Gjest lillelou Skrevet 31. juli 2006 #301 Del Skrevet 31. juli 2006 Ååååå,Sunnis! Du er bare så grei som finner fram alle disse nydelige kjolene!!!! Hva skulle jeg gjort uten deg? Og så; Hei til deg, Chica snikleser! Artig å se deg i boka! Jeg deler gjerne den supre bryllupsplanleggeren min med deg,jeg er grei sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. august 2006 #302 Del Skrevet 1. august 2006 Jepp, jeg er fullstendig delbar Elsker å planlegge bryllup vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. august 2006 #303 Del Skrevet 1. august 2006 Du burde gjøre det til en fulltidskarriere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. august 2006 #304 Del Skrevet 1. august 2006 Har tenkt over saken,og tror jeg skal gå for en omslagskjole,ja. Det er ganske flatterende for min figur,og så skal jeg gå til noen bertelurer som driver butikk på Bakklandet og høre om de syr på bestilling. Ooooog så skal vi få fingeren ut og ringe til ambassaden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. august 2006 #305 Del Skrevet 1. august 2006 Du burde gjøre det til en fulltidskarriere. ← Tro meg, hadde jeg kunnet leve godt av det så hadde jeg gjort det på fulltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. august 2006 #306 Del Skrevet 1. august 2006 Det hadde blitt full suksess! Og jeg kunne vært syngedamen du pushet på alle kundene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. august 2006 #307 Del Skrevet 1. august 2006 Det hadde blitt full suksess! Og jeg kunne vært syngedamen du pushet på alle kundene! ← Bøtt øff kårs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå