LunaOolivia Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Hei fikk lys brun utflod 14.07 (1 uke siden) som ble mørkere og med litt ferskt blod, jeg trodde dette skulle gå over igår men idag fikk jeg plutselig ordentlig mensen. Er det da idag som er dag 1 av mensen? eller startet den når jeg fikk lysbrun utflod, altså for 1 uke siden? Prøver å tracke syklusen min da jeg ønsker å finne ut av EL og har prøvd i over 9 måneder å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Nei. Det er i dag. Første dag er første dag med rikelig blødning. Anonymkode: 43175...1aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 LunaOolivia skrev (8 minutter siden): Hei fikk lys brun utflod 14.07 (1 uke siden) som ble mørkere og med litt ferskt blod, jeg trodde dette skulle gå over igår men idag fikk jeg plutselig ordentlig mensen. Er det da idag som er dag 1 av mensen? eller startet den når jeg fikk lysbrun utflod, altså for 1 uke siden? Prøver å tracke syklusen min da jeg ønsker å finne ut av EL og har prøvd i over 9 måneder å bli gravid. Har du regelmessig syklus? Hvor lang er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaOolivia Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 21. juli 2023 Sofakona skrev (5 timer siden): Har du regelmessig syklus? Hvor lang er den? Har ikke hatt regelmessig syklus siden jeg sluttet med ppiller alt fra 26 dager - 54 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. juli 2023 #5 Del Skrevet 21. juli 2023 LunaOolivia skrev (29 minutter siden): Har ikke hatt regelmessig syklus siden jeg sluttet med ppiller alt fra 26 dager - 54 dager Har du testet deg for pcos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Del Skrevet 22. juli 2023 14 hours ago, LunaOolivia said: Hei fikk lys brun utflod 14.07 (1 uke siden) som ble mørkere og med litt ferskt blod, jeg trodde dette skulle gå over igår men idag fikk jeg plutselig ordentlig mensen. Er det da idag som er dag 1 av mensen? eller startet den når jeg fikk lysbrun utflod, altså for 1 uke siden? Prøver å tracke syklusen min da jeg ønsker å finne ut av EL og har prøvd i over 9 måneder å bli gravid. Jeg hadde alltid litt brun spotting før blod, og fant ut da jeg ønsket å bli gravid at dette var mulig pga. lav progesteron. Så sjekk det gjerne med gyn. Anonymkode: 1a0b4...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaOolivia Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 22. juli 2023 Sofakona skrev (16 timer siden): Har du testet deg for pcos? Nei har ikke det nei, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 22. juli 2023 #8 Del Skrevet 22. juli 2023 LunaOolivia skrev (2 timer siden): Nei har ikke det nei, hvordan gjør man det? Du må bestille time hos gynekolog, ta blodprøver og ultralyd. Om du har pcos er det stor sjanse at du har lite eller ingen eggløsning 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #9 Del Skrevet 23. juli 2023 On 7/22/2023 at 7:01 PM, Sofakona said: Du må bestille time hos gynekolog, ta blodprøver og ultralyd. Om du har pcos er det stor sjanse at du har lite eller ingen eggløsning Vet du hva de ser etter på blodprøver og ultralyd for å avdekke PCOS? Anonymkode: b962a...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. juli 2023 #10 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vet du hva de ser etter på blodprøver og ultralyd for å avdekke PCOS? Anonymkode: b962a...84e Cyster oh hormoner oh symptomer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Del Skrevet 23. juli 2023 Just now, Sofakona said: Cyster oh hormoner oh symptomer Takk 🙂 Anonymkode: b962a...84e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå