AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #21 Del Skrevet 6. august 2023 Hund, serier, sport på tv, sjakk på PC, forum og piano. Anonymkode: 14aa9...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #22 Del Skrevet 6. august 2023 Tegne portrett. Male div ting. Reparere gamle leker, klær og møbler. Gå på bruktbutikker og lete etter gamle skatter. Lage/designe BJD dukker og klær. Skrive novelle/saga. Lese. Se film/serie. Høre på musikk. Gå tur i skog og mark - enten sammen med noen eller alene. Reise små turer rundt om i landet. Ta bilder med kamera eller mobilen + mye mer. Anonymkode: 930f2...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 6. august 2023 #23 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Knoter med sånne dingser. Kineserne er gode på hardware, men programvaren er jo rene sorgen, så må jo finne en lovende Linux-distro og tweake den til den begynner å ligne på noe brukbart. Så starter man på nytt, eller går i gang med å modde kabinettet eller lodde på flere porter. Bruker sikkert fem ganger så lang tid på å skru på den som å spille på den, men det er jo litt av moroa. 😛 Endret 6. august 2023 av Okapi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 6. august 2023 #24 Del Skrevet 6. august 2023 Tegne Lese Bullet journal Brettspill Karate Geocaching Skrive dikt Organisere og skrive lister Gå turer Reise Gaming (tv/pc-spill) Stå på slalåm Se tv-serier/film Foto Brodere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 6. august 2023 #25 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg er pensjonert og handyman som driver med alt mulig i hjemmet. Husbygging, snekring, trefelling, reparasjoner, mekking på bil . . . Ellers en del båtliv, fisking og styrketrening. Desverre blir det også mye stillesitting foran PC, men har heldigvis greid å kutte ut TVen. Kona er egentlig min store hobby. Har vært så heldig å finne en som liker det jeg driver med og gjerne er håndlanger når jeg mekker. Sånne må man ta godt vare på . . . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #26 Del Skrevet 7. august 2023 Telle-trådene her på Kvinneguiden? Anonymkode: 6a638...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #27 Del Skrevet 7. august 2023 Ulike former for luftsport. Anonymkode: 3c498...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå