Gå til innhold

Friends eller Seinfeld?😄

AnonymBruker

Friends eller Seinfeld?  

231 stemmer

1. 1. Friends eller Seinfeld?

• Friends
      121
    • Seinfeld
      110

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 14.29):

Vel, friends is my lobster, og jeg deler ikke mat!

George is getting upset! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Friends all the way 😁

Seinfeld har jeg aldri syntes har vært spesielt morsomt 🤔 Jeg skjønner ikke helt fasinasjonen for den serien 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (20 minutter siden):

Friends all the way 😁

Seinfeld har jeg aldri syntes har vært spesielt morsomt 🤔 Jeg skjønner ikke helt fasinasjonen for den serien 😊

👇

MayorSantos skrev (20 timer siden):

George is getting upset! 

Anonymkode: 53848...b23

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 15.58):

Seinfeld er tidenes beste situasjonskomedie.

Friends er også veldig gøy, men når ikke Seinfeld til knærme engang.

Anonymkode: eff6a...7ed

Enig!

Anonymkode: a8ba3...599

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nikea skrev (21 timer siden):

Som han kaller Little Jerry 😄❤️

image.jpeg.a0df1744e69ae77ebd2c2c0bc23a5212.jpeg

Anonymkode: f66a0...22f

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/26/2023 at 9:30 PM, AnonymBruker said:

It’s outrageous, egregious, preposterous! 

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Very close

giphy.gif&sp=1690488072T55fe4b0bb67935d5        Low talker/high talker/close talker

Anonymkode: b9dde...d45

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Very close

giphy.gif&sp=1690488072T55fe4b0bb67935d5        Low talker/high talker/close talker

Anonymkode: b9dde...d45

Åh, skal gå og se denne episoden nå 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

👇

😂 😂 😂 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klassiske sitcom formellen er så sliten for min smak at verken eller er veldig underholdene for meg. Liker Friends bedre enn Seinfield. Liker "Black books" og "Old adventure of New Christine", eller tror jeg ikke det er noen typiske sitcomer som gjør susen lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nymerïa skrev (På 26.7.2023 den 22.48):

Tull, barna mine liker Seinfeld. De måtte overtales til å se et par episoder først fordi den generasjonen er vant til at alt skal fenge i løpet av et par minutter. De fikk først sansen for Kramer, men etterhvert også Newman (som kanskje er favoritten min også).

Jeg stemte på Seinfeld, karakterene i Friends er for kjedelige for min del. Som en annen i tråden skriver er det noe forfriskende med det totale fraværet av moral i Seinfeld. I tillegg til at de er rimelig mislykkede nesten hele gjengen.

Dem om det. De fleste liker den ikke... 

Korsihalsen skrev (På 26.7.2023 den 22.51):

Jeg elsker den Seinfeld episoden når Kramer skal kjøpe høne, men ender opp med en hanen 🤣🤣🤣 Og så tar han hanen opp ned ved et uhell og snakker til bakdelen hans 😂😂 

Jeg fatter bare ikke hvordan noe så barnslig liksom skal være morsomt... 

Anonymkode: b8b53...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 7/29/2023 at 8:26 AM, AnonymBruker said:

Dem om det. De fleste liker den ikke... 

De fleste liker den jo. Er jo en av verdens mest populære komiserier gjennom alle tider.

Anonymkode: 1425c...e90

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seinfeld for meg, definitivt. Magelatter når jeg så den sist for et års tid siden.

Begynte faktisk å se Friends nylig, fra sesong 1. Aniston og Cox ser helt nydelige ut, men jeg ler ikke mye. Noen ting her og der men mange spøker er åpenbare, og den enorme mengden av canned laughter blir plagsomt, særlig når det kommer etter vanlige kommentarer som ikke er døyten morsomt.

Seinfeld er mer tidløst synes jeg. Og selv om jeg stort sett husker alt, så er det likevel utrolig morsomt. Kramer er helt konge av fysisk humor, og George er bare helt syk. 😂

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

De fleste liker den jo. Er jo en av verdens mest populære komiserier gjennom alle tider.

Anonymkode: 1425c...e90

Nå var det snakk om de yngre. Det er boomere og gen x som liker den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 16.00):

Syntes alltid Friends var ganske kjedelig. Seinfeld er morsomt da, liker rollefiguerene.

Anonymkode: e2e6f...5d0

Samme her.

Anonymkode: 46c39...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/26/2023 at 10:48 PM, Nymerïa said:

Tull, barna mine liker Seinfeld. De måtte overtales til å se et par episoder først fordi den generasjonen er vant til at alt skal fenge i løpet av et par minutter. De fikk først sansen for Kramer, men etterhvert også Newman (som kanskje er favoritten min også).

Jeg stemte på Seinfeld, karakterene i Friends er for kjedelige for min del. Som en annen i tråden skriver er det noe forfriskende med det totale fraværet av moral i Seinfeld. I tillegg til at de er rimelig mislykkede nesten hele gjengen.

Det er mitt inntrykk også.  Curb Your Enthusiasm var jo også en direkte oppfølger til Seinfeld og den har jo vært svært populær. I tillegg er It's Always Sunny in Philadelphia kraftig inspirert av Seinfeld og den også har jo vært svært populær. Always Sunny er vel en mer ekstrem versjon av Seinfeld. Selv likte jeg bedre  Seinfeld nettopp fordi den ikke var så ekstrem. Var mye man kunne relatere til i Seinfeld. 

Anonymkode: a07dd...033

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 12.42):

Friends prøvde nok også på noe annet enn Seinfeld. Seinfeld gikk "kun" for å være morsom. Friends handlet også om at skuespillerne var modellpene og  at man skulle bry seg om hvordan det gikk med karakteenes kjærlighetsliv.  Fjerner man f.eks romansen mellom skuespilllerne i serien så blir det en helt annen serie. 

Anonymkode: a07dd...033

For noe tull. Romanse mellom karakterene eller ei, Friends er en veldig god situasjonskomedie. Humoren hadde vært bra selv om Rachel og Ross ikke hadde vært sammen🙄 Og er det en negativ ting å bry seg om følge med på karakterene? Er det ikke noe av årsaken til at mange følger med på serier... 

Anonymkode: 770dc...b1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...