettighetene. 

9A0658A5-F94E-4983-B983-5ADD454BFBAB.jpeg

Anonymkode: 09e82...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TIPS: Vi taper 0-12

Anonymkode: f6819...7b2

Er ganske sikker på at vi taper, ja. 

Anonymkode: 34202...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fant programmet - over kamper og tv-sendinger i Aftenposten. Nrk og Viaplay deler rettighetene. 

9A0658A5-F94E-4983-B983-5ADD454BFBAB.jpeg

Anonymkode: 09e82...9a8

"Nrk og Viaplay deler rettighetene" slik at TV3 sender kampen på TV, mens NRK sender den på radio, der 1980-tallet ringte og ville ha radiosendingene sine tilbake.

Husker jeg fulgte serieavslutningen i England på en knitrende engelsk radiokanal i 1995, men det er jaggu 28 år siden ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Nrk og Viaplay deler rettighetene" slik at TV3 sender kampen på TV, mens NRK sender den på radio, der 1980-tallet ringte og ville ha radiosendingene sine tilbake.

Husker jeg fulgte serieavslutningen i England på en knitrende engelsk radiokanal i 1995, men det er jaggu 28 år siden ...

Jeg hørte åpningskampen på radio og synes det var veldig koselig og sjarmerende. Samt at jeg fikk et godt bilde av hva som skjedde i kampen! Mye bedre enn når lyden av tv-sendingene blir sendt på radioen - da får man lite eller ingen forklaring på hva som skjer på banen. 

Anonymkode: e7b5c...902

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg hørte åpningskampen på radio og synes det var veldig koselig og sjarmerende. Samt at jeg fikk et godt bilde av hva som skjedde i kampen! Mye bedre enn når lyden av tv-sendingene blir sendt på radioen - da får man lite eller ingen forklaring på hva som skjer på banen. 

Anonymkode: e7b5c...902

Jo da, radioen har fortsatt sin sjarm, og jeg er enig i at kommentarene på TV kan være hinsides dårlige. Før i tiden, uten TV, hadde jeg bare muligheten til å få med meg direktesendt fotball - både eliteserien og landskamper - via radio, og det fungerte fint.

Problemet med TV vs. radio er at TV-en kan vise levende bilder, noe som er en stor fordel i fotball; stemningen kan man få med seg gjennom radio, men for å kunne se hva som faktisk finner sted ute på banen, er det greit å kunne se det med egne øyne.

Ser at TV 3 play er nedlagt, det samme er Viafree - nå har man kun Pluto TV som gratisalternativ for streaming, og kampen sendes tydeligvis ikke der.

Men Norge kommer til å tape - det er sikkert; bare synd at man ikke får sett det; 0-8-kampen mot England er god underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo da, radioen har fortsatt sin sjarm, og jeg er enig i at kommentarene på TV kan være hinsides dårlige. Før i tiden, uten TV, hadde jeg bare muligheten til å få med meg direktesendt fotball - både eliteserien og landskamper - via radio, og det fungerte fint.

Problemet med TV vs. radio er at TV-en kan vise levende bilder, noe som er en stor fordel i fotball; stemningen kan man få med seg gjennom radio, men for å kunne se hva som faktisk finner sted ute på banen, er det greit å kunne se det med egne øyne.

Ser at TV 3 play er nedlagt, det samme er Viafree - nå har man kun Pluto TV som gratisalternativ for streaming, og kampen sendes tydeligvis ikke der.

Men Norge kommer til å tape - det er sikkert; bare synd at man ikke får sett det; 0-8-kampen mot England er god underholdning.

Den vises gratis på TV3

Anonymkode: 1ab4b...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Den vises gratis på TV3

Anonymkode: 1ab4b...19a

Ikke alle har TV ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke alle har TV ...

Da kan man lese om det i papiravisen i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg var ikke en gang klar over at det var noen som helst kamp. :nisseblunk: 

Men det holder vel å lese eventuelle overskrifter i nettavisene etterpå...    

Anonymkode: f6f8d...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke stå opp. I så fall haddet kun vært for å se Alisha Lehmann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Caroline Graham Hansen er ikke mye nødig!

Anonymkode: 87eaf...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Laget er i full oppløsning. Skal man virkelig tro på at Hegerberg ble skadet under oppvarming..? 🙄

Anonymkode: 308c0...935

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...