AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Del Skrevet 22. juli 2023 Konseptet var morsomt når det kom, men nå er det oppbrukt! «Kjøpeflamme!» Jeg tror jeg klikker snart 🤯🙄🤬 Takk for meg 🙂 Anonymkode: 67a47...1a9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juli 2023 #2 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 10.50): Konseptet var morsomt når det kom, men nå er det oppbrukt! «Kjøpeflamme!» Jeg tror jeg klikker snart 🤯🙄🤬 Takk for meg 🙂 Anonymkode: 67a47...1a9 Det er skikkelig teit ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 3. august 2023 #3 Del Skrevet 3. august 2023 Seriøst lei av de reklamene ja. Og ikke minst Telenor med "This girl is on fire". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. august 2023 #4 Del Skrevet 3. august 2023 Janina1 skrev (5 timer siden): Seriøst lei av de reklamene ja. Og ikke minst Telenor med "This girl is on fire". Ja den er grusom, ørene min blør hver gang jeg hører den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Del Skrevet 3. august 2023 Angående den infernalske Telenorjenta og den inn i helvete satans skjærende skrikestemmen: (beklager språket, men jeg er lei) Jeg tillater meg å linke til denne artikkelen, hvor Telenor presterer å lire av seg at så lenge folk vil ha mer, så står vi i det. Du verden, så ridderlig. Anonymkode: 35ed2...097 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå