AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Del Skrevet 22. juli 2023 En jeg kjenner har blitt leder for en avdeling i Innovasjon Norge. Samtidig reklamerer han for et produkt (klesplagg) der bedriften bak produktet har mottatt tilskudd på flere hundre tusen fra Innovasjon Norge. Tilskuddet ble gitt før min bekjent ble ansatt, men jeg synes likevel det er umusikalsk. Overreagerer jeg? Hvorfor reklamerer han for akkurat det produktet, og dermed er med på å generere penger inn i selskapet? Jeg synes han blandet kortene veldig, selv om tilskuddet, som sagt, ble gitt før han tiltrådte stillingen. Anonymkode: cbc22...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Del Skrevet 23. juli 2023 Hvordan reklamerer han? Anonymkode: d3f18...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): En jeg kjenner har blitt leder for en avdeling i Innovasjon Norge. Samtidig reklamerer han for et produkt (klesplagg) der bedriften bak produktet har mottatt tilskudd på flere hundre tusen fra Innovasjon Norge. Tilskuddet ble gitt før min bekjent ble ansatt, men jeg synes likevel det er umusikalsk. Overreagerer jeg? Hvorfor reklamerer han for akkurat det produktet, og dermed er med på å generere penger inn i selskapet? Jeg synes han blandet kortene veldig, selv om tilskuddet, som sagt, ble gitt før han tiltrådte stillingen. Anonymkode: cbc22...bd6 Selvfølgelig er det ikke greit. Det høres ganske blåst ut. Anonymkode: 5cde8...c58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 7.17): Hvordan reklamerer han? Anonymkode: d3f18...1f6 Sosiale medier. Anonymkode: cbc22...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå