AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg trenger tips til filmer jeg kan se sammen med ungdom på 14 og 16 år. Filmene behøver ikke å være veldig nye, men bør være litt morsomme og ikke inneholde for mange "kleine" scener ( for mye sex og romantikk). Filmer som vi har likt er: Forrest Gump Robin Hood, tyvenes prins Cast Away The Truman Show Groundhog Day Tilbake til fremtiden 1,2 og3 Håper på mange gode tips😃 Anonymkode: ed43a...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Hvis de liker de filmene, kanskje de vil like School of Rock? Anonymkode: 5c0da...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melpomene Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 School of Rock (2003) er herlig, jeg støtter den! Jeg vil også anbefale Hunt for the Wilderpeople (2016), som er en sjarmerende og ganske sprø eventyrkomedie om den rebelske bygutten Rick som legger ut på ufrivillig eventyr i villmarka sammen med sin grinete og ordknappe fosteronkel Hec (Sam Neill), med både politi og barnevern i hælene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå