AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Del Skrevet 22. juli 2023 Hei, jeg er nå 16 dpo etter spontanabort og testet positiv dpo 9, men synes testen min er svak for å være 16 dpo (legen sier det og). Han nevnte da at det kunne mulig være en exu. Hva tenker dere? Venter på svar fra hcg. samtidig er jeg lengre hvis jeg skal ta utgangspunktet til når spontanaborten startet, men hvis jeg skal forholde meg eggløsning, så er jeg 16 dpo. Hva hadde dere tatt stilling til? Anonymkode: fe1c3...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Del Skrevet 22. juli 2023 Hadde tatt stilling til eggløsning om du er sikker på når den var. Og testen din er helt super for 16 dpo, slike tester er ikke pålitelig å måle fremgang i hcg stigning. Dette pga av mengden fargestoff kan variere fra test til test, selv innafor samme merke, samt når tid på døgnet den er tatt, hvor mye man har fått i seg av væske (mat/drikke) i timene før. Eneste som kan bekrefte at hcg øker som det skal er blodprøver med ett par dagers mellomrom. Og gratulerer med ny spire 😊 Anonymkode: 79e59...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå