AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg har brukt treningstights de siste ti årene, og de første fem-seks årene kjøpte jeg alltid de som hadde glidelås nederst på beina, fordi det er kjempepraktisk for da kan man dra opp glidelåsen hvis man er varm, eller man kan brette opp buksen for å få en kortere tights. Har sjekket Intersport, Sport 1, Sportamore Bumpro og Zalando uten å finne tights med glidelås. Hvorfor har de sluttet å lage tights med glidelås nederst på beina? Anonymkode: ac3b3...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg opplevde at slike gikk opp i glidelåsen ved trening og var skikkelig irriterende... Kanskje andre følte det slik de også, så gikk det etterhvert ut av produksjon 🤣 Anonymkode: 915fe...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg opplevde at slike gikk opp i glidelåsen ved trening og var skikkelig irriterende... Kanskje andre følte det slik de også, så gikk det etterhvert ut av produksjon 🤣 Anonymkode: 915fe...77a Har aldri opplevd det, kanskje fordi jeg har hatt de mye åpne eller brettet opp? Veldig greit å bruke på tur også. Ts Anonymkode: ac3b3...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Del Skrevet 21. juli 2023 Fordi yogapants ser så mye bedre ut? Anonymkode: 200a5...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg har mange tightser med glidelås nederst, men de er nok noen år gamle. Har aldri brukt den glidelåsen til noe annet enn å gjøre det lettere å ta på tightsen/skifte sokker når jeg allerede har tatt på tightsen, el.l. Det er jo ikke noe behagelig å ha glidelåsen åpen fordi det er varmt?? Da tar man heller på seg en kortere tights før treningen. Glidelåsen ble vel borte fordi den har veldig liten praktisk nytte samtidig som den koster en del ekstra penger å produsere, I guess. Anonymkode: a2134...561 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Del Skrevet 21. juli 2023 Har noen gamle med glidelås og har ikke tall på hvordan jeg har krysset beina og lent meg på glidelåsen så det gjorde vondt. For meg er glidelås=vondt. Bruker heller ikke like lange tights som de med glidelås lenger. Anonymkode: 9d5c4...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 21. juli 2023 #7 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) https://www2.hm.com/no_no/productpage.0918628001.html https://www.getinspired.no/klaer/tights-og-leggings/craft-essential-tights-cr-1904770-9999 https://www.tights.no/butikk/elle-sport-thermal-tight-ankle-zip-rococoblack/ Endret 21. juli 2023 av Kratt_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå