Gå til innhold

Venninne som er sammen med en guttunge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Javel så du synes det er jeg som er rar som synes det er unormalt og kvalmt?

Anonymkode: c8853...726

Ja, det synes jeg 

Anonymkode: 50ca5...a8b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Blåjojo skrev (5 minutter siden):

Skjønner ikke problemet ditt, ts. Det er jo ikke du som er sammen med ham. 
La vær å være sammen med begge to om det er et så stort problem for deg, men det beviser i så fall at du er utrolig sneversynt. 
Aldersforskjell spiller ingen rolle, og hun er da langt fra pedofil! 

Har selv vært sammen med en mann som var mye eldre enn meg, og både min familie og mine venner tok heldigvis imot han med et åpent sinn og åpne armer. 

Men jeg har ikke sagt det er å være pedofil. Men så langt ifra som du sier er jeg ikke enig når han var knappe tre år over lavalder da de ble sammen.... Da er det ikke så langt unna da... Og gutter utvikler seg senere enn damer. Jeg merker at han har mye mindre livserfaring og. Jeg føler meg for voksen i forhold til dem når jeg er med de. Jeg blir sliten. Jeg synes det er viktig at min partner skal ha en fod kjemi med mine venner og familie og når jeg finner en 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mulig bare jeg føler dette er skikkelig feil. For da jeg var 20 så var moren min 38. 

Anonymkode: 1ca72...7c9

Ikke så langt unna oss her hjemme, og jeg kunne ikke datet en på min datters alder. Nå ble jeg mor ung, og mannen min ( ikke hennes far 😅) er nærmere 10 år yngre, men vi traff hverandre når han var 30. det var min smertegrense følte jeg.  Det vil si det er 10 år mellom han og min eldste datter mangler typ 3 dager. Og 9 og 5 mnd mellom meg og han. 

Anonymkode: dfcc6...058

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det synes jeg 

Javel. Det sier litt om deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Javel. Det sier litt om deg 

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men jeg har ikke sagt det er å være pedofil. Men så langt ifra som du sier er jeg ikke enig når han var knappe tre år over lavalder da de ble sammen.... Da er det ikke så langt unna da... Og gutter utvikler seg senere enn damer. Jeg merker at han har mye mindre livserfaring og. Jeg føler meg for voksen i forhold til dem når jeg er med de. Jeg blir sliten. Jeg synes det er viktig at min partner skal ha en fod kjemi med mine venner og familie og når jeg finner en 

Synes du det? Det sier litt om deg 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er fremdeles ikke pedofil! Og han har så vidt jeg kan skjønne valgt det selv. 
At gutter utvikler seg senere enn jenter har heller ikke noe å si. 

Om du blir så sliten av å være sammen med de, så dropp det. 
Men jeg synes heller du skulle unne venninna di gleden ved å ha kjæreste og være forelsket! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jævla duster!

Tror dere virkelig man er pedofil hvis man er sammen med en gutt som er godt over 20 år? 

Å ha en pedofil seksuell tiltrekning innebærer at man hovedsakelig tiltrekkes seksuelt av barn som ikke har kommet i puberteten eller som er i tidlig pubertet.

Anonymkode: ed304...696

Det står at de ble sammen når han var 19. Man kan selvsagt ikke kalle det pedofili, men her skrev man på grensen til. Og det er iallefall veldig uvanlig å bli sammen med en tenåringsgutt, når man selv er midt i 30-åra. Selv om noen kan virke mer modne enn andre, har jo de fleste gutter på den alderen ikke vokst ferdig engang.

Endret av anonym111111
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anonym111111 skrev (33 minutter siden):

Det står at de ble sammen når han var 19. Man kan selvsagt ikke kalle det pedofili, men her skrev man på grensen til. Og det er iallefall veldig uvanlig å bli sammen med en tenåringsgutt, når man selv er midt i 30-åra. Selv om noen kan virke mer modne enn andre, har jo de fleste gutter på den alderen ikke vokst ferdig engang.

Nettopp. Jeg føler meg som en støttekontakt når jeg er med de. De har ikke noen orden på livet sitt. Sitter bare å gamer og deler hennes trygd 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde nok tenkt at dama er på grensen til pedofil eller er ekstremt barnslig. Jeg hadde ikke gjort noe med det, men jeg hadde tenkt det. 

SLUTT Å MISBRUK ORDET PEDOFIL FOR HELVETE

Dere ødelegger og vanner ut betydningen!

Jeg ble misbrukt av en pedofil. Jeg var 2-5 år!!! Det er hva en pedofil er! En som ødelegger BARN! Barn under pubertetsalder! En dame som ligger med en 19-åring er LANGT I FRA å være en jævla pedo. Slutt å snakke om ting dere aner ingenting om!

Anonymkode: c6451...302

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge begge er myndige trenger man vel ikke å blande seg i hva andre liker. Stor aldersforskjell er bare vakkert. Det viser jo bare at kjærligheten er sterkere enn teite normer og liksomregler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ble misbrukt av en pedofil. Jeg var 2-5 år!!! Det er hva en pedofil er! En som ødelegger BARN! Barn under pubertetsalder! En dame som ligger med en 19-åring er LANGT I FRA å være en jævla pedo. Slutt å snakke om ting dere aner ingenting om!

Nei det er ikke å være pedofil men det er jo rart å tenne på en så ung gutt. Han er hvertfall mer gutt enn mann. Men de passer nok sammen siden de er så barnslig i interesser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var 44, datet jeg en på 29. Av de jeg har datet/vært i et langvarig forhold med, var han den mest voksne av alle. Nå hadde han reist en del og hadde eget firma fra han var ganske ung. Tror de ti årene fra 19-29 gjorde ham godt. 

Vi hadde veldig gode samtaler, og jeg kunne være meg selv 100% med ham. Aldri følt meg så ung, vakker og vel, som med ham. 

Jeg har modnet mye de siste 5 årene, men fremdeles er han den jeg kan fortelle alt til, og som reagerer på en voksen og moden måte. 

Hva med å gi de 5 år og han begynner å bli ferdig med utdanningen og muligens jobb. Hvordan blir det da? 

Anonymkode: c9991...36b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Selvsagt kan det ikke sammenliknes. Helt grusomt at noen kan misbruke andre, og spesielt små barn. Men mange pedofile foretrekker jo sex med tenåringer framfor voksne, utvokste kropper. Kanskje derfor noen skrev på grensen til pedofil, men det burde nok vært formulert annerledes. En 19 årig gutt er voksen, men de fleste er ikke ferdig utvokst fysisk, og heller ikke spesielt modne. Så at noen reagerer på at en godt voksen dame blir sammen med en 19-åring, er ikke veldig rart, og kanskje noe man må regne med.

Endret av anonym111111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man nærmer seg 40 er gutter i 20-årene guttunger

Jeg tenker at hun må være ekstremt umoden. Jeg er 36 år og kunne aldri vært sammen med en jeg nesten kunne vært mor til. Det er bare sinnsykt ekkelt! 

Anonymkode: c5afb...54a

Forsåvidt enig når det gjelder forhold, men bare for sex er det ok.  Jeg er 38, og har hatt himmelsk god sex med en på 25. 

Anonymkode: 8dedf...f08

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åjo. Sa rett ut at jeg selv aldri kunne blitt sammen med en så ung da hsswe jeg følt meg pedo. Jeg glemte meg i en samresle bpr jeg var med begge da jeg fortalte om unge gutter som prøvde seg på meg over sosiale medier. Så kommer hu med "ja men sånn aldersforskjell er det mellom oss og da. Ja jeg vet det ss jeg og jeg reagerte på det når dere ble sammen men jeg må jo bare akseptere det. Men jeg kunne aldri gjort det samme".

Utrolig dårlig av deg å vanne ut ordet pedo på den måten. Tenk på de som faktisk er utsatt for en pedofil. Venninna di er ikke det. Og denne kjæresten til venninna di kan jo være mye mer moden og reflektert enn deg.

Anonymkode: 405b2...6eb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
tussi84 skrev (2 timer siden):

Mind your own business. 

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle andre skal bry seg om hvilke valg andre tar? 

Signerer denne. Jeg har selv vært sammen med en der aldersforskjellen var stor på papiret, men jeg har aldri møtt en mann jeg har passet bedre sammen med før. Det som ødela for meg var frykten at han en dag ville ha egne barn.

Anonymkode: f5634...e64

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble sammen da han var 19. Slik jeg kjenner 19 år gamle gutter så finnes det ikke modenhet  

Modenhet er ikke det samme som pubertet 🤣 Før du gjør deg opp en mening om disse folka, kanskje du burde modne litt selv? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke så langt unna oss her hjemme, og jeg kunne ikke datet en på min datters alder. Nå ble jeg mor ung, og mannen min ( ikke hennes far 😅) er nærmere 10 år yngre, men vi traff hverandre når han var 30. det var min smertegrense følte jeg.  Det vil si det er 10 år mellom han og min eldste datter mangler typ 3 dager. Og 9 og 5 mnd mellom meg og han. 

Anonymkode: dfcc6...058

Stor forskjell når begge er 10år eldre da

Anonymkode: 0e49c...f17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at denne dama må være ekstremt umoden eller lettere psykisk utviklingshemmet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...