Gå til innhold

Abilica eller eleiko utstyr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal kjøpe squatrack til hjemmegym og lurer på hvilket merke som er best? Ganske stor prisforskjell på desse to, holder abilica rikelig til hjemmebruk?

Anonymkode: 18773...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er fornøyd med mitt abilica på hjemmegymmet 👌

Anonymkode: b52a8...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hjemmebruk er det ikke verdt den ekstra prisen for racks og stativer. Abilica fungerer helt fint.

Unntaket er kanskje olympisk vektstang. Der er serrateringen på Eleiko mye bedre enn på Abilica, i alle fall på de to stengene jeg har. Abilica sin er også mye tykkere, som gjør at grepet svikter tidligere.

Men du finner sikkert billigere stenger enn Eleiko med bedre serratering enn Abilica (hvis den ikke er forbedret de siste årene). Jeg ville prøvd å teste dette et sted. XXL har vel utstilling på noe av dette 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sandum.PT skrev (På 22.7.2023 den 6.19):

Til hjemmebruk er det ikke verdt den ekstra prisen for racks og stativer. Abilica fungerer helt fint.

Unntaket er kanskje olympisk vektstang. Der er serrateringen på Eleiko mye bedre enn på Abilica, i alle fall på de to stengene jeg har. Abilica sin er også mye tykkere, som gjør at grepet svikter tidligere.

Men du finner sikkert billigere stenger enn Eleiko med bedre serratering enn Abilica (hvis den ikke er forbedret de siste årene). Jeg ville prøvd å teste dette et sted. XXL har vel utstilling på noe av dette 👍

Jeg har investert i Eleiko stang, og var dum nok til å kjøpe stativ med fastskrudd benk (som ikke går an å ta av) - og så trener jeg såklart mest knebøy/løft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har investert i Eleiko stang, og var dum nok til å kjøpe stativ med fastskrudd benk (som ikke går an å ta av) - og så trener jeg såklart mest knebøy/løft. 

Wooops!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...