Gå til innhold

Noen som har slanket seg med Ggrete Roede her inne? :)

Iset

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne på Grete Roede epost-kurs nå på mandag. gleder meg veldig, og er kjempemotivert. men må nok gå på flere kurs, da jeg skal ned så mye som 30 kg tilsammen.

men er det noen som har gode erfaringer med dette?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada jeg har veldig god erfaring med Grete Roede kurs. Gikk 4 kurs og ble 23 kilo lettere. Det er nok den rette måten å slanke seg på, man spiser mat, bare litt mindre. Eller veldig mange spiser mere. Det er faktisk ofte sånn at mange har slanket seg fete.

Har gått opp en del av kiloene jeg gikk ned, vurderer sterkt på om jeg skal hive meg på et kurs.. men jeg får se.

Du får iallefall ha lykke til, dette er noe som garantert virker.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til gjest

Tror jeg betalte mellom kr 1200-1300. Da får du en kursbok med oppskrifter i, og så er det åtte møter. Der blir du veid.

Det er forresten bare kurslederen som får vite hva du veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det koster nesten 1500 kr for det første kurset, og så blir det 100 kr billigere for hvert kurs en går. Når en skal ned såpass mye bør en gå på et maxikurs. det er for de som skal gå ned mer enn 20 kg. da går en flere kurs på rekke og rad sammen med de samme folka som også skal ned masse. Da slipper en de som bare skal ned 5 kg, og det er lite motiverende å gå på kurs sammen med, tro meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si at jeg har gode erfaringer fra denne måten å slanke seg på. men nå har jeg og noen andre venninner (som alle eer blakke) startet vårt eget kurs! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei eg har aldri gått på noe kurs men har spist eplesidereddiktbl med god efekt ,holdt opp og merket at eg la littpå meg ,så nå bergynner eg en ny kur igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vet dere hva, jeg har all reskpet for Grete Roede kurs, men du får ikke mer enn det!! Jeg mener det selvsagt skal man lære seg om hvordan skal man spise, men du får ikke ernæring produkter som hjelper deg, på kjøpet.

Jeg var overvektig og kjempe sliten, og hadde ikke lyst til å starte med noe som helst "kur" som kanskje kunne hjelpe meg der og da og så legge på meg rett etterpå.

For å bevise vennina mi at disse "natur produkter", som hun brukte, ikke fungerte og var bare tull, så begynte jeg på produkter. Jeg kunne ikke tro på at det kunne være sant. Jeg ble kvitt 13 kilo på ca. 4 mnd, uten å sulte meg og forsatt spiser favoritt maten min. Og har ingen problem med å holde kiloene borte. Så jeg tapte ingen ting, bare 13 kilo fett! For samme pris som dere betaler for kurset får jeg produkter som gir meg meget balansert ernæring og effekten av det er at jeg går faktisk ned i vekt. Det er ikke snakk om å spise mindre, men riktig!

Resultatet mitt var så fenomenalt, at jeg selv har startet å jobbe med det. Så hvis det er noen som lurer på hva dette er, så ta kontakt med meg!

E-post adresse fjernet. @lfa (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paprika, ikke innlogget

Et godt tips mens du går på kurset er å bruke www.slankenett.no Der er jeg og masse andre som slanker seg inne og skriver våre egne dagbøker som alle kan se i. Vi støtter hverandre og skriver kommentarer i hverandres dagbøker. Der er det og forum hvor du kan stille spørsmål + chat. Synes det er kjempe oppmuntrende å være blandt masse andre med samme problemene som meg. Lykke til i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paprika: jeg har vært der en stund, men enda lenger på www.slankere.com begge sidene er fenomenale:) jeg er på slankenett under navnet Cathrine, og på slankere med dette nicket.

Gita: er det herbalife? jeg vil helst ikke bruke pulverkurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...