Lawyam Skrevet 28. juli 2023 #61 Del Skrevet 28. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg kjenner bare at jeg tydeligvis ikke er bygd for sånt som dette. Jeg orker det ikke, orker ikke usikkerheten og alle de vonde følelsene som følger med. Jeg har hatt problemer med kjærligheten store deler av livet, har sjelden følt meg bra nok for den andre, og har blitt avvist så mange ganger. Jeg er veldig sensitiv. Jeg klarer ikke mer, jeg tror ikke jeg har styrke til å stå i dette, styrke til å stå her og vente på hans neste trekk, som kanskje blir en avvisning. Så lenge som jeg har vært avstengt for mulige forhold, fordi jeg ikke orker all usikkerheten og avvisningen som følger med, for så å gradvis tørre å åpne opp for dette, fordi han viste interessen først sånn at jeg følte meg trygg på hvor jeg hadde han, til nå, hvor han plutselig stenger helt av. The story of my life. Jeg orker bare ikke mer, jeg tror jeg bare må leve alene, og akseptere at sånn er det bare. Jeg skjønner hva du mener med å holde døren på gløtt, for stenger jeg den vil svaret alltid være nei, men jeg har ikke mer å gi, jeg føler jeg må beskytte meg selv. Anonymkode: ef565...482 Du er ikke annerledes enn noen andre. Du beskytter deg bare på feil måte; den måten som sjeldent fungerer og som bare medfører at du gjør samme feil igjen. Bare lær deg å observere og lytte litt til omgivelsene, bare ikke se for deg at du er i et romantisk drama hver gang. Jeg tror du klarer deg jeg nemlig. Nå fikk du meg på nakken og du sto oppreist etterpå uten å nekte å høre etter, og det er en egenskap som er god å ha. For her inne kan det bare smøres med sukker og vanligvis vil ingen lytte til noe annet så det er bortkastet energi å si noe hver gang. Det blir soveputer jeg ønsket ikke å la deg få lov å sove, fordi du bare trenger å vite at du bestiller av og til feil reaksjoner når du er så redd at du formidler frykten til noen. Det medfører dårlige erfaringer gang på gang og så fortsetter man å gjøre feilene til man gir opp og føler det er tryggest å gå i kloster. De som er litt mer forsiktige tiltrekker av og til enklere kjærlighet og varige forhold fordi mannen får tid på seg. Da sier jeg ikke at de venter i hundre år på dem, men bare at de ikke viser svakhet eller mangel på selvsikkerhet. Endret 28. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #62 Del Skrevet 28. juli 2023 Lawyam skrev (16 minutter siden): Du er ikke annerledes enn noen andre. Du beskytter deg bare på feil måte; den måten som sjeldent fungerer og som bare medfører at du gjør samme feil igjen. Bare lær deg å observere og lytte litt til omgivelsene, bare ikke se for deg at du er i et romantisk drama hver gang. Jeg tror du klarer deg jeg nemlig. Nå fikk du meg på nakken og du sto oppreist etterpå uten å nekte å høre etter, og det er en egenskap som er god å ha. For her inne kan det bare smøres med sukker og vanligvis vil ingen lytte til noe annet så det er bortkastet energi å si noe hver gang. Det blir soveputer jeg ønsket ikke å la deg få lov å sove, fordi du bare trenger å vite at du bestiller av og til feil reaksjoner når du er så redd at du formidler frykten til noen. Det medfører dårlige erfaringer gang på gang og så fortsetter man å gjøre feilene til man gir opp og føler det er tryggest å gå i kloster. De som er litt mer forsiktige tiltrekker av og til enklere kjærlighet og varige forhold fordi mannen får tid på seg. Da sier jeg ikke at de venter i hundre år på dem, men bare at de ikke viser svakhet eller mangel på selvsikkerhet. Det er interessant å lese det du skriver, for jeg er alltid på utkikk etter nye måter å tenke på og reagere på. Jeg har noen venninner som er som du beskriver, enklere å ha med å gjøre, som ikke kjenner på så masse føleriet hele tiden, som ikke tolker og grubler. Jeg må innrømme at jeg syns de virker litt matte og kjedelige, at de har et veldig lite indre følelsesliv, de bare flyter med. Klart menn syns det er veldig lett å forholde seg til. Jeg er mer komplisert, og vil jo aller helst bli elsket for den jeg er, hele den jeg er. Men jeg må si at jeg ikke føler jeg har vist svakhet eller usikkerhet for denne mannen, han aner ikke noe om all min usikkerhet og uro i dette, og han aner heller ikke noe om hva jeg syns om hans manglende kontakt. Det er det bare dere her inne som gjør, for her kan jeg være anonym, og ingen kjenner meg. Jeg viser sjelden disse usikre følelsene ellers. Men jeg skal lese disse ordene igjen, og ta de med meg videre, takk igjen for hjelpen😊 og om du likevel hadde villet legge kort for meg og kjærligheten, i denne situasjonen og generelt, hadde det blitt satt veldig stor pris på😊 Anonymkode: ef565...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 29. juli 2023 #63 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er interessant å lese det du skriver, for jeg er alltid på utkikk etter nye måter å tenke på og reagere på. Jeg har noen venninner som er som du beskriver, enklere å ha med å gjøre, som ikke kjenner på så masse føleriet hele tiden, som ikke tolker og grubler. Jeg må innrømme at jeg syns de virker litt matte og kjedelige, at de har et veldig lite indre følelsesliv, de bare flyter med. Klart menn syns det er veldig lett å forholde seg til. Jeg er mer komplisert, og vil jo aller helst bli elsket for den jeg er, hele den jeg er. Men jeg må si at jeg ikke føler jeg har vist svakhet eller usikkerhet for denne mannen, han aner ikke noe om all min usikkerhet og uro i dette, og han aner heller ikke noe om hva jeg syns om hans manglende kontakt. Det er det bare dere her inne som gjør, for her kan jeg være anonym, og ingen kjenner meg. Jeg viser sjelden disse usikre følelsene ellers. Men jeg skal lese disse ordene igjen, og ta de med meg videre, takk igjen for hjelpen😊 og om du likevel hadde villet legge kort for meg og kjærligheten, i denne situasjonen og generelt, hadde det blitt satt veldig stor pris på😊 Anonymkode: ef565...482 Men du tiltrekker de som bevisst eller ubevisst kan finne på å kjøre over deg eller han som ikke henger med. Nei, beklager, når jeg legger kort eller spår er det på noen jeg vet navn på og da ville jeg sett på 1) han og 2) deg på ordentlig måte og jeg har ikke navn og da er det for useriøst. Det er ingen som kan spå som legger kort på begge i et legg samtidig pga dere ikke er en person og det går ikke an å stole på å se på f.eks deg hva han føler når det bare er hva du tror, er redd for og håper som kommer frem. Må se på han for å se hva han tenker og føler også. Det er 78 kort i kortstokken og det betyr at de skal brukes for å få et nøyaktig bilde siden alle dekker deler av menneskesinnet og alle har alle i seg hele tiden, bare ulikt fordelt. På hver av dere. Så selv om det ikke tar lang tid å se over det fordi vi ikke sitter og leser opp forklaringene på 78 kort, så tar det litt lengre enn å lese kortforklaringer og skrive DEM ned på 3-4 slik som svarer her, selv om vi bare sjekker ut hva som er relevant for deg og situasjonen, men vil ha helhetsbildet - ikke av deg som forteller hva du tror, men det (helst uten hjelp) og hvor du er på villspor for å kunne rettlede deg i forhold til akkurat ham. Interessant det du skriver om det indre følelseslivet til venninnene dine kontra deg. De har minst 78 følelser og tanker de også som du, men noen er nok mindre aktive enn dine. Det vil si; de sier det kanskje ikke så høyt og er flinkere å skjule dem, men de er sikkert ikke slik du kjenner dem når de er alene med menn de heller. Det er derfor vi tar med alle helst, selv om noen ikke er aktive i øyeblikket da det også gir viktig informasjon. Fordi ingen har 'måtehold', 'den hengte mann' og 'lovers' bare i sjelslivet sitt som en skulle tro når noen spår med 3 kort. Kanskje de bare ikke overtenker så mye og derfor ikke tiltrekker seg så mange problemer som du gjør fordi det skapes i hodet og når du tenker mye på noe blir det jo et større problem som må ut til slutt for å få luftes...Du er jo hva du tenker, men det går an å justere litt på de også. Jeg tror at du helst ville fått opp det jeg har skrevet om jeg hadde lagt kort, og hvertfall var det det jeg ville fokusert på å gni inn. Han er jeg som sagt mer usikker på bortsett fra at det hvertfall virker som han er litt skremt; utfra hva DU skriver. Jeg hadde uansett ikke tatt med noe jeg ikke så som viktig og som du var fullt klar over selv, bortsett fra i en bisetning. Som du ser; jeg driver litt cold-reading NÅ og skjuler det ikke fordi det litt for å vise hvor lett det er når dere skriver så mye. Det blir da lett å lure dere til å tro noen ser/er klarsynte, men de ser bare det leser og svarer utfra egne erfaringer og tanker og hva de tror skal skje!!!! Jeg mener det jeg skriver altså! Jeg leker ikke med deg. Endret 29. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 29. juli 2023 #64 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er interessant å lese det du skriver, for jeg er alltid på utkikk etter nye måter å tenke på og reagere på. Jeg har noen venninner som er som du beskriver, enklere å ha med å gjøre, som ikke kjenner på så masse føleriet hele tiden, som ikke tolker og grubler. Jeg må innrømme at jeg syns de virker litt matte og kjedelige, at de har et veldig lite indre følelsesliv, de bare flyter med. Klart menn syns det er veldig lett å forholde seg til. Jeg er mer komplisert, og vil jo aller helst bli elsket for den jeg er, hele den jeg er. Men jeg må si at jeg ikke føler jeg har vist svakhet eller usikkerhet for denne mannen, han aner ikke noe om all min usikkerhet og uro i dette, og han aner heller ikke noe om hva jeg syns om hans manglende kontakt. Det er det bare dere her inne som gjør, for her kan jeg være anonym, og ingen kjenner meg. Jeg viser sjelden disse usikre følelsene ellers. Men jeg skal lese disse ordene igjen, og ta de med meg videre, takk igjen for hjelpen😊 og om du likevel hadde villet legge kort for meg og kjærligheten, i denne situasjonen og generelt, hadde det blitt satt veldig stor pris på😊 Anonymkode: ef565...482 Du snakket om følelser litt tidlig. Etter min mening bør det være lov, men det er ofte et effektivt middel til å få de bort mer enn at de nærmer seg hvis de ikke er helt der at de har rukket å definere følelsene sine ennå og det kan virke mot sin hensikt. Jeg husker ikke helt om det var deg, men tror du nevnte at det var en i vennegjengen også så det kan være nok til at han blir redd for at han ikke skal innfri og skuffe deg og hqn blir frenstilt som noe han ikke er senere. For du er skuffet nå og føler deg litt lurt, men det er nok ikke hele bildet og så enkelt. Hva haster med å si følelser? Når det sies er det jo helst fordi du ønsket innerst inne at han skulle si det samme og du få bekreftelse og i tillegg er det en måte å si; ikke lek med meg (frykten din) - hva skal en stakkar man gjøre eller si? Lurest er bare å treffe dem, de spør når de begynner å ha lyst på bekreftelser de også og da vet du hvertfall at tiden er inne for å si noe. Det er ingen regler uten unntak, men han virket som han var skremt og det skal som sagt ikke alltid mye til. Så lager du deg dine egne tanker, med en gang tenker i verste fall og da er det altså på tide å trykke på pauseknappen før det blir mer kaos mellom dere slik at det kanskje løses. Du virket bare for redd og redde folk gjør forhastede handlinger og konklusjoner. Jeg mente bare å si 'pust' slik at du ikke skaper nøyaktig den situasjonen du er redd for hvis det kan unngås og rettes opp i. Han behøver ikke hverken ha vært eller ikke være uinteressert nå, mest sannsynlig interessert ellers ville han jo ikke prøvd seg, bare ikke nådd nivå hvor han tenker så langt frem ENNÅ, ubesluttsom og trenger sitt tempo og ikke ditt (som er et par hakk foran). Når du ser/snakker med han neste gang smil og prøv å oppføre deg som vanlig og la han få sjanse å rette opp uten å 'hjelpe han i gang' fordi han klarer å hente seg inn om han vil hvis han er mann og ikke lus. Klart du skal bli elsket for den du er; men av og til må det tas gradvis og være en tilvenningssak og han må jo ha likt deg og du har ikke gitt han grunn å mislike deg. Og noen ganger er noen litt mye den de er fordi den redselen for å ikke bli elsket for den de er er der og bli såret tar litt overhånd, mens når de blir elsket og føler seg trygge er de en annen og litt enklere person å forholde seg til, men likefullt den du er. Som jeg har nevnt; det er bare noe du kan tenke over, som et innspill fra sidelinjen og ikke som en spådom eller forsøk på det fra min side. Endret 29. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 29. juli 2023 #65 Del Skrevet 29. juli 2023 Jobber noen av disse klarsynte på sykehus, med hodetelefoner? Det samme med horoskop for noen? Slik at noen ensomme sjeler skal kjenne seg igjen i noe? Nå er det vitterlig ut av KG for godt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #66 Del Skrevet 29. juli 2023 Lawyam skrev (11 timer siden): Du snakket om følelser litt tidlig. Etter min mening bør det være lov, men det er ofte et effektivt middel til å få de bort mer enn at de nærmer seg hvis de ikke er helt der at de har rukket å definere følelsene sine ennå og det kan virke mot sin hensikt. Jeg husker ikke helt om det var deg, men tror du nevnte at det var en i vennegjengen også så det kan være nok til at han blir redd for at han ikke skal innfri og skuffe deg og hqn blir frenstilt som noe han ikke er senere. For du er skuffet nå og føler deg litt lurt, men det er nok ikke hele bildet og så enkelt. Hva haster med å si følelser? Når det sies er det jo helst fordi du ønsket innerst inne at han skulle si det samme og du få bekreftelse og i tillegg er det en måte å si; ikke lek med meg (frykten din) - hva skal en stakkar man gjøre eller si? Lurest er bare å treffe dem, de spør når de begynner å ha lyst på bekreftelser de også og da vet du hvertfall at tiden er inne for å si noe. Det er ingen regler uten unntak, men han virket som han var skremt og det skal som sagt ikke alltid mye til. Så lager du deg dine egne tanker, med en gang tenker i verste fall og da er det altså på tide å trykke på pauseknappen før det blir mer kaos mellom dere slik at det kanskje løses. Du virket bare for redd og redde folk gjør forhastede handlinger og konklusjoner. Jeg mente bare å si 'pust' slik at du ikke skaper nøyaktig den situasjonen du er redd for hvis det kan unngås og rettes opp i. Han behøver ikke hverken ha vært eller ikke være uinteressert nå, mest sannsynlig interessert ellers ville han jo ikke prøvd seg, bare ikke nådd nivå hvor han tenker så langt frem ENNÅ, ubesluttsom og trenger sitt tempo og ikke ditt (som er et par hakk foran). Når du ser/snakker med han neste gang smil og prøv å oppføre deg som vanlig og la han få sjanse å rette opp uten å 'hjelpe han i gang' fordi han klarer å hente seg inn om han vil hvis han er mann og ikke lus. Klart du skal bli elsket for den du er; men av og til må det tas gradvis og være en tilvenningssak og han må jo ha likt deg og du har ikke gitt han grunn å mislike deg. Og noen ganger er noen litt mye den de er fordi den redselen for å ikke bli elsket for den de er er der og bli såret tar litt overhånd, mens når de blir elsket og føler seg trygge er de en annen og litt enklere person å forholde seg til, men likefullt den du er. Som jeg har nevnt; det er bare noe du kan tenke over, som et innspill fra sidelinjen og ikke som en spådom eller forsøk på det fra min side. Takk igjen for gode refleksjoner, det er alltid lærerikt å se situasjoner fra andre synspunkt, og få høre andres erfaringer med lignende saker. Jeg er enig i at man ikke bør ta alvorsprater om følelser for tidlig. Årsaken til at jeg såvidt tok det opp nå, var at jeg avviste han den gangen han tok initiativ. Jeg ville på en eller annen måte si at jeg var åpen for tanken. Og jeg buste ikke på med følelser altså, jeg sa bare at jeg var åpen for å utforske dette, møtes litt å St vi begge kunne kjenne på det. Jeg sa ikke at jeg var forelsket eller at jeg var klar for forhold, på ingen måte. Så jeg syns egentlig ikke det var for mye, siden han tross alt hadde sagt noe lignende den gangen han tok initiativ. Men jeg skjønner at han kanskje ble litt skremt likevel, og han trenger tid til å tenke over dette. Jeg ønsker jo også at vi skal trå varsomt her. Men jeg hadde kanskje likevel håpt på en sms eller to, spørsmål om jeg har en fin dag eller lignende. Et eller annet løst og lett som opprettholder kontakten litt. Men det er ok, jeg lar han ta neste initiativ. Men man skal jammen meg være sterk for å stå i sånne situasjoner.. Anonymkode: ef565...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 29. juli 2023 #67 Del Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk igjen for gode refleksjoner, det er alltid lærerikt å se situasjoner fra andre synspunkt, og få høre andres erfaringer med lignende saker. Jeg er enig i at man ikke bør ta alvorsprater om følelser for tidlig. Årsaken til at jeg såvidt tok det opp nå, var at jeg avviste han den gangen han tok initiativ. Jeg ville på en eller annen måte si at jeg var åpen for tanken. Og jeg buste ikke på med følelser altså, jeg sa bare at jeg var åpen for å utforske dette, møtes litt å St vi begge kunne kjenne på det. Jeg sa ikke at jeg var forelsket eller at jeg var klar for forhold, på ingen måte. Så jeg syns egentlig ikke det var for mye, siden han tross alt hadde sagt noe lignende den gangen han tok initiativ. Men jeg skjønner at han kanskje ble litt skremt likevel, og han trenger tid til å tenke over dette. Jeg ønsker jo også at vi skal trå varsomt her. Men jeg hadde kanskje likevel håpt på en sms eller to, spørsmål om jeg har en fin dag eller lignende. Et eller annet løst og lett som opprettholder kontakten litt. Men det er ok, jeg lar han ta neste initiativ. Men man skal jammen meg være sterk for å stå i sånne situasjoner.. Anonymkode: ef565...482 Du har sikkert ikke sagt for mye. Han har tålt lite. Som sagt; jeg leste reaksjonene og følelsene dine rundt det hele og ble redd du sa mer for tror ikke det ville vært vært riktig taktikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #68 Del Skrevet 29. juli 2023 Lawyam skrev (7 minutter siden): Du har sikkert ikke sagt for mye. Han har tålt lite. Som sagt; jeg leste reaksjonene og følelsene dine rundt det hele og ble redd du sa mer for tror ikke det ville vært vært riktig taktikk. Enig i det😊 takk for hjelpen og engasjementet😊 Anonymkode: ef565...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 29. juli 2023 #69 Del Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Enig i det😊 takk for hjelpen og engasjementet😊 Anonymkode: ef565...482 Takk for at du lyttet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #70 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 12.23): Jeg gir det gjerne et forsøk hvis noen har fått noe ut av dette og den klarsynte har veiledet ærlig. Men jeg tar ikke sjansen på å ringe hvis ingen vil anbefale noen. Anonymkode: 908bb...a22 Vet ikke om noen seriøse. Anonymkode: a53df...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #71 Del Skrevet 31. juli 2023 Ok her er mitt syn: Ringte flere klarstynte en periode, og alle var av de "TOPP 5 " i Norgen, altså super seriøse, hadde vært i media i både aviser og TV, SPILTE INGEN ROLLE, ALT VAR BULLSHIT. De "flinke" er bare gode til å lese mennesker og høre godt etter hva man sier og dermed virker som de spår. Den verste opplevelsen er kanskje hun Malu som sa for 1 år siden at mannen jeg datet kom til å gjøre det slutt og det var bedre om jeg gjorde det slutt først. Vi er samboere nå og har det bedre enn noensinne. Hun sa også jeg kom til å få en stor sum penger i Juni, jeg venter enda Jeg skulle også få en ny jobb i Februar og trives så godt, jeg jobber fortsatt i samme jobb og har det kjipt mens jeg leter. Så nei, SPÅDAMER er bare piss. Anonymkode: c98d0...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #72 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok her er mitt syn: Ringte flere klarstynte en periode, og alle var av de "TOPP 5 " i Norgen, altså super seriøse, hadde vært i media i både aviser og TV, SPILTE INGEN ROLLE, ALT VAR BULLSHIT. De "flinke" er bare gode til å lese mennesker og høre godt etter hva man sier og dermed virker som de spår. Den verste opplevelsen er kanskje hun Malu som sa for 1 år siden at mannen jeg datet kom til å gjøre det slutt og det var bedre om jeg gjorde det slutt først. Vi er samboere nå og har det bedre enn noensinne. Hun sa også jeg kom til å få en stor sum penger i Juni, jeg venter enda Jeg skulle også få en ny jobb i Februar og trives så godt, jeg jobber fortsatt i samme jobb og har det kjipt mens jeg leter. Så nei, SPÅDAMER er bare piss. Anonymkode: c98d0...33e Ikke skjær alle over en kam. Har hørt flere historier som stemte. Men dette var på konsultasjoner hjemme hos synske. Tror ikke klarsynte driver hjemmekonsulyasjoner lenger. Har hørt at Mikael Winger har hjulpet politiet i noen saker. Politiet bruker også andre klarsynte. Anonymkode: 908bb...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #73 Del Skrevet 1. august 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Ikke skjær alle over en kam. Har hørt flere historier som stemte. Men dette var på konsultasjoner hjemme hos synske. Tror ikke klarsynte driver hjemmekonsulyasjoner lenger. Har hørt at Mikael Winger har hjulpet politiet i noen saker. Politiet bruker også andre klarsynte. Anonymkode: 908bb...a22 Jeg forstår at du har et behov for å tro på dette, men det FINNES IKKE KLARSYNTE. Michael Winger er heller ikke klarsynt. Anonymkode: c98d0...33e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #74 Del Skrevet 1. august 2023 Politiet bruker klarsynte? Kilde på det takk. Anonymkode: 90116...ba3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegsierdetsomdeter Skrevet 1. august 2023 #75 Del Skrevet 1. august 2023 Hvorfor skal du ringe en klarsynt? Og hvilken effekt har det egentlig. Man skaper sin egen fremtid , er bare å velge et rikt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #76 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår at du har et behov for å tro på dette, men det FINNES IKKE KLARSYNTE. Michael Winger er heller ikke klarsynt. Anonymkode: c98d0...33e Oh, the ignorance😊 Anonymkode: ef565...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #77 Del Skrevet 2. august 2023 On 7/24/2023 at 12:23 PM, AnonymBruker said: Jeg gir det gjerne et forsøk hvis noen har fått noe ut av dette og den klarsynte har veiledet ærlig. Men jeg tar ikke sjansen på å ringe hvis ingen vil anbefale noen. Anonymkode: 908bb...a22 Jeg er klarsynt og kan allerede nå se at hvis du ringer til klarsynte så får du dårligere råd. Anonymkode: 19a59...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #78 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 23.32): Hei igjen, til deg som la kort😊 Kan jeg få spørre om en ting til? I tilfelle du får inn noe ang dette? Er han generelt veldig forsiktig med hvordan han uttaler seg og hvilke ord han bruker? Etter at jeg tok initiativet til en samtale ang relasjonen vår for noen dager siden, og fortalte hva jeg følte, hadde jeg regnet med at han tok kontakt på sms for å ta opp igjen tråden, eller i det minste takke for praten, og kanskje ønske å kommunisere videre. Men jeg har ikke hørt noen ting. Ikveld tok jeg derimot kontakt og takket for praten, og ønsket han en god helg. Han skrev helt platonisk tilbake, noe om at det var fint å snakke ut. Og ellers helt platonisk. Jeg føler på så mye usikkerhet nå, det er rett og slett vondt. Og sånn skal det ikke føles i en startfase? Jeg vet du skrev at vi må tåle litt skjørhet i starten, men kommer han til å fortsette sånn som dette? Med platoniske svar på mine initiativ? Er han såpass usikker på oss og veien videre? Eller er han bare veldig forsiktig med ord, sånn generelt? Anonymkode: ef565...482 Hei igjen! Jeg som la kort her… Det jeg skrev om det potensielle forholdet avhenger av hvilke valg dere begge tar. Ingenting av det kommer til å bare «skje». Det kan virke som du fikk litt hetta av situasjonen, og nettopp rådet om å akseptere at ting er skjørt i starten utfordrer deg på usikkerhet og kontrollbehov. Jeg vet dessverre ikke hvordan han vil forholde seg til deg, det jeg ser er at dere to som personer har potensiale for å få til et forhold. Men det krever av deg at du jobber gjennom den usikkerheten som oppstår i deg når han ikke responderer som du vil, eller så fort som du vil. Som personer er dere kompatible, men med noen ulikheter. Spørsmålet blir hva du velger å gjøre med det. Lar du frykten ta overhånd før det i det hele tatt har begynt ordentlig, eller vil du jobbe med usikkerhetene dine i den her skjøre startfasen og la ting få utfolde seg i det tempoet som er «naturlig» for dere begge? Mulig du må ha litt mer is i magen. Men valget er jo ditt. Du ønsker kanskje noen som er mer tydelig og rask på avtrekkeren. Men ingenting er sikkert her i livet og i relasjon med andre så må man la de være som de er også. Ønsker deg alt godt! Anonymkode: ec3ed...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #79 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei igjen! Jeg som la kort her… Det jeg skrev om det potensielle forholdet avhenger av hvilke valg dere begge tar. Ingenting av det kommer til å bare «skje». Det kan virke som du fikk litt hetta av situasjonen, og nettopp rådet om å akseptere at ting er skjørt i starten utfordrer deg på usikkerhet og kontrollbehov. Jeg vet dessverre ikke hvordan han vil forholde seg til deg, det jeg ser er at dere to som personer har potensiale for å få til et forhold. Men det krever av deg at du jobber gjennom den usikkerheten som oppstår i deg når han ikke responderer som du vil, eller så fort som du vil. Som personer er dere kompatible, men med noen ulikheter. Spørsmålet blir hva du velger å gjøre med det. Lar du frykten ta overhånd før det i det hele tatt har begynt ordentlig, eller vil du jobbe med usikkerhetene dine i den her skjøre startfasen og la ting få utfolde seg i det tempoet som er «naturlig» for dere begge? Mulig du må ha litt mer is i magen. Men valget er jo ditt. Du ønsker kanskje noen som er mer tydelig og rask på avtrekkeren. Men ingenting er sikkert her i livet og i relasjon med andre så må man la de være som de er også. Ønsker deg alt godt! Anonymkode: ec3ed...590 Tusen hjertelig takk for svar😊 Jeg velger å la ting være litt skjørt, og velger å jobbe med usikkerheten min rundt dette. Ja, jeg ønsker nok aller helst en som er mer tydelig, en jeg kan være trygg på, som jeg vet med sikkerhet at vil være med meg, men jeg kjenner at det er riktig å la dette få utfolde seg naturlig, gi han den tiden han trenger, selv om det betyr at jeg vil kjenne på mye usikkerhet. Men jeg velger å reagere og tenke annerledes enn jeg har gjort tidligere, og kanskje er det meningen at jeg skal erfare denne usikre følelsen, og tørre å stå i den. Jeg er fullt klar over at denne litt lunkne, forsiktige tilnærmingen fra han betyr at han ikke er så veldig interessert, men det kan også bety at han bare trenger tid. Tiden vil vise, og i mellomtiden får jeg bare tåle å stå i det😊 Alt godt til deg også❤️ Anonymkode: ef565...482 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. august 2023 #80 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei igjen! Jeg som la kort her… Det jeg skrev om det potensielle forholdet avhenger av hvilke valg dere begge tar. Ingenting av det kommer til å bare «skje». Det kan virke som du fikk litt hetta av situasjonen, og nettopp rådet om å akseptere at ting er skjørt i starten utfordrer deg på usikkerhet og kontrollbehov. Jeg vet dessverre ikke hvordan han vil forholde seg til deg, det jeg ser er at dere to som personer har potensiale for å få til et forhold. Men det krever av deg at du jobber gjennom den usikkerheten som oppstår i deg når han ikke responderer som du vil, eller så fort som du vil. Som personer er dere kompatible, men med noen ulikheter. Spørsmålet blir hva du velger å gjøre med det. Lar du frykten ta overhånd før det i det hele tatt har begynt ordentlig, eller vil du jobbe med usikkerhetene dine i den her skjøre startfasen og la ting få utfolde seg i det tempoet som er «naturlig» for dere begge? Mulig du må ha litt mer is i magen. Men valget er jo ditt. Du ønsker kanskje noen som er mer tydelig og rask på avtrekkeren. Men ingenting er sikkert her i livet og i relasjon med andre så må man la de være som de er også. Ønsker deg alt godt! Anonymkode: ec3ed...590 Så kort og så fint kunne DU uttrykke deg! Det var det jeg tydeligvis måtte bruke fire millioner ord for å få sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå