Gå til innhold

Sports BH

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min sports bh på G-sport. Den funker ok, men jeg er ute etter en skikkelig kvalitets bh...Vil at puppene mine skal sitte som støpt mens jeg trener. Liker ikke at de deiser opp og ned. :ler:

Hvilken sports bh bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker en treningsbh fra Swegmark som jeg synes er veldig god, merker ikke puppene når jeg trener. Jeg har ganske små pupper, men bhen virker kraftig, så jeg går ut ifra at de med større pupper også kan synes at den er komfortabel. Du får kjøpt den på Lindex, den koster ca. 200,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra Rölich (eller noe i den duren) den funker kjempefint, men så har jo ikke jeg verdens største pupper heller, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en treningsbh fra Swegmark som jeg synes er veldig god, merker ikke puppene når jeg trener. Jeg har ganske små pupper, men bhen virker kraftig, så jeg går ut ifra at de med større pupper også kan synes at den er komfortabel. Du får kjøpt den på Lindex, den koster ca. 200,- :)

Har også berre sports-bhar herifrå. Er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sverget til Champion tidligere, men er nå gått over til Triumph. Swegmark likte jeg ikke. har D-pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra Rölich (eller noe i den duren) den funker kjempefint, men så har jo ikke jeg verdens største pupper heller, da...

Rönisch? De har for det meste mer topp-aktige sports-bh'er. Bra kvalitet, men altså best for de med litt midre pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champion er super til oss med små pupper (A og B-cup), men ikke noe særlig for dem som er større.

Joda! Jeg bruker 70 C og er strålende fornøyd med min Champion, puppene sitter virkelig som støpt! Både når jeg løper på tredemølle og trener aerobic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...