Gå til innhold

Vet du hvilket samleie som gjorde deg gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet du hvilket samleie som gjorde deg gravid?  Eller er det vanligste å ha så mange at man ikke vet det?

Anonymkode: 7fb37...db2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet du hvilket samleie som gjorde deg gravid?  Eller er det vanligste å ha så mange at man ikke vet det?

Her var det kun ett samleie hele måneden, pga flytting og oppussing av hus, så jeg vet med 100% sikkerhet når jeg ble gravid 😅

Anonymkode: c80da...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg vet. Nøyaktig tid og sted. 

Anonymkode: 4ecea...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

99% sikker. Var en helt vill runde i høyet. Mannen har uetterrettelig sagt at da hadde han virkelig bestemt seg for at det skulle gå 😂

Anonymkode: 6870d...1ad

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg leste «hvilket sameie….» 🤣

Anonymkode: c8384...3a2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet med sikkerhet hvilket samleie ene barnet ble unnfanget på mtp det var eneste på 2 mnd. De andre barna står det mellom 2, men er egentlig sikker😅

Anonymkode: 26541...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med nr. 1 var det to mulige, med nr. 2 bare ett. 

Tror egentlig ikke det er så vanlig å vite, men begge våre barn er unnfanget i ferie/høytid der man av praktiske årsaker ikke har så mye sex og attpåtil kanskje husker spesifikke datoer ekstra godt. 

Anonymkode: c4a4a...6ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi prøvde å bli gravide, som vil si man gjerne har sex flere ganger i eggløsningsperioden, så nei, vet ikke eksakt hvilket samleie som gjorde meg gravid, bare tidsrommet.

Anonymkode: c5ec6...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med første vet jeg ikke. Vi hadde prøvd i 8 mnd, så jeg var egentlig begynt å bli litt bekymra. Fulgte ikke så godt med, for var sikker på at det ikke gikk den mnd heller... Andre vet jeg, siden mannen ukependlet, men var hjemme en jobbeuke pga sykdom. Vi greide å få lagt inn én aksje likevel, og den satt! Tredje var en heftig kjappis på spisebordet etter at vi hadde hatt besøk og drukket et par glass (og barna var hos besteforeldre)🙃

Anonymkode: 5e34a...2af

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, hoppet litt for sent av i svingen den ene gangen.. liten dråpe bare🤣

Anonymkode: 80911...d76

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, har ikke peiling. Hadde eggløsning og vi prøvde, sex hadde vi når vi følte for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var den dagen jeg hadde positiv eggløsningstest. Vi ville gjerne ha barn, så derfor testet jeg 

Anonymkode: 273fb...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke selve akten, men var i oktober og vi hadde tenkt å ikke prøve den mnd, september var nesten bare eggløsningstester, samleie på sameie, ligge med bena høyt. Men ble så vi tok oss en kosestund bare for kosen og ikke for å være produktive. Da skaut far blink! Så ble overrasket når test ble positiv. Husker jeg sa at vi hadde hatt så mye unyttig puling mnd før han satt. 😆😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Make up sex'n i fjor, mellom jul og nyttår 🤣... Samme som året før, men da var det etter en nydelig date night med rødvin innabords som endte i spinnvill runde ( nyttårsaften faktisk og alene i huset )! Så i år, null kos mellom jul og nyttår! Nå er det andre året på sommer med baby belly 🤣🤣🤣... 

Anonymkode: 4da9e...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg vet hvilket samleie som gjorde meg gravid ved begge mine svangerskap.

Vi hadde ikke hatt sex på 4-5 mnd da vi bestemte oss for å forsøke å få barn. Hadde samleie samme kvelden vi bestemte oss, og ble gravid. Et samleie, et forsøk, en graviditet 😊

Samme gjentok seg gang nr 2. sikkert over 6 mnd uten sex da vi bestemte oss for å prøve på nr 2. Et samleie, et forsøk, en graviditet 😊

Anonymkode: 8352d...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...