Gå til innhold

Har du vært på TV noen gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker på alt fra nyhetssendinger til reklamefilmer. 

Anonymkode: fd721...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jepp, i 1999 tror jeg det var.

Jeg var pedagogisk leder i en barnehage som skulle delta i en markering på Torgalmenningen i Bergen, der ungene på min avdeling+jeg skulle synge bursdagssanger på 10 språk, sammen med to kjendiser /musikere fra Nrk Super.

Anonymkode: 0950e...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, flere ganger, på nyhetene. Har en stilling som gjør at jeg innimellom uttaler meg i saker som er relevante og aktuelle (helse). 

Anonymkode: 9b9c4...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, faktisk - men det var lokalTV. :ler: 

Anonymkode: 8d876...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, flere ganger. Har også vært på Finsk tv :) Det var i forbindelse med et teateroppsetning jeg var med på

Anonymkode: 7af97...e1b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, flere ganger, men alle gangene har det vært som linselus i forbindelse med  filming av 17.mai tog😂 

Anonymkode: 7f981...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, to ganger. Den ene som barn, fra et kulturarrangement. Så var jeg med på Askeladden på TV2 på tidlig nittitall.

Anonymkode: 182ee...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært i avisen (Aftenposten) og på TV noen ganger (NRK) (altergutt i en kirke).

Anonymkode: 33a61...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det har jeg vært flere ganger. Både på NRK og TV2. Kommer til å dukke opp innimellom fortsatt (på TV2). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jepp. En gang som publikum på et TV-program, var synlig på TV-skjermen når de filmet publikum. En annen gang var jeg på tv og var hovedpersonen selv. 

Dette var i mine yngre dager. Idag ville jeg nok ikke frivillig vært på tv.

Anonymkode: a8e9c...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt random etter at tv2 trengte statister til en nyhetssending ute på gata. Jeg og ei venninne ble bare hulet tak i når vi satt på en benk og skravlet 

Anonymkode: ca03f...78a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jobber i TV, og har blitt spurt noen ganger om å bli med på en eller annen produksjon som statist og slikt, men nei takk. Misliker å bli filmet.

Men selv om jeg dukker unna hver gang jeg ser et kamera, så har jeg vært linselus flere ganger. Typisk i bakgrunnen i en eller annen produksjon, reportasje fra festivaler for eksempel. Prøver å unngå folkene med kamera og mikrofon som en ninja, men de fanger meg alltid opp.

Anonymkode: 4011c...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare som publikum to ganger. I et TV program og en innspilt konsert. I programmet var det nærbilde, og vistes flere ganger i salen. Konsertfilmen så var det ett nærbilde, ellers så var jeg heldigvis ikke noe synlig annet enn det. 

Anonymkode: f094f...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var publikum på et tv-program, men jeg vet ikke om det syntes på sendingen. Husker ikke hvilket program det var heller.

Anonymkode: 8f58d...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja faktisk, veldig overraskende egentlig da jeg hater å bli filmet/tatt bilde av. Men var med i en hel serie for 10-11 år siden. 

Anonymkode: dfc5f...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...