AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #21 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, ikke moden, men pedo?? Slutt å overdrive Anonymkode: 50ca5...a8b På grensen til, betyr ikke at den er pedo. Slutt å overdrive selv. En hårløs liten fyr, ikke ferdig utviklet på noen områder, såvidt kommet ut av gutterommet hos mor, etc. Ser du på det som mandig? Jeg på 31 vil være sammen med en mann, ikke en guttunge. Anonymkode: 1ca72...7c9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #22 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva hvis en av de kom hjem med en jevnaldrende som du heller ikke likte? Er det du eller de som skal være sammen med partneren? Anonymkode: e2272...3fa Heller noen med likt modenhetsnivå. Men mulig denne voksne damen har samme modentsnivå, uansett skummelt. Maktbalansen i et forhold har mye å si når en person har levd livet og tenker på å slå seg til ro Vs en som såvidt har startet sitt voksne liv. Anonymkode: 1ca72...7c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #23 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På grensen til, betyr ikke at den er pedo. Slutt å overdrive selv. En hårløs liten fyr, ikke ferdig utviklet på noen områder, såvidt kommet ut av gutterommet hos mor, etc. Ser du på det som mandig? Jeg på 31 vil være sammen med en mann, ikke en guttunge. Anonymkode: 1ca72...7c9 Da er det DITT valg. Respekter andres valg som du forresten ikke har noe med Anonymkode: 50ca5...a8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #24 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 14 år gammel jente er fremdeles en 14 år gammel jente. Modenhet kan fint finnes i slikt, men de er ikke ferdig utviklet i hjernen før fylte 25. Det er også noe med livserfaringer man får gjennom livet. Jeg hadde opplevd mye vondt og tatt mye ansvar innen jeg var 16. Følsesmessig var jeg langt fra moden, men jeg var mer moden enn mange andre på min alder. Jeg tok valg som andre ikke måtte ta på den alderen. Jeg var likevel ikke moden nok til å være sammen med en på 30+. Anonymkode: 1ca72...7c9 Du er heller ikke moden nok til å kunne skille mellom det å være mer moden enn gjennomsnittet i sin aldersgruppe og det å være moden nok til å gå inn i et forhold med en (annen) voksen person. Du har laget en stråmann. Du tillegger meg påstander jeg ikke har kommet med. Det er ikke særlig voksent gjort. Anonymkode: e2272...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #25 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva hvis en av de kom hjem med en jevnaldrende som du heller ikke likte? Er det du eller de som skal være sammen med partneren? Anonymkode: e2272...3fa De har kommet hjem med noen som ikke var likende. Og da må man jo bare få det til fungere.at eldre blir sammen med så unge, er noe annet. Er de over 25 kan de gjerne komme hjem med noen på 60. Ikke når de er 20år Anonymkode: 0e49c...f17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #26 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da er det DITT valg. Respekter andres valg som du forresten ikke har noe med Anonymkode: 50ca5...a8b Som sagt. Jeg gjør ikke noe med det, jeg bare tenker mitt. Om jeg ikke føler respekt for en slikt valg så gjør jeg ikke det. Anonymkode: 1ca72...7c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #27 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du er heller ikke moden nok til å kunne skille mellom det å være mer moden enn gjennomsnittet i sin aldersgruppe og det å være moden nok til å gå inn i et forhold med en (annen) voksen person. Du har laget en stråmann. Du tillegger meg påstander jeg ikke har kommet med. Det er ikke særlig voksent gjort. Anonymkode: e2272...3fa Jeg har vel ikke prøvd å legge deg til noen meninger du ikke har? Jeg leser et innlegg, gjør en tolkning og svarer ut fra det. Du må gjerne irettesettelse hvor det gikk galt. Anonymkode: 1ca72...7c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #28 Del Skrevet 24. juli 2023 Anonymkode: 174a5...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #29 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har vel ikke prøvd å legge deg til noen meninger du ikke har? Jeg leser et innlegg, gjør en tolkning og svarer ut fra det. Du må gjerne irettesettelse hvor det gikk galt. Anonymkode: 1ca72...7c9 I tilfelle det var uklart: å være moden som 14-åring betyr å være mer moden enn gjennomsnittet av 14-åringer. Det betyr IKKE "å være klar for å gå inn i et forhold med en flere titalls år eldre person". Anonymkode: e2272...3fa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #30 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Guttunge…Han er ikke 15. Anonymkode: 50ca5...a8b Var det jeg trodde når jeg leste overskriften. Men sånt hadde jo vært ulovlig 😅 Anonymkode: dfcc6...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #31 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Når man nærmer seg 40 er gutter i 20-årene guttunger Jeg tenker at hun må være ekstremt umoden. Jeg er 36 år og kunne aldri vært sammen med en jeg nesten kunne vært mor til. Det er bare sinnsykt ekkelt! Anonymkode: c5afb...54a Ja de er dilla på Pokemon og. Går på kino og ser på barnefamilier liksom.. super Mario og den slags. Hun går rundt med Pokemon klær. Vi har vært beste benonner i msnge år men jeg døler jeg bare vokser fra henne nå. Anonymkode: c8853...726 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #32 Del Skrevet 24. juli 2023 Hennes liv og så lenge begge er over myndighets alder så kan du la meningene dine være oppi hode ditt, og så får du være gla venninne din har funnet seg noen. Og så er det opp til henne hva fremtiden bringer Anonymkode: dfcc6...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #33 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Da er det DITT valg. Respekter andres valg som du forresten ikke har noe med Anonymkode: 50ca5...a8b TS her. Nei ingen har noe med det. Men når folk tar slike valg må de regne med å venner føler seg utilpass med swm og kanskje trekker seg vekk og ikke gidder å ha mer kontakt Anonymkode: c8853...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #34 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja de er dilla på Pokemon og. Går på kino og ser på barnefamilier liksom.. super Mario og den slags. Hun går rundt med Pokemon klær. Vi har vært beste benonner i msnge år men jeg døler jeg bare vokser fra henne nå. Anonymkode: c8853...726 Venner vokser noen ganger fra hverandre, og dere er kanskje der uansett denne unge kjæresten eller ei. Anonymkode: dfcc6...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #35 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hennes liv og så lenge begge er over myndighets alder så kan du la meningene dine være oppi hode ditt, og så får du være gla venninne din har funnet seg noen. Og så er det opp til henne hva fremtiden bringer Anonymkode: dfcc6...058 Nei.. men så er det mitt valg om jeg orker å henge med dem eller ikke. Hadde du giddi å henge med ei venninne som var sammen med en dere kunne vært mødrene til og som hadde dilla på Pokemon og super Mario? Anonymkode: c8853...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #36 Del Skrevet 24. juli 2023 Mulig bare jeg føler dette er skikkelig feil. For da jeg var 20 så var moren min 38. Anonymkode: 1ca72...7c9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #37 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): TS her. Nei ingen har noe med det. Men når folk tar slike valg må de regne med å venner føler seg utilpass med swm og kanskje trekker seg vekk og ikke gidder å ha mer kontakt Anonymkode: c8853...726 Vel, om jeg var din venninne, ville JEG trukket meg unna Anonymkode: 50ca5...a8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #38 Del Skrevet 24. juli 2023 tussi84 skrev (1 time siden): Mind your own business. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle andre skal bry seg om hvilke valg andre tar? Enig i det forsåvidt, ts burde holde meningen sin for seg selv i det virkelige livet, men dette er et diskusjonsforum, så det må være lov å diskutere aldersforskjellen. Jeg har ingen tro på at et slikt forhold vil vare , samtidig bryr det meg midt bak at noen vil prøve. Anonymkode: a5e99...a73 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 24. juli 2023 #39 Del Skrevet 24. juli 2023 Skjønner ikke problemet ditt, ts. Det er jo ikke du som er sammen med ham. La vær å være sammen med begge to om det er et så stort problem for deg, men det beviser i så fall at du er utrolig sneversynt. Aldersforskjell spiller ingen rolle, og hun er da langt fra pedofil! Har selv vært sammen med en mann som var mye eldre enn meg, og både min familie og mine venner tok heldigvis imot han med et åpent sinn og åpne armer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #40 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel, om jeg var din venninne, ville JEG trukket meg unna Anonymkode: 50ca5...a8b Javel så du synes det er jeg som er rar som synes det er unormalt og kvalmt? Anonymkode: c8853...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå