Gå til innhold

Erfaring med trening/kostholdsapper/online coaching?

Gjest Albbas

Anbefalte innlegg

Gjest Albbas

Noen som har prøvd diverse apper der man betaler for personlig eller upersonlig (vet ikke hva jeg kaller det 😂) "coaching"? Eller lignende? Hva har dere prøvd, hva kostet det, er dere fornøyde? 

Jeg sliter litt med motivasjonen på treningsfronten, trenger noe nytt men lever i tidsklemma så har ikke helt ork til noe nytt. Vurderer å teste noe onlinegreier men vet ikke helt om det egentlig er noe for meg og så er det jo så mye å velge i! Vil bare høre litt erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

FitOn er en prisvinnende, gratis treningsapp. Jeg synes den er helt fantastisk! 

Anonymkode: c68b4...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva slags trening er det du har lyst på? 

Anonymkode: 263a4...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva slags trening er det du har lyst på? 

Anonymkode: 263a4...40e

Styrke. 

Men generelt tenkte jeg folk bare kunne skrive erfaringene sine med ulike tilbydere, er jo sikkert interessant for andre også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke helt det du spør om, men vil gjerne anbefale Caroline Girvan. Hun har flere styrkeprogram liggende ute gratis på YouTube. Har fått helt supre resultater av å følge dem. :) 

Som et generelt råd så anbefaler jeg egentlig å prøve gratis treningsprogram og/eller enkeltøkter på YouTube før man evt. betaler for en app. Det er så mye forskjellig der ute som er veldig lett tilgjengelig gratis. :) Hvis jeg først skulle betalt for noe så måtte det vært personlig og tilpasset meg og ikke en generell plan. 

Anonymkode: ba842...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke helt det du spør om, men vil gjerne anbefale Caroline Girvan. Hun har flere styrkeprogram liggende ute gratis på YouTube. Har fått helt supre resultater av å følge dem. :) 

Som et generelt råd så anbefaler jeg egentlig å prøve gratis treningsprogram og/eller enkeltøkter på YouTube før man evt. betaler for en app. Det er så mye forskjellig der ute som er veldig lett tilgjengelig gratis. :) Hvis jeg først skulle betalt for noe så måtte det vært personlig og tilpasset meg og ikke en generell plan. 

Anonymkode: ba842...7e1

Jeg trenger egentlig ikke et program, jeg har god kontroll på øvelser og valg av disse. Jeg trenger mer et slags "community" eller en coach som kan motivere litt. Eller inspirere litt. Å søke etter nye programmer er ikke motiverende, for da velger man jo ett program og så er man litt stuck (og det er akkurat det jeg synes er så kjedelig). 

Hadde penger ikke vært en issue hadde jeg for eksempel kjøpt oppfølging av Maks prestasjon. Eller en fysisk, dyktig PT. Men det blir veldig dyrt, så jeg prøver å sjekke om det finnes en mellomting folk er fornøyd med. Youtube-programmer er ikke noe for meg, men jeg bruker youtube masse for å terpe teknikk. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...