Gå til innhold

Venninne som er sammen med en guttunge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Forsåvidt enig når det gjelder forhold, men bare for sex er det ok.  Jeg er 38, og har hatt himmelsk god sex med en på 25. 

Anonymkode: 8dedf...f08

Sex med en på 25 er da noe helt annet enn en gutt på 19. 

Endret av anonym111111
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er problemet? det synes jo å funke greit. Folk må være mer rause. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anonym111111 skrev (10 minutter siden):

Sex med en på 25 er da noe helt annet enn en gutt på 19. 

I innlegget jeg siterte, var det snakk om gutter i 20 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

SLUTT Å MISBRUK ORDET PEDOFIL FOR HELVETE

Dere ødelegger og vanner ut betydningen!

Jeg ble misbrukt av en pedofil. Jeg var 2-5 år!!! Det er hva en pedofil er! En som ødelegger BARN! Barn under pubertetsalder! En dame som ligger med en 19-åring er LANGT I FRA å være en jævla pedo. Slutt å snakke om ting dere aner ingenting om!

Anonymkode: c6451...302

Jeg sa på grensen til. Sjekk hele setninger før du kommenterer. 

Anonymkode: 1ca72...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus85 skrev (30 minutter siden):

Modenhet er ikke det samme som pubertet 🤣 Før du gjør deg opp en mening om disse folka, kanskje du burde modne litt selv? 

Det kan godt hende at jeg også må modnes, i følge deg. 

Leser du hva ts senere skriver om interessene til damen. Det er altså ingen normal dame med modenhetsnivå etter ca alder. Pokemon ble jeg ferdig med på barneskolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I tråden handler det om fra da han var 19. Hadde du ligget med en 19 åring da du var 34?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Faen så dømmende vi skulle være, da.

Pass dine egne saker, TS.

Anonymkode: c2f81...725

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ok, HI handler jo om et par som ble sammen da gutten var 19 og hun i midten av 30-åra. Jeg ønsket bare å få fram at de årene fra 19 til 25 nok er de årene som gjør en gutt til mann, man blir mer moden, og kroppen vokser seg ferdig fysisk. Tror ikke trådstarter hadde reagert på samme måte om venninnen hennes ble sammen med en mann på 25, så det blir liksom to ulike ting. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er midt i 30-årene selv, og jobber med ungdom på 19. Og mange av de begynner absolutt å se voksne ut, og jeg kan objektivt se at flere av de er blitt kjekke og sjarmerende (ungdom er jo ofte pene og morsomme i den alderen), men absolutt alle jeg kjenner er fortsatt "barn", selv de som fremstår veldig reflekterte og modne for alderen er likevel mye mer "barna mine" enn de kunne vært potensielle partnere. Det var jo jeg også på den alderen. Jeg hadde selv syntes det hadde vært litt ekkelt og vanskelig om en venninne ble sammen med en 19-åring, selv om jeg likevel ikke synes man skal dømme. Kjærlighet er kjærlighet, og selv om jeg tenker at man fort kan utnytte en sårbar 19 åring også "denne veien", så er det noen som treffer hverandre i den alderen uten at det er noen skjeiv maktbalanse på noen måte. Og da er det jo greit, selv om jeg aldri kunne gjort det selv.

Anonymkode: 9b3df...c7e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Faen så dømmende vi skulle være, da.

Pass dine egne saker, TS.

Anonymkode: c2f81...725

🤣🤣

Anonymkode: c8853...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Det er jo litt på grensa, ettersom de ble sammen da han var 19 - 19-åringer kan være ganske umodne og bli leda inn i forhold som ikke er bra for dem. Er han veldig moden for alderen, og hun kanskje litt barnslig, er det ikke så ille. Men det er veldig stor aldersforskjell når den yngste er så ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jah altså ei venninne blei sammen med en fue ds hu var godt over 30 og han var 19. Nå er han 22 eller 23 of hun blir 38. Jeg sines det er veldig merkelig. Hsdde han vært i 30 årene og hun i 40 årene hadde jeg sett annerledes på det. Det er 15 år forskjell. Jeg føler at jeg ikke har noe til felles med dem lenger og er ikke interessert i å ha særlig kontakt. Jeg er flau over de.....

Når de har vært sammen i noen år til så er det plutselig akseptabelt for deg? 😂 

Skal de da være takknemlig for at du da "ser annerledes på det"?

De er voksne mennesker. Hva du mener spiller ingen rolle.

Anonymkode: b1035...35c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Når de har vært sammen i noen år til så er det plutselig akseptabelt for deg? 😂 

Skal de da være takknemlig for at du da "ser annerledes på det"?

De er voksne mennesker. Hva du mener spiller ingen rolle.

Anonymkode: b1035...35c

Det hadde vært mindre rart om de ble sammen når han var 30 og hun i 40-årene. Ikke mindre rart om det går noen år, det er jo fortsatt rart å ha bli sammen med en tenåringsgutt når du er en kvinne i midten av 30-årene. Smaken er forskjellig, og om hun blir tent og forelsket i gutter på den alderen, så er det egentlig ikke noe andre har noe med. Men at folk synes det er litt rart, bør hun forstå, for vanlig er det ikke. 

Endret av anonym111111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Litt usikker på hva jeg hadde syntes om min sønn på 20 kom hjem med dame på 35. Hadde ikke likt det om min datter som er 19 kom hjem med mann over 30 år heller.

Anonymkode: 0e49c...f17

Samme her! 

Anonymkode: 19f62...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er i 20 årene og hun i 30 årene.

Du syns det hadde vært bedre om de blir sammen når han er i 30 årene og hun i 40 årene? Da hadde du sett annerledes på det skriver du. Det er tross alt 15 års forskjell.

Aldersforskjellen vil være den samme.

Alle modnes ikke likt. Har de det bra sammen så prøv å være glad for at de har det bra sammen.

Anonymkode: 6146b...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jah altså ei venninne blei sammen med en fue ds hu var godt over 30 og han var 19. Nå er han 22 eller 23 of hun blir 38. Jeg sines det er veldig merkelig. Hsdde han vært i 30 årene og hun i 40 årene hadde jeg sett annerledes på det. Det er 15 år forskjell. Jeg føler at jeg ikke har noe til felles med dem lenger og er ikke interessert i å ha særlig kontakt. Jeg er flau over de.....

Er du full? Makan til skrivefeil har jeg ikke sett på lenge. 

Du re lev rave missluenig. 

Anonymkode: b5271...e1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er i 20 årene og hun i 30 årene.

Du syns det hadde vært bedre om de blir sammen når han er i 30 årene og hun i 40 årene? Da hadde du sett annerledes på det skriver du. Det er tross alt 15 års forskjell.

Aldersforskjellen vil være den samme.

Alle modnes ikke likt. Har de det bra sammen så prøv å være glad for at de har det bra sammen.

Anonymkode: 6146b...e00

Det flere reagerte på, var at han kun var 19 da de ble sammen. Ikke vanlig at kvinner midt i 30-årene tenner på tenåringer og ønsker forhold med dem. Hvis de har det bra nå, er det fint for dem, men fortsatt rart at voksne kvinner ønsker forhold til tenåringsgutter, synes jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du full? Makan til skrivefeil har jeg ikke sett på lenge. 

Du re lev rave missluenig. 

Anonymkode: b5271...e1e

Haha, er ikke vanskelig å få sex med en tenåringsgutt dersom man ønsker det, men tror ikke så mange godt voksne kvinner ønsker det. Så tipper ikke TS er misunnelig, hadde hun vært det, hadde hun nok funnet seg en gutt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde nok tenkt at dama er på grensen til pedofil eller er ekstremt barnslig. Jeg hadde ikke gjort noe med det, men jeg hadde tenkt det. 

Pedofil? Mannen var 19 år gammel. Over seksuell lavalder, ferdig med puberteten og myndig. Pedofile tiltrekkes barn som ikke har kommet i puberteten, ofte barn under 10 år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På grensen til, betyr ikke at den er pedo. Slutt å overdrive selv.

Hvis en ung mann på 23 år er «på grensen til» å være 13 år, så er det at en kvinne på 40 har en relasjon med vedkommende på grensen til pedofili.

Jeg tenker at 23 ikke er på grensen til å være 13. Ganske mye skjedde med meg på de 10 årene.

Anonymkode: ec85f...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...