Gå til innhold

Har du vært på TV noen gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror faktisk det bare er én gang - var publikum i Fem På på NRK da jeg gikk på barneskolen.

Fem På var som Klassequizen i dag, bare for femteklassinger, til info for de som er for unge til å huske 😄

Anonymkode: 3b460...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vært i Holmenkollen på hopprenn,med skolekoret. Mange barn med klær i rødt ,hvitt og blått,vi satt slik at vi lagde det norske flagget. Jeg og ei til ble intervjuet om hva vi syns om å være med. Var på nyhetene,husker det var veldig stas! 😄

Dette var vel rundt slutten av 80-tallet.

Anonymkode: 3bf50...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 10.20):

Tror faktisk det bare er én gang - var publikum i Fem På på NRK da jeg gikk på barneskolen.

Fem På var som Klassequizen i dag, bare for femteklassinger, til info for de som er for unge til å huske 😄

Anonymkode: 3b460...e4a

Samme her, slutten av 80-tallet😅

Anonymkode: f470d...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lokaltv når jeg vant et norgesmesterskap i sjakk som 10åring. Ble spurt om hva jeg tenker på når jeg spiller og jeg kom med noe bullshit om at jeg ser for meg at det er en ekte krig. Aner ikke hvor det kom fra haha.

Anonymkode: 3728f...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er dette et seriøst spørsmål?? Hva i alle dager altså, hva skjer med verden. Folk har virkelig ikke noe liv når det er dette de sitter og lurer på :D :D :D 

Anonymkode: 2c24d...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engang som publikum og en som statist. Nærbilde som statist og ble sendt på NRK. Har sett filmen senere og da var jeg ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt av og til på grunn av jobben. Har fått den tvilsomme gleden å bli profilert av NRK som en type av helt for en hel del år siden. Men var intressant å oppleve hvordan en slik mediasak påvirker relasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja et par ganger, ble netopp sendt et bilde fra serien politi på nrk tror jeg det er. Og var visst filmet der. Var i forbindelse etter pride skytingen, var dagen etter utenfor der man la ned blomster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, mange ganger. Et par ganger planlagt, flere ganger som publikum på div arrangementer, og stoppet på gaten og fått en mikrofon i trynet med “ hva synes du om.. « av tv2  hjelper  deg, nrk sporten og tv nyhetene. 

Anonymkode: a2803...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I et par store gameshow både som deltaker en gang (ufrivillig) og publikum flere ganger (fikk penger for å klappe). Og i en dokumentar. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble intervjuet på Dagsrevyen for et par år siden.  Ble kjent igjen og stoppet på gata etterpå på stedet jeg bor og folk jeg knapt kjenner sendte melding om at de hadde sett meg på tv. Det var helt merkelig 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...